"נשמה שלי.." אמר, וסגר את התריסים בחדר..
"למה אתה סוגר?"
"רוצה קצת לנוח..טוב כפרה?"
"טוב.. להעיר אותך לפני"
"לא, לא צריך. הנה אני שם שעון"
"למה שעון? אני פה.. אני אעיר אותך"
"לא, את לא!"
"חח..למה לא?"
"כי את הולכת לישון יחד איתי" הוא אמר
וזרק אותי על המיטה, שגופו מעליי.. ופנינו מופנים אחד אל השנייה..
"וואו איך שהשמנת.. אתה כבד לי.. רד!"
"פעם לא הזיז לך"
"וואי אתה והפעם שלך, רד!" אמרתי ודחפתי אותו הצידה ממני..
הוא נשק לי על המצח, חייך חיוך קטן..
והסתובב לכיוון ימין של המיטה, ואחרי דקות ספורות נראה רדום לחלוטין..
כיסיתי אותו בשמיכה הצהובה שלי, ליטפתי לו את הלחי..
"י'מתוק..חלומות מתוקים" לחשתי באוזנו.. הוא חייך אליי..
פקח את עיניו, התקרב אל גופי.. ונשק לי בפה..
ולפרק של היום-
"לא.." אמרתי והרחקתי אותו ממני..
"מה קרה?" הוא שאל בבהלה
"מה קרה!? אתה שואל אותי מה קרה?" התחלתי להתעצבן,
והרמתי את הקול שלי עליו..
"וואי..תירגעי אופיר.. סליחה"
"טוב..."
"זה היה כזה גרוע?"
"לא עניין של גרוע, פשוט טיימינג תקוע בטירוף..
ובכלל מה אתה מתקרב ומנשק אותי בלי קשר למציאות? קצת טקט סהר.."
"אני לא מבין אותך, באמא.. שאני לא מבין אותך"
לא עניתי לו.. קמתי מהמיטה.. סירקתי את שערי עם מברשת השיער,
לקחתי גומייה קטנה מהשידה ואספתי את שערי..
"אני בסלון.. מתי להעיר אותך?"
"עזבי, אני לא יישן יותר.. אני יתארגן וזהו"
"סבבה.." אמרתי, ופתחתי את התריסים.
הוא הסתכל עליי בלי להגיד דבר, כאילו שהוא מנסה לקרוא אותי..
אך לשווא.. ובצדק, אי אפשר לקרוא אותי..
המעבר לת"א כל כך שינה אותי.. אני לא אופיר של פעם..
התבגרתי,
ועם ההתבגרות הזאת התחלתי להבין שכדי לשרוד בעולם הזה צריך להחליט החלטות..
החלטות שאני כל כך מנסה להתחמק מהן..
"אז..?" הוא שאל בשקט בזמן שנעל את נעליו החומות..
"אז?" שאלתי, מביטה בעיניו..
"אופיר את מטריפה אותי..באלוהים" הוא אמר לי,
וראו את הבלבול שהוא מרגיש עכשיו..
"מצטערת, לא התכוונתי..." לחשתי בשקט, ודמעות נפלו מעיניי..
"זה בסדר, אל תבכי מותק.. מה את בוכה לי עכשיו?!"
"סתם, רע לי.."
"למה כל כך רע לך..? למה את לא מחפשת את הטוב?"
"כי הוא לא קיים בעולם שלי.."
"הוא קיים! את צריכה בסך הכל לחפש אותו..
חלאס להיות כזאת פסימית! לא מתאים לך אופיר!"
"אני יודעת שלא סהר..."
"יהיה בסדר, קטן עלייך"
"יהיה.. בטוח שיהיה.. השאלה מתי..?"
"מתי שאת תחליטי שאת רוצה שיהיה.. יהיה"
"על מה אתה מדבר?"
"אופיר..את צריכה לעשות חושבים עם עצמך.
לעשות מה שטוב לך, מה שאת אוהבת..
תפסיקי להיות מרירה כל הזמן.. ולפחד.. אין לך ממה לפחד"
"אני יודעת סהר, אני יודעת! זה הקטע..אתה מבין!?
אני יודעת שאני צריכה לעשות רק את מה שבאמת יעשה לי טוב..
אבל קשה לי להתמודד עם הכל..
אני מפחדת שאני אעשה טעויות.. מפחדת להתחרט.."
"זה קשור לאיתי הזה, נכון?"
"מה קשור?"
"המצב רוח המוזר הזה שלך, הבלבול שאת חשה..
המרירות.. הכל.. אני בטוח שאת יודעת למה אני מתכוון" הוא אמר, ועשיתי פרצוף..
"ידעתי" הוא פסק מיד..
"לא יודעת מה יש בו. תהרוג אותי סהר אני לא מבינה"
"גם אני לא מבין"
"מה?"
"גם אני לא מבין איך את לא מעדיפה אותי עליו"
"סהר..אל תתחיל עוד הפעם"
"אני חייב להתחיל.. נמאס לי ללכת סחור סחור כל הזמן..
חלאס אופיר. תגידי לו דוגרי מה את רואה בי..
את רואה בי רק כידיד,כאקס.. או כיותר מזה.. חשוב לי לדעת!"
"אני יודעת שחשוב לך לדעת..
אבל אני בעצמי לא יודעת מה נסגר איתי סהר!
תבין כבר.. אני מבולבלת..
לא מבינה מה מתרחש אצלי עמוק בתוך הלב..
וזהו.. פשוט תבין" לחשתי בשקט..
"את רואה בכלל אותי ואותך שוב ביחד? תעני לי רק על זה.."
"לא יודעת סהר.." אמרתי, והוא הביט בעיניי..
ולא הרפה, לחץ עליי לתת לו תשובה אמיתית..
"האמת?" שאלתי בשקט..
"רק את האמת"
"כרגע אני לא רואה אותך כיותר מידיד שלי.. מצטערת"
"טוב...." הוא לחש, וראו את העצב בעיניו.. את האכזבה,
ואת הכישלון שבטח הוא מרגיש בזה ששוב פעם הוא לא כבש את ליבי..
"רוצה לאכול משהו לפני שתצא לכיוון רעננה?" שאלתי אותו...
"לא..עזבי..אני רק אלך להתפנות ואני זז" הוא השיב, ויצא לכיוון השירותים..
המשך יבוווא...
יצא קצר, מצטערת אין לי כל כך זמן..
מבטיחה לפצות בפרקים הבאים..
ומקווה שאהבתן..
לירן.
יש יש
עכשיו שתהיה עם איתייוש שלי
מואהההה
מהמםםםם
אהבתי....
אממ ואני רוצה המשךךךךך
מוואאהההה
רותם..
אופיי... סהר כזה חמודדד =[
איזה יפהההההההההההה
לירנייי המשךךך
בדיחפותתתתתתתתתתתתתתת
כתיבה מהממתתתתתתתתתתתתתתתתת
לפ יוו
מור'צי 😊
אוווו😢
טוב מאוד אני נגד סער
המשך משך המשך המשך
אמממ, שמחה שאהבתן
המשך בקרוב, לא יודעת מתי
אבל בקרוב ((:
אוהבת, שיהיה המשך יום מקסים וחג שמחח..
אוהבת אותך יפהשלייייי (:
ממש אהבתייי !
מחכה להמשך וחג שמח לך.. (:
^
בטטה , מותק שלללי, אוהבת .. חג הכי שמח שבעולם שיהיה לך [:
השלמתי איזה 7 פרקים עכשיוו#@
מהמםםם [: המשך דחוווף..
ואם היא כ"כ רוצה את איתי שתילחםם..
אבל אם היא לא נלחמת שתסתכל מסביב למרות שלדעתי היא לא צריכה לחזור לעבר שלה..
וסהר הוא העבר שלה...
אווקצור חפרתי חחח אוווהבת מלללא
:] פאקינג-תותי-תות [:
^
אהבתי את הקו מחשבה שלך.. [:
חחחחחח.. היא תחשוב על זה.. סתתתם 😁
שמחה שהשלמת את הפרקקקים
התגעגעתי אלייךך !!!
יש לי משו אחד להגיד לך..
😠 😠 😠
אווווהבת אותך מותקקק (:
בבבבבבבבבבבבבבבבבבבא לי המשששךךךך....