שמחה שאהבבבתן ((:
בקרוב יהיה המשך..
אולי עוד מעעעט..
מחכים לך המדנית חחח
איזה קטע המדנית אצלינו אני כל הזמן קוראת לה המדנית
חח וכמה שאחנו חברות והכול ויש לנו שיחות נפש
אני לטא מפסיקה ליקא לה המדנית זה ממש מצחיק
מאמי[?!]
אין
את
פשוט
מוכשרתת
בטירוף =]]
ושלחי
לי
הודעה
פרטית
עם
הכתובת
מסןן
שלך..😊
ממ..
המשךך
דחווףף =]]
אוהבת, סופה =]]
^
מתוקות שלי...אוהבת אתכן כל כך..
אין לי מצב רוח =/ ..
אז אני לא ממשיכה את הסיפור היום..
מקווה מחר להמשיך אותו..
אוהבת.. תהנו היום, ותשמרו על עצמכן..
לירן.
יפה שלי מה קרה?
שום דבר לא שווה שתהיי עצובה בגללו ומבואסת =]
אני אוהבת אותך הכי הכי בעולם .. אם את צריכה משהו?!אני כאן תמיד!!
חולה עליך בטטה (:
ויהיה בסדר .. חייב להיות !
וווווווואיייי 😊
תמשיכיי בובייייי
מהררר מעלףףף
אמאאאאא
עוד סוף שבועע בביתת 😢
משעמםם טיליםםםם
ט'נקס קיפי..אוהבת אותך..
ויהיה טוב.. חייב להיות.. אבל השאלה מתי =/ ..
ליגוש מתוקה שלי..שמחה שאהבת..
ולא חייב להיות שוב פעם סופ"ש בבית..
תצאי קצת..תהני..חיים פעם אחת..
אל תהיי מעאפנה כמוני..
אאוהבת.. מחר המשך..
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםם..
קראתי בערך 30 עמ' שפיספסתי כרגעעעע..
סיפור מעעעלללףף!!!
המשךךךך
מהמםםםם
אני רוצה אותה עם איתייייייייי
חח ואממ אני גם רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאביו בייבבבבבבבבב
יפפפפפפתי ?
המשך (:
שבת שלום .
QUOTE (G-A-L @ 27/05/2006) איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםם..
קראתי בערך 30 עמ' שפיספסתי כרגעעעע..
סיפור מעעעלללףף!!!
המשךךךך
גלללללל.. (:
שמחה שחזרת לסיייפור..
אוהבת אוותך..
רותמיק, תמוש, חנוש וכל הקוראות המדהימות שלי-
יהיה המשך בהמשך היום..
עוד לא סגורה על שעה..
אוהבת אתכן כל כךךך..
מקווה לפרסם יותר מאוחר..
השנייה חזרתי הבייתה...