ווואי מדהיים יש לך כתיבה ממש יפה המשךךך
אוף לירני אני חולה על הסיפור שלך חחחחח
תמשיכי מהר מאמי שלי זה מדהיים כמוך
לילה טוב לאביו 😊
אחרי שבוע שלא הייתי בארץ קראתי ת'המשך..ואין!!! ממש מ=ו=ש=ל=ם!!!!!!!!
המשך דחופיישן!!
לאב מלא..נונייייייי 😘
וואו כמה תגובווות.. כל כך לא ציפיתי להרבה אחרי פרק מעאפן שכזה..
[או שלא!? חח..]
נוני..מותק שמחה שחזרת.. נהנית !? איפה היית מאמי!?
בננות, אוהבת אתתתכן..
מאמינה שיהיה המשך לקראת הצהריים..
יום מקססססים [:
בננות, בגלל שעוד מעט אני נוסעת לקריות..
ואני לא אחזור כנראה עד מאוחר בערב.
אני מפרסמת לכן עכשיו את ההמשך..
מקווה שתאהבו [:
המשך יום נהדדדר..
מהפרק הקווודם-
"אופיר תחשבי על זה רגע.. מה סהר בשבילך? רק ידיד?"
"לא יודעת....כאילו זה סהר, את מבינה!? סהר.."
"שוב פעם אותה התשובה.."
"כי אני באמת לא יודעת רוני! לא יודעת!.."
"בואי אני אשאל אותך את זה אחרת.."
"נו.."
"אם עכשיו יש לו מישהי יפריע לך?"
"אם לסהר תהיה?"
"כה.. יפריע?"
"אני חושבת שכן..תשמעי תמיד יהיה לי רגש מסוים אליו..
אל תשכחי כמה אהבתי את הבנאדם הזה"
"ואת איתי? מה את כבר יודעת עליו?
כמה זמן את מכירה אותו? בקושי שנה.."
"אני יודעת...זה מה שמפחיד אותי"
"מה מפחיד?"
"שאולי אני מתאהבת בבנאדם הלא נכון.."
"מתאהבת?" רוני שאלה בפליאה..
ולפרק של היוווום- [:
"א....." התחלתי לגמגם, ולא ידעתי להסביר את עצמי..
"מה מתאהבת?.. יעני ידעתי שאת מרגישה אליו משו,
אבל את מרגישה 'אהבה'.. 'אהבה'!?"
"נראה לי שכן..."
"וואו..." רוני אמרה ובהתה בנקודה מסוימת בתקרה..
"מה!? על מה את חושבת??"
"סתם, מוזר לי כזה לחשוב.."
"למה מוזר?"
"הייתי בטוחה שאת עדיין אוהבת את סהר"
"אהבתי..עד שפגשתי את איתי"
"את בטוחה?"
"מה?"
"בטוחה שעכשיו את לא אוהבת את סהר יותר?"
"אני חושבת שלא..זאת אומרת, אהבתי המון זמן.
.אבל לאט לאט ירד לי ממנו.."
"אבל לאיתי יש מישהי כמו שאמרת.."
"נו ו..? תחדשי לי"
"ו..ולא נראה לי שיצא לכם משהו ככה..גם אם הכי תרצי בעולם"
"ט'נקס על העידוד אחותי"
"מה אני אגיד לך?! אני חושבת שכמו סהר בחיים לא תמצאי.."
"אני יודעת שלא..
אבל אל תשכחי איזה קטע סהר עשה לי
ברגעים שהייתי מאוהבת בו עד מעל הראש.
ברגעים שהרגשתי שיש בנינו אהבה שאין כמותה עוד בעולם,
הוא זרק אותי לטובת אחרת.. ומי אמר שהוא לא יעשה את זה שוב?"
"אנשים משתנים אופיר, ואני בטוחה שהוא הבין את הטעות שלו והצטער"
"את היית סולחת?"
"אני חושבת שכן.."
"אז אני זה לא את.. אנחנו שונות לגמרי רוני. הקו מחשבה שלנו שונה.."
"אני יודעת..וזה מה שעושה את הקשר בנינו למיוחד.
שהעזרה והעצות שלי רק תורמות לך ונותנות לך להבין דברים בצורה אחרת"
"כה.." אמרתי, וחשבתי לעצמי..
"קיצר מותק אני עפה לנעמה.. אה וספיר צלצלה. ביי מאמי שלי"
"ביי מתוקה, תעשי חיים!"
...
"אה ספיר? מה נשמע?"
