לילללוש מחזיקה ממך אחותי..!! איך היה לך כוח ?! חח.. (:
רותמיק, מאמי שלי, שמחה שאהבת..
איתי, סהר, איתי , סהר.. - עדיין מתלבטת חח .. סתם..
יש כיוון.. לא מגלה :-l
סופה שמחה שאהבת מאמי שלי..
QUOTE (Kariniiii @ 30/05/2006) קצצר אבל יפפה =]]
חחחח.. ניסיתי =/
אוהבת (:
אנייי צ'ההה עוווד המשךךך 😢
יודעתת למממה!??!?!!?
כייי...
כיי...
התמכרתתתי לסיפווור השוווה הזההה שלךך...😊
אני[?!]
אוהבתתת
אותךךך
הכי
שיש
בעולםםם 😊
המשךך
דחווףףף =]]]
וואי חזרתי עכשיו מטיוללל
התגעגעתי לסיפור חח :]
המשכים מדהימים מאמיי!!!!
רוצה עודדד 😁
מהממממממממם
אני רוצה אותה עם סהרררררררררררררררררר חחחחחח
תמשיכי מאמי שלייי
מדהים מדהים מדהים מדהים
אבל
אני עדין אוהבת את איתי😢
וואווו כמה תגובווות
שמחה שאהבתתתן
המשך מחר ((:
תאמינייי לי גם לי אין מושג איך עשיתי את זה
פקאינג 80 עמודיםםם..!!
אווףף וציפיתי לפרק היום... באסה =\...
חפיףףף... נחכה למחר...
אההה ואת לא צכה למצוטא כיוון
הכיוון הוא איתי..!! איתי לוי לא.?!..
לאביווו - לילוששש 😊
ממממממדדדהייםם...
אבבלל,
אייפפה איתתיי? אוופפ למה הוא לא מנשק אותה כברר?
למה הם לא ביייחחד??
נווו ככייפפפ ... :[
אוההבבבבתת,
דניאלוושש=]
לילוש י'מתוקה (: היה שווה, לא !?
דניאלווש, הסיפור עוד לא נגמר!!! חחחח ..
אוהבבת..
ובטטה את אהבת חיי.
בבבבטטיייייי אהבת חיייייייייייי ((:
אנייייי אוהבת אותך הכי הכי הכי בעווווווווולםםםםםם
מחככככככככה להמשך זריייייזזז
מואאאאאאאאאאאה
+בטטייי שלך תמיייייייד+