פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*~* הזמן להתחיל להמשיך *~*

✍️ pucha 📅 14/03/2006 00:01 👁️ 69,341 צפיות 💬 2,208 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 79 מתוך 148
מממממממממממממאמיייי
המשךך
דחוףף
אני
התמכרתיי(זהוו הודתיי במחלה שליי)

אוהבתת, סופה =]]
וואי ממש יפההה!
כן בהחלט מצחיק אבל זה בערך מה שאפשר להגיד
אני מחכה להמשך נו נו נו נו
המשך?
בננות עשיתי פרק ארוך כי היה לי זמן הבבבוקר..
מקווה שתאהבו..
אוהבת אתתתכן..



מהפרק הקודדדדדם-


"מה עם השכן?..איתי..אמרת שקוראים לו?"
"כן..איתי..."
"נו, מה איתו?"
"יוצא עם מישהי.."
"וואלה..שיהיה לו בכיף"
"מפריע לי דווקא"
"למה מפריע?"
"כי..אוף..אתה לא תבין..לא חשוב.
נו מתי אתה בא לבקר אותי כבר? אולי תקדים?"
"את באמת רוצה?"
"כן..."
"אז אני בא אפילו מחר"
"באמת?!!..וואי כן"
"חחח..גנובה.. אני ינסה לבוא מחר..
ישלח לך הודעה בבוקר עם תשובה..
ד"א עשיתי גלח.. משהו בנזונה.. נראה לי תאהבי"
"פששש.. התיפייפת בשבילי?"
"בשבילך ..ברור"
"חחח.. יאללה מותק..עפתי לישון" אמרתי,
דיברנו עוד טיפונת וניתקנו את השיחה...




ולפרק של היום- מוקדש למורצ'י המדהימה שלי.. אוהבת אותך!!!


"את לא יודעת מה עשית.. למה הכנסת אותי וואי אופיר..
את לא נורמלית" נכנסה רוני הביתה והתחילה לצעוק עליי..
"מה יש לך? תירגעי" אמרתי לה, מזפזפת עם שלט הטלוויזיה..
"נו תעזבי את הטלוויזיה כבר! מה אני עושה איתו עכשיו?!"
"מה כבר קרה?"
"כולם מאמינים לשמועה שלך, צליל זרקה אותו..
והשמועה מסתובבת בכל השכבות.."
"נו מעולה י'טיפשה"
"מה מעולה בזה!? הסתבכנו איתו עכשיו"
"לא הסתבכנו ולא כלום, תירגעי"
"אופיר, אני לא יודעת למה את כזאת אופטימית..
אבל באמת.. יש לי הרגשה לא טובה.."
"אני יטפל בזה, תירגעי.. ואיכ.. לכי תתקלחי, את מריחה לא טוב"
"נראה איך את תריחי אחרי ריצת 2000 בחום הזה"
"בקטנה מותק, כנסי למקלחת נו" אמרתי ונתתי לה דחיפה ברגל..
"נכנסת" אמרה.. ונותרתי לבדי בסלון..
^"תיכף אני מגיע.. תחכי לי"^ סהר שלי לי הודעה, וחייכתי..

..

"מה אתה רוצה שנעשה?" שמעתי התלחשויות מבחוץ..
"לא יודע.. מה בא לך?" ענה הקול השני..
והלכתי לכיוון דלת הבית, והצצתי בעינית..
אלו היו איתי ודקל..
איתי נשען על הקיר מצידה הימני של הדלת, ודקל עמדה מולו..
"בא לי להיות איתך לבד.." היא השיבה..
ואיתי התבונן בה, ובחן את החלקים בגופה..
"נו איך החולצה..? חדשה אתה יודע, קניתי בעזריאלי.. פול כסף"
"אה.. נחמדה מותק" הוא ענה בחוסר חשק..
"תודה על המחמאה הענקית.. נו קיצר?"
"לא יודע דקל, אל תשגעי אותי.. אני עייף שלחיים..
אולי בפעם אחרת?" הוא שאל, וראו במבטה שהיא כועסת..
"טוב, איך שתרצה" ענתה והלכה לכיוון חדר המדרגות,
איתי לא הלך אחריה.. ונשאר להישען על הקיר..
פתחתי את הדלת, והוא התבונן בי..
"אופיר" הוא אמר בשקט..
"היי.." חייכתי אליו..
"האזנת לנו?" הוא שאל..
"למי מותק?"
"לי ולדקל.. השנייה היא חתכה הביתה"
"לא.. סתם פתחתי את הדלת.. שמעתי רעש..
חשבתי שהאורח שלי הגיע"
"אה..הבנתי.. התבאסת שזה רק אני?" הוא שאל וחייכתי..
"אופיר!" קרא לי סהר כשיצא מתוך המעלית..
"סהר" אמרתי עם חיוך, ואיתי בחן אותו..
"וואו.. בנזונה הגלח מותק" אמרתי, וחיבקתי אותו..
"כה, אה.. ידעתי שתאהבי.."
"אה תכיר.. זה איתי.. איתי זה סהר" הכרתי בניהם..
"היי.." אמר סהר בחוסר חשק, ואיתי עשה טובה שחייך..
"טוב אני נכנס" אמר לי סהר, ונכנס לתוך הבית..
"רגע איפה רוני?" הוציא את ראשו החוצה..
"במקלחת מותק, היא כבר יוצאת..
אני שנייה באה" אמרתי לו.. והוא נכנס שוב..
"טוב..אז?" שאלתי את איתי..
"אז..?"
"מה איתך...? הכל בסדר?"
"כן, אני יודע.. הכל כרגיל"
"אחלה.." אמרתי, מתבוננת בפניו..
"טוב יאללה אל תנטשי את האורח" הוא אמר, והכניס את המפתח לדלת..
"כן אה.. טוב אז.. נהיה בקשר" אמרתי, וכל כך לא רציתי שהשיחה תסתיים..
"כן..נהיה.." הוא השיב, ונכנס לתוך הבית..

