פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*~* הזמן להתחיל להמשיך *~*

✍️ pucha 📅 14/03/2006 00:01 👁️ 69,352 צפיות 💬 2,208 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 68 מתוך 148
שמחה שאהבתן יפות שלייי!!
ויעלי אהובתי מבטיחה להיכנס לקרוא אותו

אוהבבבת אתכן ..
ווואי די אני כבר לא רוצה את איתי ולא את סער מישהו חדש!!!!
מדהייים המשךךךך
^
חחחח מצחיקולהה..
בקרוב יהיה המשך מאמושש..
לאב יו (:
wish me luck bobi
יש
לי
מחר
מבחן
באינגליש...=\\\
אימל'ההה
מבחן
סוף
שנהה..😢

יצא
לך
מדהים
רצח
כמו
תמידדד=]]

המשך
דחוףףףףףףףףףף=]]
איתי הזההה בככככ.. עליוו שלא תיהיה איתווו
זה הבן של המורההה איייי!!
עידןן?!?! דאאאאאאאאאאאאאאאאא!!
חעחעחעח זה הכי אחי!
תמשיכי לירנוששששששששששש י'מוכשרת שכמותךךךך

לפ יוו


מור'צי 😊
המשך
לקראת הערב (:
סבבה [=
בננות סורי על ההמתנה.. קבלו המשך מפנקקקק.. (:
אוהבת אתכככן..

מהפרק הקודם-

המשכנו לפטפט עוד קצת, עד שכבר הגיעה השעה חצות..
ודפנה נסעה בחזרה לרעננה..
"אני אתגעגע" אמרה רגע לפני שנכנסה למכונית..
"גם אני, אבל עוד ניפגש.. מבטיחה" השבתי עם חיוך..
"ביי אייל.. תיסע לאט מאמי" הוספתי,
דפנה טרקה את הדלת.. והמכונית החלה לנסוע לאט לאט..
עד שנעלמה לה בין כל שאר המכוניות שבכביש...
נשארתי לעמוד בחוץ, לבד, רק עם עצמי..
נהנית ממשב הרוח הקרה ומהשקט ששרר בסביבה..
"אז נתראה מחר..אה?" שמעתי קולות מפתח הבניין, והצצתי לראות מי שם..
"בטח.. ואני יתגעגע אלייך של החיים נשמה שלי" השיב הקול השני..
"מת עלייך יפה שלי.." השיבו..
התקרבתי עוד טיפה לאזור, ודאגתי שלא יראו אותי...
אלו היו איתי ודקל, כנראה הם זוג עכשיו.. והוא סתם מנסה להסתיר את זה ממני..
וכנראה בגלל זה לא מפריע לו שנהיה ידידים, הרי הוא המשיך..
ורק אני נשארתי תקועה במקום,
בלי החלטות לגבי החיים שלי.. ועם הרבה יותר בלבול..


המשך-

"היום יום שישי..היום יום שישי.." אמא זימרה לבנצ'וק והעירה את כל הבית..
"שקקקקט..!!!" צרחתי עליה.. וכיסיתי את ראשי במשיכת הצמר...
"קומי כבר!! יש לך בית ספר" אמרה לי אמא,
הסתכלתי בשעון, וקמתי באיטיות..
"בוקר.." אמרה לי רוני, עם עיניים עייפות ואדומות..
כנראה הקטנטונת לא ישנה כל הלילה..
חייכתי אליה, והלכתי להתארגן לקראת בית הספר..
"קחי מתוקה..שימי בתיק" אמרה לי אמא,
ודחפה לי לידיים שתי פרוסות עוגה בקופסא קטנה..
"איזה כיף..! וואו איך בא לי.." התלהבתי..
"ותתני גם לאיתי פרוסה" ביקשה ממני אמא..
"אין מצב אימוש.. אנחנו כבר לא בקשר"
"לא בקשר..? ממתי..?"
"מלפני כמה זמן.. עזבי..אל תנסי להבין..
טוב יצאתי.." אמרתי לה ודחפתי את כל הדברים לתוך התיק...
...
"אז ניפגש ככה ב-10 אצל לילך..סבבה?" עדכנה אותי ספיר לגבי הערב..
"אין בעיה.. אבל אני לא יודעת הכי איך להגיע,
אני עוד חדשה פה...." הסברתי לה..
"בקטנה מותק, אני אעבור דרכך קודם ונלך יחד..
את שכנה של איתי..לא?"
"כן..דלת מול דלת"
"סבבה..אז אני יודעת איפה זה.."
"אה..היית אצלו פעם?"
"בטח.. פול פעמים.."
"וואלה..? ידידים טובים..?"
"כבר לא, אבל פעם היה לנו סטוץ קצר.. לא הלך,
אז חתכנו.. ובכלל אז הייתה בחבר'ה שלהם..
אז הכל היה שונה..." היא הסבירה לי,
ונדהמתי שהיא הייתה עם איתי פעם..
"אה...הבנתי.. סבבה" ניסיתי לא לחקור יותר מידי..
והיא חייכה אליי.. ונפרדנו כל אחת לביתה..
...
עברתי דרך הגן של בנצ'וק כדי לאסוף אותו הביתה..
ובדרך עצרנו לקצת זמן בגן השעשועים כדי שבן ישחק טיפה..
"מגלשה?" שאלתי בחיוך, וליוויתי אותו אל הסולם הקטן..
והבונבון שלי התגלש אל בין זרועותיי...
"עוד!" הוא התלהב, ורץ לעבר הסולם בשנית..
"לא מותק, עכשיו הביתה.. הולכים לאכול" הסברתי לו,
הוא בכה טיפה.. כרגיל, ילדים קטנים..
מה חדש..?!.. ואחרי שהוא נרגע חזרנו הביתה..
"בנצ'וק.." אמא פתחה את הדלת עם חיוך על הפנים,
וישר לקחה את בן ממני וחיבקה אותו חזק..
"איפה רוני?" שאלתי את אמא, שבדקה את התבשילים שהכינה..
"רוני בחדר, מצוברחת טיפה.. יש לך מושג מה עובר עליה..?"
"יש..אבל אינני רשאית לדבר, כשהיא תרגיש צורך לספר לך,
היא תספר" אמרתי, ואמא חייכה אליי לאות הסכמה..
זה בעיקר מה שאני אוהבת אצל אמא שלי,
את הנאמנות ואת האמונה בנו.. לא כל אמא הייתה מגיבה ככה..
הלכתי לחדר של רוני, ודפקתי 3 נקישות על הדלת..
"אמא די..אני לא רעבה" שמעתי את רוני צועקת מתוך החדר..
"זאת אופיר" אמרתי לה, והיא פתחה את הדלת.. וחזרה לשכב על המיטה..
"את בסדר?" דאגתי לה.. והתיישבתי לצידה.
"רז אמר לי שכולם מדברים עליי בשכבה"
"מדברים..? על מה?"
"על זה שאני זולה, שנתתי בכזאת קלות לילד בן 18 לזיין אותי" היא אמרה,
והתחילה לבכות..
"מאמוש, כל אחד עושה טעויות בחיים שלו..
יהיה בסדר, את תראי.. אל תקחי ללב,
ובעיקר תראי לכולם שלא אכפת לך מה הם אומרים,
ומה הם חושבים עלייך..
רק ככה הם יעזבו אותך במנוחה.." הסברתי לה, וניסיתי להרגיע אותה..
"קל לך להגיד.. כיף לך שאת כזאת ילדה טובה..
בטח את עדיין בתולה.." היא אמרה, וחייכתי חיוך קטנטן..
"מה?" היא שאלה אותי..
"אני לא..." עניתי בשקט..
"את לא?!" היא נדהמה..
"לא רוני.. בתולה בטוח לא.."
"מתי?"
"כשהייתי ילדה קטנה ותמימה..."
"מה..? אני לא מבינה.. נו שתפי אותי!" היא לחצה עליי..
והחלטתי שאולי עדיף לי לספר לה,
כי כך היא תתנחם לפחות בזה שמישהו שקרוב אליה, עבר מקרה דומה..
"הייתי בת 15.. הכרתי בחור בשם נתי..
הוא היה מהמקובלים.. ו.. הייתי תמימה..
סיפקתי את הצרכים שלו.. ואז הוא זרק אותי.."
"אני לא מאמינה.. שתינו נפלנו בפח" היא אמרה המומה..
וליטפה את שיערות ראשי..
"לצערי כן רוני.. ובגלל זה אמרתי לך לשמור מרחק ממנו..."
"ואני, כמו טיפשה, לא הקשבתי.."
"לא נורא רוני, אל תחשבי על מה שקרה..
זה רק יעשה לך רע.. רק תבטיחי לי שבפעמים הבאות תיזהרי יותר.."
"אני מבטיחה.." היא לחשה לי בשקט,
ויצאנו לעבר המטבח לאכול ארוחת צהריים..
...
"טוב אז אני כבר אצלך" אמרה לי ספיר בשיחת הפלאפון שערכנו..
"אין בעיה.. אני אתחיל להתארגן עכשיו" אמרתי לה, וניתקנו את השיחה..
לבשתי חולצת סטרפלס לבנה, וג'ינס בהיר ארוך עם חגורה לבנה מצורפת..
פיזרתי את שערי הארוך, וסלסלתי את קצוותיו בבייבי-ליס תלתלים,
שאמא קנתה לי ליומולדת האחרון..
התאפרתי קלות, וסידרתי את התיק הקטן שאני לוקחת עימי..
"טוב אמא, אני יורדת למטה.. אני תיכף נפגשת עם ילדה מהכיתה.."
"לאן אתן יוצאות? ומי הילדה?"
"קוראים לה ספיר.. ואנחנו יוצאות סתם לאיזה פאב על חוף הים..."
"תיזהרי מתוקה.. ואם יקרה משהו תצלצלי אליי" סיכמה אמא, ויצאתי לדרכי..
...
"וואו..היה כזה קטעיםםם..
נפלתי על הרצפה מרוב צחוק כשראיתי אותה נמרחת עליו ככה"
צחקה צליל, אחת מהחברות של ספיר.. ופרצנו כולנו בצחוק אחד גדול..
"אתמול בערב הלכתי לחפוף את השיער..
ובמקום זה חפפתי עם הסבון ידיים" אמרה ספיר, וכולן צחקו יחד איתה..
הן היו שיכורות, לכן זה היה טבעי שהן יצחקו מכאלה דברים מפגרים וטיפשיים..
"נו תשתי עוד.. י'מעאפנה.. אין דבר יותר כיף מלהשתכר קצת" לחצה עליי לילך..
"אני מעדיפה לשתות כמה שפחות" אמרתי להן..
"בקטנה אופירוש, זה כיף.. תאמיני לי.." אמרה לי ספיר,
חייכה אליי.. ולגמה עוד כוסית של וודקה..
"טוב טיפה לא יזיק" אמרתי, חייכתי אליהן..ולקחתי את הוודקה ושתיתי ממנה..
...
"יש לי בחילה..." אמרה צליל ופתחה את כפתורי חולצתה..
עד שבלטה חזייתה החוצה..
"גם לי.. לא עשה לי טוב" אמרה ספיר, והשעינה את ראשה על השולחן..
"וואו..זה סופני" אמרתי להן, והמשכתי לשתות בלי הפסקה.. עד שסיימתי בקבוק שלם..
"היי! אפשר עוד אחד?!" צעקתי לאחד מהברמנים..
וספיר צרחה עליי.. וביטלה את ההזמנה..
"למה?!" כעסתי עליה..
"אף פעם לא השתכרת.. קולטים את זה! אנחנו כל הזמן ככה..
לנו יש גבול מסוים.. עד שלא תגלי מה הגבול שלך,
עדיף שתפסיקי לשתות להיום" היא הרצתה לי וכעסתי עליה..
"אני בשירותים" אמרתי להן ..
וקמתי לעבר חדר השירותים שנמצא בכניסה של הפאב בצד שמאל..
"אז כל הזמן ניפגש ליד השירותים?" שמעתי קול מוכר,
הסתובבתי לראות מי זה.. וזה היה עידן.. [זוכרים אותו?!]..
"ראית מזה?!?" שאלתי אותו.. ואיבדתי את היציבות שלי ונפלתי עליו עם חצי גוף..
"מה את עושה פה? עם מי את?"
"סתם עם כמה חברות.. ומה איתך כפרה? עם מי אתה?" שאלתי אותו,
נאחזת בשולחן שבקרבת המקום..
"גם, עם החברים.. שותים קצת, מבלים..
אז מה מותק.. נהנית?"
"קצת לא בפוקוס.. אבל בקטנה יעבור" אמרתי עם חיוך על הפנים...
"יש לך חיוך מקסים" הוא אמר לי, מתבונן בעיניי..
"אני חייבת אוויר.." אמרתי לו, ויצאתי מהר החוצה..
"כיף ליד הים.. אוויר קר" הוא אמר לי, מתבונן בפניי..
הסתכלתי עליו עם חצי חיוך, ובווום..
הקאתי עליו את כל השתייה החריפה ששתיתי..
"אוי לא.." אמרתי.. והייתי כולי מבוישת..
"את זה אני צריך להגיד" הוא אמר לי, טיפה צוחק טיפה עצבני..
"אני מצטערת.." לחשתי בשקט, מתכופפת ארצה, לראות כמה נזק גרמתי לנעליו..
"בקטנה, יש לי עוד אלף כאלה..
אבל אני חייב להוריד את הסירחון הזה ממני" הוא התחיל לצחוק,
והלך לכיוון השירותים..
הלכתי אחריו לשם, ובהיתי בו מנקה את נעליו מהקיא שלי..
[דוחה לחלוטין אני יודעת, אבל כנראה שלו זה לא הזיז ממש..
עשה את זה בטבעיות לחלוטין]..
"קחי" הוא אמר, וזרק לי מסטיק 'אורביט'..
"חחח.. כן אני זקוקה לזה בטח" השבתי, ופניי האדימו בשנייה..
"ראסמי כן" הוא התחיל לצחוק.. ולשפשף את נעליו..
"ממש מצטערת" הוספתי.. ושטפתי את פניי במים הקרים,
עד שירד לי כל האיפור לחלוטין..
"בקטנה כפרה.. חפיף" הוא אמר וחייך אליי..
הופה שמננננמנננננננננייייייייייייייייייי===]]]]]]]]

סחטיין על ההמשך ((((:::

אוההפפפת אוותך
ותשלימי אצליייי דוביייי שמתי עוד פרק....

בי 😊
שמחה שאהבת בטטהה...
ואהובתי כבר השלמתייי.. כנסי לבדוק
אוהבת אוווותך (:
מדהים (:
מהמםם
אני רוצה המשךךך
לאביו בייב
רותם..
לירנושששששששששש
איזה יפההההההה
המשך מידידידדדדדדדדד
אני במתחחחח
עידן מויי חמודדדדדדדדדדדד
לפ יווו

מור'צי 😊
אוקי מתחיל להישמע טוב עכשיו היא תהיה עם עידן איתי יבין מה הוא הפסיד
ויחזור על 6
המשךךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך