^
גם אני אותך נשמה שלי
והמשך מחר (:
מאמי
המשךך
דחוף
אני[?!]
התמכרתייי 😊
אוהבת אותך הכי שיש 😊
^
יהיה מחררר..
אוווהבת אותך !!! (:
בננות מה קוווורה..!?!
סיימתי עם הבגרות סוף סוווף..
וחזרתי לכתוב בסיפור האהוב עליי..
קבלו המשך ארוך מהרגיייל.. [רק כי התגעגעתי]
אוהבת אתכן ויום מקסים ((:
מהפרק הקודם-
בדרך לשם עברתי בסלון והפעלתי את הרדיו על תחנת גלגל"צ..
הגברתי את הווליום.. ורצתי לעבר חדר הכביסה..
דלת הכניסה נפתחה פתאום וראיתי את כפיר גואטה מולי,
במקום לרוץ ולהתחבא, קפאתי במקומי.. בזמן שההוא בוהה לי בגוף..
"נו כנס מותק!" צעקה רוני ונכנסה פנימה..
"אווופיר!" היא צעקה שקלטה אותי ככה..
"א..." התחלתי לגמגם ורצתי לשים עליי את המגבת...
נכנסתי לחדר הכביסה וצחקתי בלי הפסקה,
פניי היו אדומות כמו עגבנייה והתביישתי לצאת לסלון..
כשיצאתי עטופה במגבת הורדרדה הקצרה שלי, רוני וכפיר ישבו בסלון..
היא ישבה עליו והוא נישק ומצץ לה את הצוואר..
"במקלחת.." אמרתי והלכתי לכיוון חדר האמבטיה..
"חכי רגע!" היא קראה לי והתקרבתי אליהם..
"מה? זריז רוני קר לי ככה.." אמרתי לה..
"ראיתי את איתי" היא השיבה..
"את איתי? איפה?" שאלתי..
"בבית קפה עם איזה אחת.. לא מכירה אותה.. מתולתלת כזאת.."
היא הסבירה לי, וישר הבנתי שזאת דקל..
כפיר התבונן בי וחקר כל חלק בגופי..ולא אהבתי את זה בכלל..
"אתה מוכן להזיז את המבט שלך למקום אחר?!" התעצבנתי..
"מדינה חופשית כפרה" הוא אמר לי והתחיל לצחוק..
רוני נתנה לו דחיפה קלה בבטן, והוא הזיז את מבטו לכיוון אחר..
נכנסתי למקלחת.. ושמעתי את השיר 'איתי' של מירי מסיקה..
"מה שחסר לי" אמרתי לעצמי בעוד שהתנגן לו השיר..
"איתי הגיע בשני לבוש בגולף שחורה ..אני חשבתי, משהו זמני,
שירפא לי את הלילה הקרוב..ויעזוב עם בוא האור,ויעלם ..ולא נזכור
איתי רגיל לריגושים..היו לו חודשים קשים ..עבר יותר מדי נשים
ולא זכה כמעט אף פעם לאהוב..
הוא מחפש כתף רכה..כמה לילות של הדחקה
איתי לא מתעסק ברגשות יותר מדי..לא משנה לו מה עובר לי בחיי
אחרי שהוא סוגר ת'דלת ונפרד..וזה החורף הראשון שלי
לבד.."
והפרק החדדדש- מוקדש לסווופה המתוקה שלי (:
"מתוקה..?" לחשה לי אמא באמצע הלילה ופקחתי את עיניי באיטיות..
"כן אימוש?" עניתי בשקט.. והיא התיישבה לצידי על המיטה..
"עכשיו חזרתי.." המשיכה.. "ואיך היה?" שאלתי בחיוך..
"אוי נהדר אופירי.. הוא פשוט ג'נטלמן אמיתי.." ענתה עם חיוך מאוזן לאוזן..
"נשמע שעשית חיים משוגעים" אמרתי לה..
"ממש.. מזמן לא נהניתי ככה.. טוב אני לא אפריע לך..
תחזרי לישון ונדבר על זה בבוקר" היא השיבה,
כיסתה אותי בשמיכה שמחיצתה הייתה על הרצפה..
"אוהבת אותך" הוסיפה ונשקה לי על המצח..
"גם אני.. הכי שיש" אמרתי לה וחזרתי לישון..
...
הגיע הבוקר, וציוץ הציפורים קטע את שנתי..
"בוקר טוב" אמרתי לאמי ושפשפתי את עיניי..
נכנסתי לשירותים והתרעננתי מעט, כדי להתחיל את הבוקר כמו שצריך..
"בואי לשתות את השוקו שלך מתוקה" צעקה לי אמא מהמטבח..
"דקה..! רק אני אשים את העדשות ואני באה.." אמרתי לה ..
והוצאתי את העדשות שלי מהמתקן..
"אוי כואב לי!" אמרתי לאמא..
והיא מיד מיהרה לשים לי טיפות הרטבה בעיניים, כדי שיוקל לי..
אחרי שכאבי העיניים נרגעו טיפה,
ישבתי בסלון עם אמא ושתינו את השתייה החמה של הבוקר..
"מתגעגעת לבית הספר?" היא שאלה אותי..
"ממש לא.."
"קשה לך פה, אה אופיר?"
"מאוד אמא.. אין לך מושג כמה..
אני פשוט לא מוצאת את עצמי כאן, עם כל האנשים האלה.."
"את עוד תמצאי.. כנראה לא התחברת עם האנשים המתאימים..
זה הכל" היא ניסתה לנחם אותי..
"יכול להיות..." עניתי בייאוש, והנחתי את הכוס בכיור, ושפכתי עליה מעט מים..
"תשאירי, אני ארחץ" אמא הציעה.. והלכתי להתארגן לקראת בית הספר..
"בוקר!" צעקה רוני מחדרה, ויצאה לעבר המטבח..
"בוקר טוב מתוקה" אמרה לה אמא, ונשקה לה על הלחי..
"בוקר טוב" השבתי, ונכנסתי לחדרי..
לבשתי חולצת תלבושת ורודה, ומכנס ג'ינס משופשף..
פיזרתי את שערי, וסירקתי אותו בעדינות..
פיזרתי מעט סומק ורדרד על לחיי, ושמתי עפרון עיניים שחור.
"טוב יצאתי" אמרתי, אחרי שהכנתי את המערכת..
והכנסתי את ארוחת הבוקר לתיק..
"יום טוב מתוקה" אמא אמרה לי וחייכה אליי..
"יום מקסים" חייכתי אליה..
"..ולי ולך יש עוד הרבה על מה לדבר!" אמרתי לאמא וקרצתי לה..
"אוי אמא אל תקשיבי לה לכלום!" צעקה מיד רוני..
"מה את קשורה לעזאזל?" שאלתי אותה..
"אל תשחקי אותה! אני יודעת שאת הולכת לספר לה עליי ועל כפיר.."
"אני כבר יודעת עלייך ועל כפיר יקירה" ענתה לה אמא..
"כבר יודעת, אה? .. לא יודעת לשתוק הילדה" היא זרקה הערה..
התעצבנה והלכה ישירות לחדרה..
"לי ולך יש עוד שיחה ארוכה!!" היא צעקה לרוני..
"כמה שיחות ביום אחד אמא, איך תספיקי?!" השיבה..
"אל תדאגי לי!" אמא ענתה, חייכה אליי.. ויצאתי מהבית..
..
בדרך לבית הספר הלכתי בצד ימין של הכביש, על המדרכה הצרה..
בצידו השני של הכביש הלך איתי..
ושיחק אותה כאילו הוא לא מבחין בי.. אז החזרתי לו באותה המטבע..
"היי" אמר לי שחר ונתן לי מכה קלה בכתף..
"היי..! בוקר טוב" השבתי בחיוך..
וראיתי את איתי מידי פעם פוזל עם מבטיו אלינו..
"מה שלומך הבוקר?"
"שלומי בסדר, מה איתך?"
"הכל טוב.. ברחת אתמול..אה..?"
"כן..מצטערת.. הייתי עצבנית רצח"
"עדיין?"
"לא..כבר לא.. הרבה יותר טוב עכשיו" חייכתי אליו..
"אחלה.. שמח לשמוע..
אף פעם לא ראיתי אותך הולכת מפה לבית הספר" הוא השיב..
"כנראה לא חיפשת חחח.. אני תמיד עוברת מפה..
זאת הדרך היחידה עבורי להגיע לבית הספר"
"גם עבורי" הוא ענה וצחקנו..
..
"בוקר טוב" אמרנו לי אנה וקורל כאשר הבחינו בי עולה במדרגות לעבר הכיתה..
"בוקר טוב.." השבתי.. ובאתי להיכנס פנימה..
"אנחנו רוצות לדבר איתך רגע.. אפשר?" ביקשה אנה..
"מצטערת, לא מתאים לי.." עניתי להן..
"מה הקטע שלך? למה את לא מנסה אפילו להקשיב?" התעצבנה קורל..
"אתן לא שוות את ההקשבה שלי בכלל" עניתי לה..
"אופיר, את יכולה לעזור לי במשהו?" אמרה לי ספיר,
תפסה בידי ומשכה אותי אל תוך הכיתה..
"תודה.." לחשתי לה..
"בקטנה, עברתי את זה גם" היא השיבה בחיוך..
והתיישבנו במקומות שלנו..
השיעור התחיל, והמורה הכתיב בלי הפסקה והרס לי את האצבעות לגמרי..
"נו אולי תעשה קצת הפסקה..?! אי אפשר ככה..!" צעקה אחת הבנות בכיתה,
וכולם צעקו יחד איתה.. "אני חייב להספיק לסיים את החומר היום" הוא ענה,
ומלא סגרו את המחברות, הניחו את העיפרון עליהן..
ואיימו בחרם קטן בו אף אחד לא יכתוב את מה שהוא אומר..
"חחח הולך להיות מצחיק" אמרה לי ספיר עם חיוך על פניה,
ואני רק חייכתי.. לא רציתי להיכנס לריבים עם המורה..
אני חדשה פה, וזה ממש לא מתאים..
"חלאס נו פנחס, התלמידות גם מתלוננות" אמר איתי וחייך לכיווני..
התבוננתי בו, בחיוך המדהים שמאיר את פניו והחזקתי את עצמי לא לחייך אליו בחזרה..
הסתובבתי והפניתי לו את גבי וניסיתי לא להתייחס..
"אז מה את מספרת?" לחשה לי ספיר.. ותלשתי דף מהמחברת כדי לענות לה..
"אצלי בסדר.. ומה איתך? איך עבר החופש?" כתבתי לה..
"גם נחמד.. התגעגעתי אלייך.. את יודעת??" היא כתבה.. וחייכתי..
"חחח..חמודה" עניתי לה..
והיא ציירה לי חיוך, קיפלה את הדף וקמה לזרום אותו לפח..
כשספיר זרקה את הנייר, נשמעה דפיקה בדלת הכיתה..
"אני אפתח" היא אמרה למורה והתקדמה לעבר הדלת,
שמה ידה על הידית ובאה לפתוח את הדלת..
רק שבמקביל פתחו גם בצד השני..
"חחח.." היא התחילה לצחוק, והילד בצד השני חייך אליה..
"עידן?" המורה שאל בפליאה, וכולם בחנו את הילד שעמד מולנו..
"אבא אני צריך את המפתח" הוא אמר לו והתחיל לחטט לו בתיק..
"לא יכולת לחכות 5 דקות עד לסוף השיעור?" פנחס התעצבן עליו..
"מצטער, אני חייב לעוף.. אנחנו הולכים לגלוש" הוא אמר..
וחיכה שאביו ייתן לו את המפתחות..
"והנה הדוגמא לשיעור של היום!" פנחס פתאום קרא בקול..
"מה הדוגמא בדיוק?" שאל אותו שחף..
"הדוגמא איך ילדים מבזבזים את הזמנים החשובים של החיים בלגלוש בים.." הוא אמר,
והסתכל על בנו במבט כועס..
"זה כל הכיף של החיים" אמר אחד התלמידים..
ואחת הפקצות קראה בקול "הרי מי שלא גולש בים.. – לא קיים..!!"..
וכל החברות שלה התחילו לצחוק ולהריע להוד מלכותה שהוציאה עוד משפט פלצני מפיה..
"טוב הנה קח.. ועוף מפה!" הוא אמר לבנו ונתן לו את מפתחות המכונית..
נשמע הצלצול להפסקה, ומהר ארזנו את חפצנו בתיק..
"אני הולכת רגע לשירותים, תחכי לי?" שאלתי את ספיר שהנהנה בראשה לחיוב..
הלכתי לכיוון השירותים, וליד דלת הכניסה לשירותים של הבנות..
חיכה עידן, בנו של המורה פנחס..
"היי.." הוא אמר לי וחייך..
"היי.." עניתי וחייכתי אליו..
"היה קשה לא לקלוט אותך בין כל התלמידים" הוא אמר לי..
"אותי?" שאלתי בפליאה..
"לא כל יום רואים יופי כזה" הוא אמר לי ועיניו הכחולות בהקו..
"תודה על המחמאה" חייכתי אליו ובאתי להיכנס פנימה..
"יש מצב ניפגש מתישהו?" הוא שאל אותי..
"לך תדע.." עניתי..
"קחי.. תתקשרי שיהיה בא לך" הוא אמר ..
ודחף לי פיסת נייר בה כתוב מספר הפלאפון שלו..
"אז..?.. ביי..?" הוא שאל אותי..
"חח..כנראה.. ביי מותק" אמרתי לו..
ונכנסתי לתוך השירותים...
המשך יבוווא (:
מדהייייייייים=]
עידן ניראה מושללללם!
איתתתי?! סתם איכסססה פיכסהההה! 😯
וואייי איזה פפפפרקקקק
אבל למה עידן פתאום בא????????????????????????????
אני רוצה אותה עם איתיייייייייייייייי
הוא הכי חמוד בעולםםםםםם
חח אוהבתהמוןןןןן ווממחחככההההההה להמשךךךךךךךךךךךךךךך
מוואאהה לאפ יו מותקקקק
רותמיק =))
^
שמחה שנהניתן, אהבתן והגבתן (((:
אוהבת אתכן והמשך מחררר..
רותתתתתם?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
איתיי חמווווווווווד?!!!!!!!!!!
איתיייייייי קקקקקקקקקקקקקקקקקהה!
שיסבבבבבול כשהיא תהיה עם עידנננננננני חיחיחי=]
^
חחחח בתאלי עוד הכל פתוח (:
לכי תדעי מה יהיה..
לאב יווו .. ושמחה שנכנסת לזה חיחי...
נכוון! הככל פתוווווח! ויסגר ברגעעעע שאיתי הכלבלבלבלב הזהההההה יקנאאאאאאאאאאאא 😊
לירנוששששששששששש
איזה פרק איאיאיאי
אני מתה על הסיפור הזה חעחעחע
תמשיכייייייייי
ועידן נראה מויי חמודדדדד
במיוחד שיש לו עיניים כחולות ..חח עזבי כל אחד והסטיות שלו חחח
לפ יוו
מור'צי 😊