"היי אופירי..מה שלומך? צלצלתי מקודם..לא היית"
"כן..חזרתי לא מזמן.."
"אז מה איתך?"
"הכל בסדר, ואצלך מאמי?"
"גם..עייפה שלחיים.."
"לכי תנוחי קצת"
"לא..אני לא יכולה. אני צריכה להתארגן ל-דייט!"
"דייט? מי המאושר?!?"
"שחר אחד.. מהשכבה שלך"
"יההה..אני לא מאמינה.."
"חיחי מה?"
"הוא מותק, הוא באמת אחלה ילד.. שמחה בשבילך"
"כן..הוא חמוד שלחיים, בכל אופן קבענו היום בערב לצאת לבית קפה,
לשבת קצת.. לדבר, להכיר, וזה.. את יודעת. מקווה שיהיה טוב"
"בטוחה שיהיה" אמרתי וחייכתי לעצמי..
"אני אספר לך הכל מחר, אני מבטיחה..
רק תאחלי לי בהצלחה..טוב?" היא שאלה, וצחקתי
"בטח.. המון בהצלחה" אמרתי, וניתקנו את השיחה..
..
לכולם יש מישהו, ורק לי אין אף אחד..
מעצבן אותי להיות תקועה בחיים האלה, שלא טוב לי בהם..
שאני לובשת מסכה שאני פוחדת להסיר..
כואב לי שעד שאני מבינה טיפה יותר על הרגשות שלי לאיתי,
הוא בוחר להיות עם אחרת.. ולא נאבק עליי..
וכואב לי שעד שסהר רוצה אותי, אני לא בטוחה לגביו בכלל.
..
נשמעה דפיקה בדלת שקטעה את כל מחשבותיי..
"מי זה?!" צעקתי מחדרי, ולא ענו לי..
התקרבתי לדלת, להציץ בעינית..
שהייתה מוסתרת באצבע של מישהו..
"נו מי זה? ותעיף ת'אצבע" התעצבנתי.. ולא ענו לי..
סובבתי את המפתח באיטיות, והדלת נפתחה..
"י'בת זונה!" צרח עליי כפיר שעמד בכניסה לבית, ותפס אותי בצוואר..
המשך יבבבבבבבבוא..
אוהבבבת [:
אאאאאאאאאאאאאאמאאאאאאאאאאאאאאאאאא :😢
מחכה להמשך אהובתי ,אוהבת אותך המון!
QUOTE (קיפיי @ 04/06/2006) אאאאאאאאאאאאאאמאאאאאאאאאאאאאאאאאא :😢
מחכה להמשך אהובתי ,אוהבת אותך המון!
חחחחח חופשי "אאאאאאאאאאאאאאא" ..
המשך בקרוב בטטה שלי [:
מאמיייייי
המשששששששששך
דחוףףףףףףףף
אניי
במתחחח =]]
אוי ויייוייי
מה היא תעשה????????
איזה בן זונהההההההה
מחכה להמשךך
אוהבתת
נ.ב
תעשי שאיתי יעזור לה חחחח
יואוווו
אמא איזה פחדדד
מה הוא יעשה לה?!
בעצם נראלי הוא לא יצליח לעשות כלוםםם איתי בטוח יבוא ויעזור לההה כמו שצריך!
דיייי
מאמי אני כל הזמן קוראת את הסיפור שאת מוסיפה לו כל הזמן עוד ועוד פרקיםםם
ולא מגיע החלק שהם יחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
חח אוקצור חפרתיייייייי =]]
אממ מחכה להמשךךך אההווובבתתיייי
רותמי שלך =]]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😮
איזה שלוש פרקיםם אני בהלםםםםםםםםםםם
תמשיכייי מהרררררר😊
איתי יבוא ויציל אותהה והם יתנשקוו
וזה סוף הסיפור עד עצם היום הזה בלה בלה בלה....
חחח סתםם 😊
שלא יגמרר אבל תבינייי 😛
מחכה להמשךךךך
=אוהבתתת =
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😮
איזה שלוש פרקיםם אני בהלםםםםםםםםםםם
תמשיכייי מהרררררר😊
איתי יבוא ויציל אותהה והם יתנשקוו
וזה סוף הסיפור עד עצם היום הזה בלה בלה בלה....
חחח סתםם 😊
שלא יגמרר אבל תבינייי 😛
מחכה להמשךךךך
=אוהבתתת =
חחחחח מצחיקולות .. אוהבת אתתתכן..
נכנסתןןן לזה, אה!?!?
[: