יואו יואו יואווו איזה פררקקקק מה יקרה עכשיו?????
מהר מהר המשךךךךךך
^
חחח ליגוש מצחיקולה אי אפשר לחזור אחורה,
הכל מתוכנן כחלק מהסיפור (:
בתאלוש,טללללוש,בטטה וחנוש אוהבת אתכן המון!
ואיייייייייייי מדהים!
המשך
QUOTE (G-A-L @ 31/05/2006) ואיייייייייייי מדהים!
המשך
כנראה מחר.. אוההבת גליי.. (:
הייייייייי
ראית את הקטע המרגש שהקדשתי לך? (: חח
אויי סההר..
האהבה שלללי חח..
עם היא לא רוצה אותו אני יקקח אותו! 😂
^
בטטה עוד לא יצא לי מוותק.. מקווה שאני אספיק לקרוא היום
אוהבת אותך נשממתי..
קארין חחח מצחיקולה..
אוהבת אותך מותק
עוד לא שמתי המשך
אני אפצה בשבועווות \:
QUOTE (קיפיי @ 01/06/2006) אוהבת אותך מותק
עוד לא שמתי המשך
אני אפצה בשבועווות \:
י'מותק.. מתה עלייך ועל הסיפור שלך
אוהבת אותך ואת הסיפור המדהים שלך
😁
וואיי מה זה גם הוא חמודדד..!
את עושה לי תסבוכתת..!!!!
לחחח קיצצ פרק מדהים.. כמו כולם =]
אוהבתותךךך לילוש 😊
ליללושש י'בוננננבון !!.. אוהבת אוותך..
את טיפה בבלבלה..? קטן עלייך!! עוד מעט תבחרי מי מועדף עלייך
חחחח.. (:
אוהההבת אתכן.. את כולכן..
כל כך .. כל כך ..
בטטה שלי.. מותק אחת ~ 😁
מאמי
יצצא
לךך
מדהיים
רצחח =]]
אוהבת, סופה =]
לירני שלי מהממממממממממממם תמשיכיייייייייי
וואי אני לא אוהבת את סער שאני שוב יגיד??
המשךךךךך 😂