מקווה שיהיה המשך עוד היום =]
מושלם!
מה???? וואי איזה מתחחחח המשךךך
מהמםםםםםםםםםםםםם
לירנייי
קצרר אבל מושלם כמו תמידד
זה משולםםם
דיי אני מתה על הסיפור הזההה גאדדד
תמשיכי מהרררררררררררררררררררררררר
מור'צי 😊
יאאאאאאא לירנייייייייי
מעלףףףףףףףףף
תמשיכיי בובייי =]
איפה איתיי נעלםםםם
יהיה מחר..סורי =/
אוהבת ולילה טוף..
קצר,
אבל מהמם כמו תמיד😊
נונונו מה התוכנית ?
חח המשך
יצא פרק חתייייך לאאלה!@#
את לא צריכה להצטער על כלום יפה שללי ..
אפילו קחי לך את הזמן ותכתבי כשיתחשק לך..
אחר מה הסיפור הזה שווה? ;]
מקווה שהכל יסתדר לך על הצד הכי טוב, בזמן הקרוב..
אאאוההבבת ושיהיה לך יום מלללא חיוככים,
דניאלושש=]
אני עם דניאלי ;]
מחכה להמשך ;]
אוהבת אותך
מהפרק הקודם-
"מגיעה לבחור נקמה קטנה" אמרתי לה
ולקחתי את שפופרת הטלפון של הבית..
"דנה יצחקי...דנה יצחקי.." התחלתי למלמל,
וחיפשתי את המספר בספר הטלפונים..
"מי זאת דנה יצחקי?"
"הרכלנית של השכבה.."
"למה צריך אותה?"
"תיכף תראי מותק"
...
"הלו? דנה נמצאת?"
"כן..רק שנייה" ענתה לי אישה מבוגרת,
ולאחר מספר שניות דנה הייתה על הקו..
"כה..? מי זה?"
"דנה מה קורה נשמה..? זאת אופיר"
"..שומעת מותק.. מכירה את צליל אוחיון?"
"ברור..שכבה י' לא?"
"כן...קיצור חבל לך על הזמן מה גיליתי"
"מה?? אני מתה על חדשות מסעירות.."
"גיליתי...." סיפרתי לה את כל התוכנית וניתקנו את השיחה..
"וואי את לא נורמלית" אמרה לי רוני בלחץ..
"תירגעי, תסמכי עליי..
הוא יקבל את מה שמגיע לו" אמרתי לה עם חיוך על הפנים..
"במקלחת" הודעתי לאמא.. ונכנסתי לעשות מקלחת חמה...
הפרק של היום מוקדש לדניאלי..רק בגלל שאת כל כך מתוקה (:
אוהבת אותך!
לקראת הערב צפיתי קצת בטלוויזיה,
בזמן שרוני ואמא יצאו לקניות, ואני נשארתי לשמור על בן הבונבון שלי..
הוא נרדם דיי מהר, והיה לי נורא משעמם..
בטלוויזיה לא היה מה לראות.. משעל חם, יצאת צדיק, יאיר לפיד..
–שיעמום טוטאלי בשבילי..
הרמתי את בן בזהירות מהספה, והכנסתי אותו למיטה הקטנטנה שלו בחדר..
"לילה טוב פצפון" לחשתי, והוא לא ענה..
ישן עם חיוך על הפנים..כמו דובי..
שכל כך מתים לנשוך לו את התחת..
כיסיתי אותו בשמיכה, כיביתי את האור ויצאתי מהחדר..
הפלאפון שלי רטט על השולחן בסלון,
ומיהרתי לענות לפני שהרטט יעיר את בן.
"הלו?" לחשתי בשקט וניגשתי מהר לחדר שלי..
"תגידי מי את חושבת שאת אה!?"
"מי זה?" נבהלתי, ושמעתי נשיפות מהצד השני.
"הסיוט הכי גדול שלך"
"חהחה..נו מי זה? סהר זה אתה? חלאס זה לא מצחיק"
"מי זה סהר?"
"די עם המשחקים..נו מי זה?!?"
"י'בת זונה.. עוד פעם אחת ..
עוד פעם אחת!! ..את מפיצה עליי שמועות אני אדאג לזה שתהיי משותקת..
אני לא צוחק איתך אופיר. אל תשחקי איתי, לא כדאי לך"
"אה זה אתה כפיר.. מאוד בוגר"
"תסתמי ת'פה ותקשיבי לי"
"בואנה תרגיע כפיר, אל תרים עליי את הקול שלך"
"אופיר, בקשר לאחותך הקטנה. תקשיבי י'חתיכת כלבה..
אני והיא לא הוגדרנו כחברים ולא כלום, אוקי!?
סתם היינו ביחד..מין סטוץ חולף..והמשכתי..קורה.."
"סבבה..וגם מה שאני עשיתי קורה"
"באיזה זכות קבעת שהכנסתי את רוני להריון,אה?!"
"קבעתי. מותק, איתי ועם אחותי לא משחקים,
אוקי!? פגעת באחותי, אני יפגע בך בחזרה"
"ואת חושבת שיאמינו לך בכלל?!"
"יאמינו..יאמינו.. תהיה בטוח..
ואני בטוחה שעוד גל של בנות ימהרו לספר את אותו הדבר..
הרי אצלך זה שגרה לזיין בת ולזרוק אותה..
בלי לחשוב על ההשלכות שעלולות להיגרם"
"אל תזייני לי במוח, שמעת?
ואם צליל שומעת על זה ומחליטה לסיים איתי את הקשר,
את ואחותך מתות..!"
"אני מתה מפחד כפיר.."
"באמת כדאי לך להתחיל לפחד..את לא יודעת למה נכנסת"
"חהחה..מצחיק אתה. יאללה סלאמת" אמרתי וניתקתי את השיחה...
..
"היי..הגענו" אמרה אמא..
והיא ורוני מיהרו לשים את הקניות על השולחן במטבח..
"כמה מצרכים! השתגעתן?!"
"קצת חרגנו מהרשימה שהכנתי.."
"כמו תמיד אמא" אמרתי עם חיוך, והיא צחקה..
"רוני אני צריכה לדבר איתך דחוף..
אמא אפשר לקחת אותה לשנייה?
תיכף נחזור.." אמרתי גוררת את רוני לחדרה...
..
"מה קרה?" נלחצה רוני.. והתיישבה על המיטה..
"כפיר צלצל"
"וואי הלך עלינו! את כזאת דפוקה אופיר! למה הכנסת אותי?!"
"חחח מה את דואגת מותק? הבנאדם משקשק.."
"מה את מזיינת?"
"נשבעת לך רוני.. הוא איים עליי וזה.. כולו נכנס לסרטים"
"לפחות הוא יודע שזה שקר"
"ברור שהוא יודע.. אבל השאר לא.. בדוק יאמינו לנו.."
"את לא נורמלית.. מקווה שלא נסתבך"
"בקטנה.. ונגיד שכן.. תמיד אפשר לצאת מזה.. לא סומכת עליי?"
"לפעמים לא.." אמרה עם חיוך עקום.. והלכנו לסלון לעזור לאמא...
...
"תדבר אליי מילים פשוטות..כמו שהיינו פעם.."
צלצל לי הפלא', הצלצול החדש של סהר..
"אה סהר?"
"מה קורה? מה עושה?"
"סתם, עכשיו סיימתי לעזור לאמא שלי עם הקניות"
"חרוצה הילדה!"
"חחח..ראית מזה!?"
"משעמם לי רצח.. הלוואי היית גרה פה..
הייתי קופץ אלייך"
"כה..גם לי האמת משעמם.."
"את בתל אביב י'טיפשה.. צאי לבלות"
"חח..אין לי כוח.."
"טוב בעצם אל תצאי"
"אה!? למה לא??"
"כדי שלא יחטפו לי אותך"
"חחחח..אל תשאל..."
"מה עם השכן?..איתי..אמרת שקוראים לו?"
"כן..איתי..."
"נו, מה איתו?"
"יוצא עם מישהי.."
"וואלה..שיהיה לו בכיף"
"מפריע לי דווקא"
"למה מפריע?"
"כי..אוף..אתה לא תבין..לא חשוב.
נו מתי אתה בא לבקר אותי כבר? אולי תקדים?"
"את באמת רוצה?"
"כן..."
"אז אני בא אפילו מחר"
"באמת?!!..וואי כן"
"חחח..גנובה.. אני ינסה לבוא מחר..
ישלח לך הודעה בבוקר עם תשובה..
ד"א עשיתי גלח.. משהו בנזונה.. נראה לי תאהבי"
"פששש.. התיפייפת בשבילי?"
"בשבילך ..ברור"
"חחח.. יאללה מותק..עפתי לישון" אמרתי,
דיברנו עוד טיפונת וניתקנו את השיחה...
!#$^&
מקווה שאהבתן.. ושיצא קצת יותר ארווך..
אוהבת אתכןןן... (:
יצא קצרררררררר
ואני שונאת ת'כפיר הזהה
גם את עשית בגרות היום או שכבר סיימת?
מחכה להמשךךך
אוהבתת
טלוש
הכפיר הזה עמהההההההההההה!!
ולירניי אני מצטערת שאתמול התנתקי אני באמת רוצה לדבר איתך על הכול
רק המחשב שלי חולה באיפלפסיה מתעלף באמצע
אז דברי איתי דחופפפפפ
ומקווה שאת סולחתתת😊
מור'צי 😊
מדהים
אויש כפיר
אמן ימות
אוהבת אותך(:
טלוש, לא מותק, לא עשיתי את הבגרות..
סיימתי עם מתמטיקה לפני חצי שנה בערך.. (:
חנוש למה לקלל?! חחח.. (:
מורצ'י אוהבת וסולחת על הכל..