מוקקדדשש ללי:]
ליררני,
היית מאמיננה שעכשיו עוד יותר כיףף לקרוא את הסייפוור? ;]
אני ממש לא אוהבת את הערס צעצוע הזה,
יותר מדיי רוח..
בא לי להשתיק אותו בכאפה.
שונאאת ערססים ..
יפיוופפהה שליי תמשייככי,
אוההבבת המוון ויום מקססים,
דניאלושש=]
^
חחחח דניאאאל, מתוקה.. אל דאגה.
עוד מעט אני אעיף אותו,
גם אותי הוא התחיל לעצצצבן (:
בננות הפרק של היום 29/5 בעמוד הקודם
אוהההבת...
ואייא יזה יפפה = ]]
המשך דחווף
מדהייים שמנה שליייי (:
אוהבת הכי בעולם..!
תמשיייכי מאמיייייי שלי זה מהממממממממממם ( כמוך חיחיי )
ותזכירו לי מי זה עידןןןןןןןןן?
QUOTE (י-ע-ל @ 30/05/2006) תמשיייכי מאמיייייי שלי זה מהממממממממממם ( כמוך חיחיי )
ותזכירו לי מי זה עידןןןןןןןןן?
עידן זה זה שהיא פגשה בשירותים והקיאה אליו בבר
QUOTE (smallgirl @ 30/05/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 30/05/2006) תמשיייכי מאמיייייי שלי זה מהממממממממממם ( כמוך חיחיי )
ותזכירו לי מי זה עידןןןןןןןןן?
עידן זה זה שהיא פגשה בשירותים והקיאה אליו בבר
חחחחחח.. איזה מצחיק לתאר אותו ככה..אה!?!
יעלי מקווה שנזכרת מותק..
אוהבת (:
מהמממםם
אני רוצה המשך ודחוףףףף
^
מותק שלי, כנראה מחחחר..
אוהבבבת.
QUOTE (smallgirl @ 29/05/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 30/05/2006) תמשיייכי מאמיייייי שלי זה מהממממממממממם ( כמוך חיחיי )
ותזכירו לי מי זה עידןןןןןןןןן?
עידן זה זה שהיא פגשה בשירותים והקיאה אליו בבר
אה אוקי תודה מאמי
לירןן תמשיכיייייייי