ווואי לא כייף שיהיה לך בהצלחה
את מתגייסת לכלל צהלי??
אל תתבאסי יפה שלי \=
יהיה בסדר
אני אווווווווווווווהבת אותך !=]
אוי מאמי שלי לא נורא...
תמשיכייייי
לחיל חינוך... אני הולכת להיות מד"נית ..
יואווווו איזהה כיףףףףף לךךךךך את מתגייסתתתת
חח לרות שנראלי את דיי בבאסה הא?!חואממ פרק מדהיםםם
אני רוצה המשךךךךךך
אוהבת המוןןן
מתגייסתתתתת ?!
יפה שלי המון המון בהצלחהההההה
אוהבת אותך כל כךךךךךךךךךךךך
חחח אני כבר מעכשיו שלחו לי צו גיוסי בהתחלה היה 22.7.2007
והיום שלחו 16.7.2007 חייים בסרטטטטטט
עדיין היו לי בגריות
חיחיחיחי
ולירני אל תיהיה מבואסתתת תקחי את זה כחוויה תכירי שם המון אנשים
ומתרגלים שנה ושמונה/שנתיים
עוברים בטילללללללללללללללללללללללללללללל
ובהצלחה ענקיתתת
ענקיתתת
אני התגעגע חעחעח
מואהההההההההההההההההה
מור'צי 😊
חנוש ורותמיק.. כן אני בבאסה.. האמת..
זה מפחיד פתאום.. להתחיל מסגרת חדשה.. ועוד צבא..
אמא.. אני מתגייסת.. מה זה?! =/ .. אוףף..
מורצ'י - יההה.. אנחנו מזה קרובות אחת לשנייה בתאריכי גיוס..
תחשבי איזה מאאאגניב זה היה אם היינו באותו היום!
חהחהחה.. (: ..
כן מקווה לקחת את זה כחוויה, ואני מאמינה שאני יאהב את זה
מתישהו.. אבל בינתיים זה עוד מפחיד אותי..
וגם לי יש פול בגרויות.. אחרונה באזרחות.. [חודש לפני הגיוס]
=/
לאב יו מורצ'י..
ותוווודה לכל מי שאמרה לי בהצלחהה..
מדהימות שלי מחר יהיה הפרק הבא..
מצטערת לא יצא לי היום.. אתן רואות איך אני.. מנותקת מהעולם.. =/
אוהבבבת..
מדנית תפקיד נחמד נקווה בשבילך שלא תיפלי על הבתי ספר פה...
המדנית שלנו מזה סובלת...
QUOTE (smallgirl @ 26/05/2006) מדנית תפקיד נחמד נקווה בשבילך שלא תיפלי על הבתי ספר פה...
המדנית שלנו מזה סובלת...
חחחח... מאמי רוב הסיכויים שאני יפול בצפון..
קרוב לנהריה..
כי לי בעיית ת"ש.. ככה ש... =/ you know ..
וכהה.. זה תפקיד נחמד, אני בשוק שבחרתי בו,
חחח.. אבל עדיין הוא נחמד, נכון?!?-
עזבי אני מבולבלת שלחיים מהצבא הזההה..!
זה בסדר גמני
אני גם גרה בצפון אבל יותר בגליל
נקווה שלא יצא לך פה
למדנית אצלינו צועקים ג'ובניקית וזורקים עליה ניירות מה לא
^
חחחחח.. אז אני מקווה לא ליפול אצלכם..
אוהבת אותך נשמתי !
QUOTE (פיקולו @ 25/05/2006) חחח אני כבר מעכשיו שלחו לי צו גיוסי בהתחלה היה 22.7.2007
והיום שלחו 16.7.2007 חייים בסרטטטטטט
מור'צי 😊
יאא חברה שלי מתגייסת ביום הזה 😊 😊
חח עוד שנה ו..
לירני תמשיכייייייייייי
יאאאאאאאאאא
בוביייי מעלףףף 😊
תמשיכייי איפה איתיוששששששששש?!?!?😢
^
מחר יהיה המשך מותתק,
[ומקווה שאיתי יופיע בפרק]
עבר עליי היום מתיש!@#$
עפתי לישון, לילה טוווב..
אוהבת אתכן (: