לא לא לא לא לא!!!! לעצור הכול
עכשיו שדקל הזאת תלך תמצוץ למישהו אחר
איתי שלנו!!!!
סליחה שחכתי לציין שפרק יפה ותמשיכיייי
יוווווווווווו לירנייייייי
אני מתה על הסיפור שלךךךךךךךךךךךךךךךךךך
את חייבת לעשות המשךךךךךךך מהרררררררררר
בבבבקשההההההה אני מתה!!!
ותודה על ההקדשה נשמה שלייי
פרק מדהיםםם מושלםם כרגיללללללללל
שששמחחחה שאהבתןן נשמותיי ((:
בננות למי שלא ראתה הפרק של היום 13/5 נמצא בעמוד 59 ..
תקראו ותהנננו (: [ואם בא לכן גם תגיבו חיחי..]
אוהבת אתכן בלייי סוווף..
QUOTE (קיפיי @ 14/05/2006) מדהייייייים..
שמחה שאהבבת שמנה (:
מאמי
זה
מדהיים
בטירוףףף 😊
אני תמיד אוהבת .. שמנה שלי (:
עפתי לישון ,מחר אילת ,אוהבת אותך (:
שמחה שאאהבבבת מוותק..
לאב יווו (:
ושמנה תהני באילת אהובתי
איי וויל מיס יוו.. =/
מצטערת על ההזנחה שלי בתגוובת בזמן האחרון /;
אבל עקבתי אחרי כל הפרקים..
אני אוהבת את הכתיבה שלך!
ורוני הזאת.. מה עובר לה בראש??
המשךך!
מהממממם כמו תמיד..
המשך..!!
יאוו לירנייי
איזה פרק חמודדדדדדדד
בטוח שמעריכה חחעחעחעחעחע
איזה מעלףףףףףףף
פשוט אהבתיי
והשיר ממש חמוד שמעתי אותו
תמשיכיי מהררר!
מור'צי 😊
יפות שלי שמחה שאהבתן את הפרקקק.. ((:
ובכלל את הסיפור שליי..
אוהבת אתכככן, ויהיה המשך בקרררוב..
כשאני אוכככל..
אוהבת!
לירני מתוווקה שליי ;]]%#!
פרק מווושלם.. המשךךךך!!
אווווהבת (((;
:] פאקינג-תותי-תות [:
פרק מהמםםם
אני רוצה המשךך
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
רותם שלך =))