גמני מחכה..
ואממ שמתי המשך בסיפור שלי.. אחרי הפסקה לא קטנהההה
אוהבת המוןן
סווווווורי..!!! לא יצא לייי... =/
לא היה לי חשק, ולא הצלחתי.. ולא יצא יפה..
אז מחקתייי...!
אני אכתוב עוד הפעם.. ינסה..
אני רוצה שיצא ארוך ומושקע..
עד הערב יהיה המשך..מבטיחה לכן
אוהבת!
אאאאאוף!
יומממממים לא הייתי פפפה ואין אפילו המשך אחד!
בוווווושה 😠
^בתאלי .. היא לא הייתה במצב רוח טוב.....קורה..
שמנה .. אני אוהבת אותך הכי בעולם ..
דברי איתי...
בי..😢
בננות, הנה הפרק..
סורי שיצא קצר..
לא היה לי חשק כל כך..
מקווה שמחר אני אצליח לכתוב יותר..
אוהבת אתכן.. ומקווה שתבינו...
הפרק הקודם-
"בואי נחזור להיות כמו פעם..את לא תתחרטי"
"לא יודעת סהר, זה פתאומי.. הפלת עליי תיק רציני עכשיו.."
"שום תיק, כולה ניסיון.. לא יצליח אז לא יצליח"
"סהר עזוב זה סתם לא קשור למציאות עכשיו"
"זה קשור.. טוב תראי מה נעשה..אני בא אלייך סוף שבוע הבא..
כל הסוף שבוע נהיה ביחד.."
"אבל יש לי בגרות..."
"במה? ומתי?"
"בשלישי שאחר כך.. בסטטיסטיקה.."
"בקטנה.. קטן עלייך סטטיסטיקה.. נו מה אכפת לך?!
בואי ניפגש.. אם זה כל כך יפריע.. אני יחתוך אפילו ביום הראשון"
"טוב..בסדר.. שכנעת אותי" אמרתי לו, חושבת על כל השיחה הארוכה בינינו..
"אז לילה טוב מדהימה.." הוא אמר לי, והזכיר לי את איתי..
כשאיתי היה קורא לי 'מדהימה אחת'..
תחושת בלבול ענקית תקפה אותי,
לא ידעתי איך להתמודד עם שום דבר.. הרגשתי רע..
שאני משקרת לעצמי, שאני כל הזמן עם מסכה עליי..
ושאופיר האמיתית..? אופיר האמיתית כבר לא קיימת עוד..
הפרק של היום --> שמוקדש לילדה שאני הכי אוהבת בעולם- הילה..
בטטה שלי.. תודה על הכל.. אין עלייך
יום ראשון הגיע, וללימודים כבר הפסקנו ללכת..
עכשיו התלמידים שוהים בעיקר בבית,
ונאבקים על מנת להספיק לסכם/לשכפל את החומר הנלמד לאורך שנת הלימודים..
אני מאורגנת לחלוטין, הכל מוכן ומסוכם..
לא דואגת כלל לגבי הבגרויות, מה שיהיה יהיה..
תמיד אפשר לעשות בגרות חוזרת,
ולנסות לשפר את הקודמת..לא!?
..
"יש לו אחת אחרת.. צליל קוראים לה.. אמרו לי שהוא חוגג עליה 24 שעות..
מצא תחליף זול..אה?" אמרה רוני עם פרצוף דכאוני..
"בקטנה אחותי..יהיה טוב" אמרתי לה וסירקתי את שערות ראשי..
"מאמי, תעני ותגידי שאני ישנה!" צרחה עליי רוני,
והדביקה לאוזני את הפלאפון שלה שצלצל בלי הפסקה..
"הלו?"
"אה? מי זו?"
"את מי אתה רוצה?"
"את רוני.."
"מי אתה?"
"כפיר.. נו תביאי אותה. תגידי לה שלא תשחק משחקים"
"רוני ישנה עכשיו" אמרתי
ולחצתי על כפתור הרמקול בפלאפון, כדי שרוני תוכל לשמוע..
"ישנה? אל תזייני .."
"תדבר יפה, אני לא חברה שלך!" הרמתי עליו את הקול..
"ומזל שכך י'עלובה אחת"
"תקשיב כפיר, ותקשיב לי טוב!" צעקתי עליו..
"..תשנה מהר את הדיבור שלך, ותוריד את הטונים.."
"למה ואם לא מה תעשי?"
"אל תנסה אותי" איימתי עליו, והוא התחיל לצחוק..
"צוחק מי שצוחק אחרון" אמרתי לו וניתקתי את השיחה..
"בואי" אמרתי לרוני וגררתי אותה החוצה..
"לאן?"
"מגיעה לבחור נקמה קטנה" אמרתי לה
ולקחתי את שפורפרת הטלפון של הבית..
"דנה יצחקי...דנה יצחקי.." התחלתי למלמל,
וחיפשתי את המספר בספר הטלפונים..
"מי זאת דנה יצחקי?"
"הרכלנית של השכבה.."
"למה צריך אותה?"
"תיכף תראי מותק"
...
"הלו? דנה נמצאת?"
"כן..רק שנייה" ענתה לי אישה מבוגרת,
ולאחר מספר שניות דנה הייתה על הקו..
"כה..? מי זה?"
"דנה מה קורה נשמה..? זאת אופיר"
"..שומעת מותק.. מכירה את צליל אוחיון?"
"ברור..שכבה י' לא?"
"כן...קיצור חבל לך על הזמן מה גיליתי"
"מה?? אני מתה על חדשות מסעירות.."
"גיליתי...." סיפרתי לה את כל התוכנית וניתקנו את השיחה..
"וואי את לא נורמלית" אמרה לי רוני בלחץ..
"תירגעי, תסמכי עליי..הוא יקבל את מה שמגיע לו" אמרתי לה עם חיוך על הפנים..
"במקלחת" הודעתי לאמא.. ונכנסתי לעשות מקלחת חמה...
המשך יבווווא ...(:
איי לייק איייט =]]
המשך..
חעחעחע חזקקקקקקקקק
רק שלא יעשו לה כלום
ובטח איתי יציל אותה חחח
מחכה להמשךך
חחח.. שמחה שאהבתן את ההמשך העלוב שלי =/
יהיה בקרוב עוד פרק.. מקווה שמחר..
סורי על הפרקים המעאפנים לאחרונה,
עוברת עליי תקופה מבאסת..
אוהבת...
קצר אבל יפה אהובתי
אוהבת אותך הכי בעולם ויהיה בסדר אני מבטיחה לך מאמי