^
חחחח בתאלי עוד הכל פתוח (:
לכי תדעי מה יהיה..
לאב יווו .. ושמחה שנכנסת לזה חיחי..
בננות ההמשך של היום 17/5 נמצא בעמוד 62 (: ..
ממאייי ממש יאפה!!!
המשךך דחופיישן!!!!!!
וד"א...בת כמה את?
לאב מלא נונייייייייי 😘
לירניייייייי פרק מושלםםםםםםם
עידנוש נראה חמודי חח נראה כבר מה תעשי איתו
תמשיכייייייייי אוהבתותךךךך
^
שמחה שאהבתן (:
ויעלי חכי ותראי... חחח האמת סתם עלה לי הרעיון להכניס מישהו חדש לסיפור,
אז הכנסתי..בלי לחשוב איך הוא ישפיע על הסיפור, אם בכלל ..
ונוני, מותק אני בת 18 וחודשיים (:
אוהבבבבת..לירן.
איזה
כיייף
לי
הקדשת
לי
פרקקקקקקקקקקקקקקק 😊
פרק
מושלם
בטירוףףף 😊
מאמי
אין
את
פשוט
אחת
הילדות
הכי
מוכשרות
שאני
מכירההה 😊
ואני
עדיין
מעדיפה
שהיא
תהייה
עם
איתי (הואאאאאאא מושלםםםםםםםםםםםםם)
המשךך
דחוףףף
אוהבתת
אותך
הכי
שיש 😊
מושלמת אחת 😊
^
מתוקה אחת.. אוהבת אווותך..
תודה על כל המחמאות מאמי,
את מותק של ילדהה..
שמחה שאהבת נשמה, וההמשך הבא יהיה מחר..
(:
לאב יו , לירן.
ווואיי יפפפה!!
המשךךךך =]]
אוווהבת אותךךך נשמתתי (((;
:] פאקינג-תותי-תות [:
מדהיייייםםםם
הממשששךךךךךךךךךךךךך..........
את פשוט כותבת =| אין לי מיליםם...חחח גדולהה
אוהבתת=]
^
אממממ, תודה מאמי (:
העלית לי חיוך על הפנים..
שמחה שאת אוהבת את הכתיבה שלי,
לאב יו, לירן (:
ואווווווווווווווווווווו
איזה יפהההה
תמשיכי חמודה