QUOTE (קיפיי @ 19/05/2006) לילה טוב ,דובה ..
ט'נקס שמממנה.. התגעגעתי אלייך (:
בננות לקראת הערב יתפרסם ההמשך של היום 19/5
אאאאאאאא..
יפפה שלי
קראתי עכשיו ה=כ=ל אאחחח התמכרתי נישבעת לךךךךךךךךך !!
זה מ ד ה י ם !
ושתהיה כבר עם איתי המתוק הזההה שלי [:
קיצור ,
תמשיכי ..
אוהבת אותך , שבת שלום
לירנוש.. עם הרבה מאמץ הצלחתי סופסוף לקרוא ת'פרק האחרון בתמיר.. תיכנסי לראות..
אוהבת אותךך
ואני מחכה להמשך..
תזכרי מה הבטחת- הסיפור הזה רק בהתחלה! רק הרקע! ויהיה עוד סיפור ארוך ומרגש ובלי אנשים מתים בהמשךךך
חח
מחכהה
טלוש
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 19/05/2006) אאאאאאאא..
יפפה שלי
קראתי עכשיו ה=כ=ל אאחחח התמכרתי נישבעת לךךךךךךךךך !!
זה מ ד ה י ם !
ושתהיה כבר עם איתי המתוק הזההה שלי [:
קיצור ,
תמשיכי ..
אוהבת אותך , שבת שלום
שמחה שנכנסת לסיפור השני שלי (((:
לא תתחרטי מבטיחה לך!
אוהבת אותך..
QUOTE (JustTalush @ 19/05/2006) לירנוש.. עם הרבה מאמץ הצלחתי סופסוף לקרוא ת'פרק האחרון בתמיר.. תיכנסי לראות..
אוהבת אותךך
ואני מחכה להמשך..
תזכרי מה הבטחת- הסיפור הזה רק בהתחלה! רק הרקע! ויהיה עוד סיפור ארוך ומרגש ובלי אנשים מתים בהמשךךך
חח
מחכהה
טלוש
טלוש כן קראתי את ההודעה.. 😢
עצוב לי גםםם..
חחחח וכן הסיפור הזה רק בהתחלה..
עוד לא מתקרבת לסוף,
בקושי בניתי לו עלילה..- ז"א יש כיוון, אבל כלום לא סגור עדיין...
חחחחחחחחחח ולא נראה לי שיהיו בו גם מתים,
מספיק היה קשה לי ב'תמיר' הקטע הזה..
אוהבת אוווותך
=/ אל תכעסו עליי..!
אמממ, יהיה יותר מאוחר בסביבות 8-10 ככה אני אפרסם המשך..
[כי אני כותבת אותו עכשיו בהפסקות]
מבטיחה..
אוהבת אתכן ...
התגעגעתי אליך מאוד 😊
אני אוהבת אותך
הפרק החדש- מוקדש לבטטה השמנה שלי -הילה.
יצאנו החוצה אני,ספיר ועוד כמה חברות נחמדות שלה שהכרתי היום..
ישבנו על הדשא הירקרק שבגינת בית הספר,
ואכלנו מהסנדוויצ'ים שהבאנו מהבית..
"אני רוצה לדבר איתך רגע" ניגש אליי איתי ואמר לי..
"טוב.." עניתי בקצרה, וקמתי..
"תשגיחי לי על הדברים?" ביקשתי מספיר, שהנהנה בראשה מיד בחיוב..
הלכתי עם איתי לאורך השביל הארוך בבית הספר,
כאשר את כל אורכו העברנו בשתיקה מוחלטת..
"בואי נשב" הוא הציע, והצביע על ספסל שנמצא בצידו הימני של השביל..
התיישבנו על הספסל, וחיכיתי לשמוע מה יש לאיתי לומר לי..
"תראי.." הוא התחיל.. והבטתי בו, קשובה לחלוטין..
"אני לא חושב שאנחנו צריכים לנתק קשר לגמרי,
רק בגלל ההחלטה שלך" הוא הסביר לי..
"החלטה?"
"כן.. שלא רצית שנחזור. מבחינתי זה בסדר,
שלא תחשבי שאני מנסה לשכנע אותך עכשיו או משהו..
ממש לא.. לחלוטין בסדר מבחינתי.. אבל עדיין..
את לא חושבת שזה טיפשי שלא נדבר אחד עם השני..?
אחרי הכל היינו ידידים טובים לפני זה.."
"אתה צודק.. ואפשר להיות ידידים מבחינתי.. אבל זה יהיה מוזר"
"למה מוזר?"
"אני לא רוצה שתפתח ציפיות לגבינו"
"אופיר אל תכניסי את עצמך לסרטים, אני ממש לא הולך לפתח ציפיות לגבייך,
או לגבי כל דבר שקשור לקשר שלי איתך..
סה"כ שלא נראה כמו שני זרים שמעולם לא נפגשו"
"מקובל עליי" אמרתי, חייכתי אליו.. הוא חייך חזרה.. והלכתי לשבת עם ספיר..
ישבנו הבנות מרכלות על המורים, התלמידים, ועל כל דבר שמשתמע מזה..
אני הייתי שם מבחינה פיזית, אבל בתכלס..? בתכלס ממש לא הייתי שם..
חשבתי על הדברים שאיתי אמר לי,
שהוא אמר שהוא לא מפתח ולא יפתח ציפיות לגבינו, והרגשתי צביטה בלב..
כמה שזה טיפשי באיזשהו מקום בתוכי כן רציתי שהוא יפתח ציפיות,
כן רציתי שיכאב לו, כן רציתי שהוא ירצה אותי.. ולא יוותר עליי כזה מהר..
"על מה את חושבת, אה?" שאלה אותי צליל, אחת מהחברות של ספיר.
"סתם.. מרחפת טיפה.. זה הכל.." עניתי בשקט..
והיא חייכה אליי חזרה, ולא חקרה יותר מידי..
בדיוק כמו שאני אוהבת..
שונאת שאנשים דוחפים את האף שלהם למקומות שהם לא צריכים..
הבטתי באנה, קורל, דקל, שחף, איתי
ועוד כמה אנשים שישבו במקום הקבוע שלהם..
על החומה המחוספסת בצד שמאל של הבניין..
יושבים ומביטים בכולם,
וחושבים שהם מעליהם.. הם סתם חבורת מתלהבים,
אני שמחה שאני לא חלק מהם יותר..
"אני עולה למעלה.." אמרתי לספיר..
"קרה משהו?" היא דאגה..
"לא..סתם.. עזבי.." ניסיתי לחרטט, ועזבתי את המקום..
איתי, שראה אותי נכנסת לתוך הבניין, מיהר לבוא אחריי...
"מה? למה נכנסת? רק התחילה ההפסקה"
"כן..אבל אין לי חשק.." עניתי בקצרה..
"קרה משהו? זה בגלל השיחה שלנו?"
"השיחה שלנו?.. ממש לא!" .. שיקרתי..
"..סתם כל מיני עניינים.." תירצתי את זה..
"רוצה לדבר על זה?"
"זה בסדר איתי.. זה יעבור"
"טוב, איך שבא לך.."
"אני עולה למעלה.. נדבר" אמרתי לו, ופניתי לכיוון המדרגות..
הוא עמד במקומו לא זז, שלח חיוך קטן של הסכמה..
ולאחר כמה רגעים יצא החומה, לשבת עם חבורת הפלוצים שלו..
..
"אופיר, האוכל מוכן!" צעקה לי רוני מהמטבח, וניגשתי לשם בזריזות..
"יופי! אני מורעבת.. כבר 3 בצהרים"
"תירגעי.. הנה תאכלי כמה שאת רוצה"
"מה קרה את נחמדה היום?!"
"אני תמיד נחמדה.."
"לא, את לא..."
"אופיר, אל תתחילי איתי"
"את מצפה לאורחים היום?"
"את מתכוונת לכפיר?"
"כן"
"אז למה לא אמרת פשוט כפיר מההתחלה?!"
"סתם.."
"סתם כדי לעצבן אותי, אה?!"
"וואו..!! תירגעי.. מה נסגר איתך קטנטונת?!"
"לא נסגר כלום.. אני וכפיר בהפסקה"
"הפסקה? מה כבר קרה?" שאלתי
ולקחתי ביס מהבגט עם השניצל והירקות שרוני הכינה לי ולה..
"מעדן" הוספתי.. וחיכיתי לתגובה ממנה..
"כי מסתבר שצדקת..." היא לחשה..
"שצדקתי? למה את מתכוונת?"
"שכל מה שהוא רצה זה לזיין אותי?"
"רוני אני מקווה שלא עשית שטויות.."
"אל תשפטי אותי" היא נלחצה..
"רוני מה כבר קרה? תשתפי אותי..אני אחותך"
"אבל את מגיבה כמו חרא.. לא כמו אחות"
"טוב, אני אשתדל להיות נחמדה יותר.. נו ספרי כבר" לחצתי עליה..
"בואי נגיד שזרמנו.. ואולי זרמתי יותר מידי לגיל שלי.."
"חזה?" שאלתי..
"גם.."
"מה עוד?!"
"החולצה ירדה, וגם המכנס.. וגם התחתון.."
"רוני אני הורגת אותך" אמרתי, והנחתי את הבגט הגדול על השולחן..
"בואי לחדר..שאמא לא תגיע בטעות" הוספתי וגררתי אותה לחדרי..
"תנעלי!" ציוויתי עליה, "שכבת איתו?" שאלתי אותה..
"כן" היא ענתה בשקט, וראו על פניה כמה היא מפוחדת..
"אני אהרוג את הבנאדם הזה באלוהים!"
"אופיר, תישבעי שזה לא יוצא מהחדר הזה.."
"היית מוגנת?!"
"כן, הייתי עם קונדום.."
"ואין סיכוי שבעולם?! אף סיכוי?!" שאלתי בדאגה..
"אין.. אין מצב.."
"ועכשיו אחרי שהוא זיין אותך הוא לא רוצה אותך יותר?!"
"כנראה..."
"אני פשוט בהלם.. וואי רוני שלי, את לא נורמלית.."
"בבקשה אל תשפטי אותי.. מספיק קשה לי עכשיו"
"אמרתי לך שהוא השפעה רעה, שלא כדאי לך, שהקשר הזה יניב רק צרות..
לא אמרתי לך?!" כעסתי עליה כל כך..
"אמרת אופיר, אמרת..." היא אמרה בשקט, ודמעות נפלו על לחייה..
"אל תבכי..ששש..." ניסיתי להרגיע אותה.. וחיבקתי אותה חזק..
"בנות הגעתי!!" צעקה אמא מהכניסה..
"אהלן!!! כבר באות" עניתי מהר לפני שתחשוד..
"אף מילה אופיר, אף מילה" אמרה לי רוני עם מבט מאיים ויצאה לברך את אמא לשלום..
המששששך יבואאא..
מקווה שאהבתן (:
אוהבת אתכן בלי סוף , שבת שלללום..
אאאאאאאאהההה
א י ן ס י כ ו י !@$
אני חולמממת נכככון?!
אוחח זה היה כזזה צפווי שהיא תיפולל בזה..
מסכנונת שללי..
המממשששך דחווף מתוקקה שליי!!@
כל כך נהנית מכל המשך והמשך שלך...:]
שתיהיה לך שבתת קודדש וסופשבוע רגגוע,
אוהההבת,
דניאלושש=]
תווודה מתוקות שלי!! שמחה שאהבתן את ההמשך (((:
לירן.