..

"אז מה איתך? התגעגעת אליי?"
"כה סהר.. ברור.. הפתעת אותי שבאת כזה מהר"
"לקחתי את האוטובוס השני לכאן, הפתעתי ,אה?"
"מתאים לך להפתיע"
"כה..כזה אני"
"אז מה איתך? איך בלימודים?"
"עזבי אותך מלימודים"
"טוב, איך שאתה רוצה.. בא לך לעשות סיבוב בעזריאלי?" שאלתי.
"בכיף.. למה לא?"
"טוב.. שנקרא לרוני?"
"הייתי מעדיף רק שנינו האמת.."
"טוב..איך שתרצה.. שנייה אני אודיע לה" אמרתי לו, וניגשתי לתוך החדר של רוני..
"מה סהר פה?!" שאלה, וניגבה את גופה מכל המים..
"כן..עכשיו הגיע. אנחנו זזים קצת לעזריאלי"
"אוף.. ואני יהיה לבד?.."
"בקטנה מאמי, עוד שעתיים אמא ובן חוזרים"
"טוב.. תיהנו" אמרה בבאסה.. חייכתי אליה ויצאנו.

..

נכנסנו לעזריאלי וטיילנו קצת בין החנויות..
"וואו איזה מחירים שיהיו בריאים" אמר סהר, והתיישב על אחד הספסלים..
"טוב, למה ציפית!?"
"חח.. מבאס לטייל פה.."
"כה..קצת..אבל חפיף"
"יפה לך סגול" הוא אמר, מתבונן בחולצת סטרפלס שלי הצבועה בצבע סגול בהיר..
"תודה מותק" אמרתי, מלטפת לו את הקוצים הקטנטנים שעל ראשו..
"טוב, בואי אני אקנה לך סופלה שוקולד" הוא אמר, ומשך אותי לכיוון אחת המסעדות..
"איזה כיף לי, מפנקים אותי" חייכתי..
"אם לא אותך..אז את מי?!" שאל אותי, ונשק לי על המצח..

..

התיישבנו באחת המסעדות, וברדיו נשמע השיר של פיני חדד, "אלייך"..
אחד השירים שהיו האהובים עליי ועל סהר בתקופה שהיינו חברים...


"והלילה את ניצבת למולי כל כך זוהרת,
את קושרת את ליבך אליי, ואני אלייך..
אהובה שלי, כמה את יפה, ובתוכך יפה פי כמה..
מבקש לחיות את כל חיי, הכי קרוב אלייך..."


סהר הסתכל עליי וחייך..
"אחד מהשירים שלנו, אה?"
"כן..מוזר שמשמיעים אותו.."
"למה מוזר?"
"לא יודעת..מה הסיכוי שדווקא שנינו נשמע אותו עוד הפעם..?"
"הכל מלמעלה מותק.. אלוהים רוצה שנהיה ביחד"
הוא אמר מלטף את פניי, ואני כולי חשש בלבול,
מחייכת את החצי חיוך..
ומכניסה חתיכה מהסופלה לתוך הפה שלי...






המשך יבבבבוא (((:
מדהיים המשך דחוף
חחחחח מדהיייים מחכה כבר להמשך לא אוהבת את סער
שמיייייייין....מדהיםם!!!

אוהבת אותך (((:
איזה יאפההההההההההההההההההההההההההההההה
נוגוש למה את לא אוהבת את סהר מאמי ??...

שמחה שאהבבתן (:
קיפי י'בטטה..
יאאאאאאאאאאאאאא😊

איזה יפהההההההההההההה

תמשיכייי איתיי אוהב אותהההההה😛
לא אוהבת את סערר סתם דבעעע

😊 המשךך מהר מהר בובייי
^

ליגוש שפתיי חתומות !!!.. חחח יש לי כבר סוג של עלילה לסיפור..
לאט לאט תבינו יותר..

אוהבבת (: ושמחה שאהבת !!
טוב את מאמינה שאני אשקרה ישבתי וקראתי עכשיו 79 עמודים.?!
פייי ילדה משועממת בטירוףף..!

אבל שמעיי הסיפור שלך טוב הכי יפה בעולם..!
לא זזתי לרגע מהמחשב בשמך כל השעתיים וחצי האלה...!!
אייןןן אהבתי בטירוףף
אוייי והאיתי הזה - כל כך מהמם..!

מחכה להמשך מותק!!!
לאביו - לילוש 😛
וווווווווווואאאאאאאאאאיייייייייי
זה כל כך מושלםםםםםם
אבל אני רוצה אותה עם איתיייי

המשךךךך ומהררררררררררר
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

רותמיק=]]
מאמי
יצצצא
לךך
מהמםם
רצחח =]]

המשךך
דחוףףף =]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך