סיפור מהממם!!!!
והפרק הזה הכיי מוווושלם!!
אין אני כבר מכורה...חחח..
יאללה שימי המשך מהר!
אורצ'ן 😛
QUOTE (or_1991 @ 20/05/2006) סיפור מהממם!!!!
והפרק הזה הכיי מוווושלם!!
אין אני כבר מכורה...חחח..
יאללה שימי המשך מהר!
אורצ'ן 😛
שמחה שאהבת נשמה (:
המשך בקרובב...
הפרק של ה- 19/5 בעמוד 65
מושלםםםםםםםם יפה שלי (:
רק ש..עצוב לי
כי אני רוצה שהיא ואיתי יהיו ביחד..
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 20/05/2006) מושלםםםםםםםם יפה שלי (:
רק ש..עצוב לי
כי אני רוצה שהיא ואיתי יהיו ביחד..
חחח חמודה.. לפי מה שאני רואה כולם רוצים (:
אוהבת אותך ולכי תדעי מה יהיה..
עוד לא החלטתי על כלום
שבת שלום (:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 20/05/2006) אאאאאאאאהההה
א י ן ס י כ ו י !@$
אני חולמממת נכככון?!
אוחח זה היה כזזה צפווי שהיא תיפולל בזה..
מסכנונת שללי..
המממשששך דחווף מתוקקה שליי!!@
כל כך נהנית מכל המשך והמשך שלך...:]
שתיהיה לך שבתת קודדש וסופשבוע רגגוע,
אוהההבת,
דניאלושש=]
😉
מהמםםםם
איזה יפה זההההההההה
אהבתייי
איזה פרקקקק
ושהכפיר הזה יחנקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חח
המשךךךך דחוףףףףףף
אוהבתהמוןןןןןן
רותם..
^
שמחה שאהבת נשמתי..
אוהבת אותך בלי סווווף..
יאוו מסכנהההה איזה סתומה שהיא לא הקשיבהה
לירנושששששששששש
י'כישרון מהלךך שכמותךך
תמשיכיי
אני במתח
לפ יוו
מור'צי 😊
^
לאב יו 2 מורצ'י שמחה שאהבת נשמתי (:
הפרק החדש- מוקדש לבטטה השמנה שלי -הילה.
[!!!!!!]
את פשוט .. פשוט לא יודעת כמה אני אוהבת אותך .. אז בואי נזכיר לך קצת ..
שמנננננה שליייייייייי,בטטה שליייייייייי ,יפה שליייייייייייייייייי
אני אוההההבת אותךךךךך ,ה=כ=יייייי שש=ב=ע=ווווו===ל===םםםם הזההההה 😊
המשך הבא בסיפור שליייי -> מוקדש לךך
אין כמווךך.... ומקווה להמשך של הסיפור המושלם הזה
שבת שלוווםםםם (:
גם אני [:
הקדשתי לך פרק ,כנסי לקרוא !
חנוש, אני מקווה שאני אספיק לכתוב היום המשך נשמתי..
הלו"ז דיי צפוףף...
בטטה, אני אקרא יותר מאוחר את ההמשך..
אוהבבת, יום מקסייים (: