😁 בננות..!!!
רק בגלל שאני אוהבת אתתתכן..
קבלו המשך... [ואפילו שהוא קצרצר..תעריכו.. פניתי זמן רק בשבילו]
אוהבבבת אתכן, ומבטיחה שיהיה פיצוי ענקקקקקי,
כשאני אסיים עם הבגרות המכככוערת הזאתי..
המשך ערב מקסיים..
אוהבבבבת (:
מהפרק הקודדדם-
"אני חייבת אוויר.." אמרתי לו, ויצאתי מהר החוצה..
"כיף ליד הים.. אוויר קר" הוא אמר לי, מתבונן בפניי..
הסתכלתי עליו עם חצי חיוך, ובווום..
הקאתי עליו את כל השתייה החריפה ששתיתי..
"אוי לא.." אמרתי.. והייתי כולי מבוישת..
"את זה אני צריך להגיד" הוא אמר לי, טיפה צוחק טיפה עצבני..
"אני מצטערת.." לחשתי בשקט,
מתכופפת ארצה, לראות כמה נזק גרמתי לנעליו..
"בקטנה, יש לי עוד אלף כאלה..
אבל אני חייב להוריד את הסירחון הזה ממני" הוא התחיל לצחוק,
והלך לכיוון השירותים..
הלכתי אחריו לשם, ובהיתי בו מנקה את נעליו מהקיא שלי..
[דוחה לחלוטין אני יודעת, אבל כנראה שלו זה לא הזיז ממש..
עשה את זה בטבעיות לחלוטין]..
"קחי" הוא אמר, וזרק לי מסטיק 'אורביט'..
"חחח.. כן אני זקוקה לזה בטח" השבתי, ופניי האדימו בשנייה..
"ראסמי כן" הוא התחיל לצחוק.. ולשפשף את נעליו..
"ממש מצטערת" הוספתי.. ושטפתי את פניי במים הקרים,
עד שירד לי כל האיפור לחלוטין..
"בקטנה כפרה.. חפיף" הוא אמר וחייך אליי..
המששששך-
ניגשתי לשבת עם ספיר,לילך וצליל..
הן היו מסטולות לחלוטין, ואפשר להגיד שגם אני..
כי אני אפילו לא זוכרת על מה דיברנו וצחקנו בקולי קולות..
עד שהחליטו להעיף אותנו מהמקום..
חזרתי הביתה בשעות הבוקר המוקדמות,
ואחרי התארגנות מהירה..
מצאתי את עצמי ישנה על הספה בסלון..
עד הבוקר בו אמא העירה אותי, ואמרה לי לעבור לחדר..
..
"בוקר טוב.. או יותר נכון צהריים טובים" אמרה לי רוני,
כשהבחינה בעיניי נפקחות באיטיות..
"בוקר" אמרתי עם חיוך על הפנים,
והצבעתי לה על המקום במיטה לצידי, שתבוא לשבת.
"מה שלומך?.." שאלתי בדאגה..
"יהיה בסדר.. מה איתך? נראית הפוכה לגמרי.."
"חופשי הפוכה.. מתפוצץ לי הראש אחותי.."
"אני אכין לך משהו לשתות.. קומי תתארגני בינתיים" היא אמרה ויצאה מחדרי..
נכנסתי למקלחת, והתרחצתי במים פושרים..
שערי היה מסריח מריח הסיגריות של אתמול בלילה,
ונאלצתי לחפוף אותו מספר פעמים כדי שכל הריח יעלם..
אחרי המקלחת, לבשתי בגדי ספורט קלילים,
ויצאתי לסלון שם חיכתה לי כוס שוקו חמה,
שרוני הכינה לי כמו שהבטיחה.
"תודה מותק" אמרתי, ולקחתי שלוק מהשתייה..
"מעדן" הוספתי עם חיוך, וליקקתי את החלב שלכלך את שפמי..
"בקטנה.." אמרה רוני.
"שומעת.. יש מצב את עושה לי טובה?" היא הוסיפה.
"בטח.. מה קרה?"
"בואי איתי היום לקניון, אני חייבת למצוא מה ללבוש להיום בערב"
"מה יש היום בערב?"
"מסיבה אצל שני.. אני חייבת להיראות במיטבי..
כפיר יהיה שם... ואני רוצה להוציא לו את העיניים!"
"מה כפיר עושה במסיבה של ילדות בכיתה ט'..?!..
אני לא מבינה!!" התעצבנתי..
"מחפש עוד ילדה טיפשה כמוני" היא אמרה,
ופרצופה החוויר בין רגע..
"סליחה..לא התכוונתי להזכיר לך" התחלתי לגמגם..
"לא נורא, אני יודעת שזה לא בכוונה.." היא השיבה בחיוך מזויף..
"יהיה טוב.. ואני אתארגן טיפה ונזוז לקניון, סבביש?"
"סבביש".
...
"מאמי אפשר את הגופייה הורודה שלך?" שאלה אותי רוני,
מחטטת בארון בגדיי..
"טיפשונת! יראו אותך בחוץ.. למה את מטיילת ככה בבית?!" צעקתי עליה,
כשהבחנתי שהיא בחזייה ותחתונים בלבד..
"בקטנה, לכולנו יש אותו הדבר.."
"מותק.. אני לא מוכנה שתסתובבי ככה.. ונקודה"
"טוב .. טוב.. נו אז איפה היא?"
"בכביסה כפרה, קחי את הלבנה.. היא פצצה על הגוף!"
לבשתי גופיה שחורה שפתוחה קצת מקדימה,
עם מכנס ¾ צמוד בצבע לבן.. והתאפרתי מעט..
"אני דוחפת אצלך בתיק את כל הדברים שלי,
אין לי כוח להיסחב גם עם תיק" אמרתי לרוני,
והכנסתי לתיק שלה את כל השטויות שאני נוהגת לקחת איתי לכל מקום..
"כן המפקדת.. שנייה אני בפיפי ויוצאת" היא אמרה,
וחיכיתי לה כבר ליד הדלת..
..
"מה איתך ועם איתי..? אתם ממש התרחקתם, אה?" שאלה אותי רוני,
בעודנו צועדות לעבר הקניון, שהיה במרחק צעדים ספורים מהבית שלנו..
"כן..דיי התרחקנו.. אבל אני מאמינה שזה לטובה"
"איך בדיוק לטובה..? הרי שקוף שאתם מתים אחד על השנייה.."
"דווקא לא.."
"לא..?"
"לא נראה לי רוני.."
"למה את חושבת ככה?"
"לא יודעת, הכל מסובך לי איתו..
אני לא יודעת אם אני רוצה אותו בכלל..
או שאני סתם נהנית מחיזורים בלתי פוסקים..
או יותר נכון הייתי נהנית מחיזורים.."
"למה..? עכשיו הוא כבר לא רוצה אותך..?"
"יש לו מישהי.. דקל אחת מהשכבה.. אחת מהחבר'ה שלהם..."
"בנזונה.. כבר קפץ לאחרת?!"
"כה.. אבל בצדק.. אמרתי לו שאני לא מעוניינת ביותר מידידות.."
"למה אמרת לו את זה..?"
"לא יודעת למה.."
"אולי כי את מפחדת..?"
"מפחדת ממה רוני?.. ממה כבר יש לי לפחד?!"
"מפחדת מזה שאולי התאהבת בו.. כמו שהתאהבת בזמנו בסהר..
מפחדת להתאהב שוב פעם..?"
היא אמרה, ושתקתי לכמה רגעים..
"לא יודעת מה להגיד לך, לא חושבת שזאת הסיבה בכל אופן.."
"אז מה כן הסיבה?"
"טוב רוני מספיק לדבר עליי..! יאללה הגענו..
בואי נלך לחפש לך משהו יפה" העברתי נושא..
והתחלנו לטייל בין החנויות...
הממממשך יבוווא.. !@#%$
(:





