QUOTE (קיפיי @ 12/05/2006) חחחחחחחחח דוגרי אתן כותבות כאן כאילו מה שתכתבו יגרום לה לשנות את העלילה של הסיפור 😊 חחחחחחח הרגתן אותי היום
שמנה אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךך אהובה שליייייייייי
😊
תתפלאי בטטה.. אבל זה עוזר לפעמים..
גורם לך לחשוב אחרת.. (:
וגם אני אוהבת אותך שמנמונת שלי
לירנייייייי תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חח בבקשההההה זה מהמםם
ובן כמה בן יחיחי.?
מאמוששש איזה יאפה!!
המשך דחוףףף!!!ופינקת היום 😉
את הכי כשרונית שיש!!זה מדהייייייייים!!
לאב מלא ושבת צ'לום מותק...נוניייייייי 😘
שמחה שאהבתן נשמותיי..!!
ויעלייי.. בתחילת הסיפור אמרתי שבן הוא בן שנתיים..
אבל עבר מאז זמן והכל..
אז הוא בן שנתיים וחצי ככה..
לאב יווו.. (:
QUOTE (pucha @ 12/05/2006) ^^
חחחח יווו איזה מתוקה אתתת, עושה השוואות (:
חיחי הכל תלוי בייי.. ובמה שיתחשק לי באותו הרגע..
יש לי כבר כמה רעיונות איך להמשיך את הסיפור-
ככה שנותר לך רק לחכות ולראות בעצמך..
אוהבת אותך בובה (:
אני יתן לך עצה איתי!!!
העם כולו בחר והחליט:
א=י=ת=י
אייןןן
הוא
מדהים
רצח...😊
מאמי
את
מוכשרתת..
יצצא
לך
מ=ע=ל=ף 😊
המשך
דחוווווווווווווווווווווף 😊
מעלףףףףףףףףףףףף
נירניי
את פשוט מוכרשת אמיתית חעחעחע
המשךךךךךךךךךך
מידידידידידיידידיידידייד
מואההההההה!
לפ יוו
מור'צי 😊
חמוודות שלי שמחה שאהההבתן ((: ..
אני לא יודעת מתי יהיה ההמשך הבאא..
כי יש לי בגרות בקרוב, ואני צריכה להתחיל ללמודד..
אני אפרסם את ההמשך כשאני יוככל..
ומקווה שתתחשבו..
אוהבת אתכן ויום מקסים (:
הייייייי , שמתי לך המשך חדשששש(:
אוהבת אותך שמיייייןן...(:
QUOTE (קיפיי @ 13/05/2006) הייייייי , שמתי לך המשך חדשששש(:
אוהבת אותך שמיייייןן...(:
מאמי לא יודעת אם יהיה לי זזזזמן לקרוא היום..
אני אכנס לקרוא בהזדמנווות..
אוהבת אווותך (:
אין בעיה בובה(:
ובהצלחה בבגרויות ,שמנמנה!(:
בננות רק בגלל שאני חווולללה על הסיפור הזה.. חחח..
אז החלטתי להמשיך אותו היום, למרות כל הלחץ שיש ליי..
אז מקווה שתעריכו את זהה..
וש... תהנו מהפרק [?] ((:
אוהבת אאאתכן
מאירועי הפרק הקקקודם-
אחרי המקלחת הנעימה, ייבשתי את בן במגבת הקטנה והכחולה שלו,
והלבשתי אותו בפיג'מת הדינוזאורים שאמא קנתה לו לא מזמן..
"למיטה מותק" אמרתי לו.. "לא עייף" מיד הצהיר..
"ששש.. בטח שעייף" השבתי..
"סיפור?" שאל אותי.. "טוב.. סיפור" עניתי בחוסר חשק..
השכבתי אותו במיטה, וכיסיתי אותו בשמיכת צמר מחממת..
"מה אני אספר לך..?" התחלתי לחשוב..
"..טוב יש לי" אמרתי בסוף, כשעלה לי רעיון..
"פעם הייתה נערה יפיפייה, והיא רצתה שני בנים..
שני הבנים היו יפיפיים, לאחד קראו דני, והוא לא מהעיר שלה..
ולשני קראו צחי, שגר ממש קרוב לביתה..שניהם רצו אותה גם..
אבל היא הייתה צריכה לבחור באחד מהם..
הילדה הייתה עצובה, ולא ידעה במי לבחור לאהוב ליבה..
היא רבה עם שניהם בלי כוונה, והתחילה להרהר לעצמה בלי סוף על כל אחד מהם..
'עם מי כדאי לה להיות..? מי אוהב אותה יותר..? את מי היא אוהבת יותר..?'
ועדיין היא מחפשת תשובה, ולא מוצאת.." אמרתי לו וחייכתי אליו..
"ומה הסוף?" שאל אותי מסוקרן..
"עוד לא הגיע הסוף.. אבל אותה הנערה מקווה שתעשה את ההחלטה הנכונה"
"נראה לי שכדאי לה את דני" בנצ'וק אמר..
"למה דווקא דני?" שאלתי בסקרנות..
"יש לו שם יותר יפה משל צחי" אמר, צחק.. ואחרי מספר דקות נרדם...
הפרק החדששש מוקדש ליעעעלי (:
ליטפתי את פניו החלקות, נשקתי לו ברכות על הלחי.. ויצאתי מחדרו.
פתחתי את תוכנת האיסיקיו שלי, ובדקתי מה חדש תחת השמש..
לא קיבלתי הרבה הודעות, וגם לא ציפיתי להרבה..
הרי מי בסה"כ יש לי..?..
הייתה הודעה משחר, פתחתי אותה
שחר- "כשתהיי פה תדברי איתי, הרבה זמן לא דיברנו"..
בדקתי אם הוא מחובר, וראיתי פרח ירוק לצד שם המשתמש שלו..
אני- "היי..אני כאן" שלחתי לו, וחיכיתי לתשובה..
שחר- "מה נשמע?" קפצה לי מיד הודעה על המסך.
אני- "בסדר, מחר ביצפר,אה? מתגעגע..?"
שחר- "ממש.. אל תשאלי.."
אני- "חחח.. כן אה.."
שחר- "אז מה איתך? מה מספרת?"
אני- "סתם.. שום דבר מיוחד. איך עבר החופש?" התעניינתי..
שחר- "נחמד.. דווקא נהניתי בו.. ולך?"
אני- "ככה ככה.." עניתי, ולא רציתי ממש לפרט..
שחר- "אוקיי, לא חוקר..אבל יהיה טוב (:" הוא שלח לי..
וזה מה שאהבתי בו בעיקר, את העובדה שהוא לא דוחף את האף שלו..
ושנותן את הספייס.. בדיוק כמו שאני רוצה שיתנו לי..
שחר- "מה את עושה עכשיו?"
אני- "סתם משתעממת מול המחשב, עוד מעט אני יזוז להתקלח" שלחתי לו..
שחר- "כן גם אני.." הוא ענה..
שלחתי לו חיוך, והסתכלתי על רשימת המשתמשים שלי..
איתי היה מחובר, על מצב 'אוואי'..
כל כך רציתי לקרוא מה הוא רשם,
אבל ידעתי שהוא יכול לראות מי 'מרגל' אחריו.. ככה שויתרתי..
אני- "שחר יש מצב אתה עושה לי טובה?"
שחר- "בטח..מה?" הוא שאל אותי, ולא ידעתי איך לנסח את זה..
אני- "אממ..." כתבתי ואז המשכתי להקליד..
"..אתה יכול לבדוק לאיתי את האוואי,
ולהעתיק לי את מה שהוא כתב לכאן?" שאלתי..
וידעתי שיצאתי מפגרת לאללה..
שחר- "חחח.. למה את לא בודקת בעצמך?"
אני- "סיפור ארוך.. תעשה את זה בשבילי..?"
אני- "פלללליז..." כתבתי לו.. וחיכיתי לתשובה..
אחרי כמה דקות נשלחה אליי הודעה..
שחר- "טוב מעצבנת.. הנה האוואי שלו:
# לא פה אחים שלי.. דקל יש לי דיבור איתך מותק.. תהיי בקשר # .. מרוצה?" הוא שלח לי..
וקראתי את ההודעה שוב ושוב..
מה לו ולדקל..? מה הם ביחד עכשיו..?
ואם כן, אז למה הוא שיקר לי ואמר שלא קורה בניהם כלום!?..
כל כך התעצבנתי שלא יכולתי לשבת עוד דקה אפילו מול המחשב..
אני- "שחר תודה מותק.. אני חייבת לזוז.. אני עצבנית רצח..
נדבר ביי נשמה" שלחתי לו וניתקתי את האיסי בלי לחכות אפילו לתשובה..
ישבתי על הכיסא מול מסך המחשב מספר שניות,
עדיין מנסה לעכל ולפענח את ההודעת אוואי של איתי..
אחרי שנרגעתי טיפה נכנסתי למקלחת, והתחלתי להסיר את בגדיי ממני..
"שיטטט.. המגבת שלי" אמרתי לעצמי..
שהבחנתי שמגבת הגוף שלי לא נמצאת בארון..
לקחתי מגבת פנים קטנה וכיסיתי את החלק העליון של גופי,
ויצאתי מהר לעבר חדר הכביסה כדי להביא את המגבת שלי..
לא חששתי שיראו אותי, הרי אף אחד לא בבית..
בדרך לשם עברתי בסלון והפעלתי את הרדיו על תחנת גלגל"צ..
הגברתי את הווליום.. ורצתי לעבר חדר הכביסה..
דלת הכניסה נפתחה פתאום וראיתי את כפיר גואטה מולי,
במקום לרוץ ולהתחבא, קפאתי במקומי.. בזמן שההוא בוהה לי בגוף..
"נו כנס מותק!" צעקה רוני ונכנסה פנימה..
"אווופיר!" היא צעקה שקלטה אותי ככה..
"א..." התחלתי לגמגם ורצתי לשים עליי את המגבת...
נכנסתי לחדר הכביסה וצחקתי בלי הפסקה,
פניי היו אדומות כמו עגבנייה והתביישתי לצאת לסלון..
כשיצאתי עטופה במגבת הורדרדה הקצרה שלי,
רוני וכפיר ישבו בסלון..
היא ישבה עליו והוא נישק ומצץ לה את הצוואר..
"במקלחת.." אמרתי והלכתי לכיוון חדר האמבטיה..
"חכי רגע!" היא קראה לי והתקרבתי אליהם..
"מה? זריז רוני קר לי ככה.." אמרתי לה..
"ראיתי את איתי" היא השיבה..
"את איתי? איפה?" שאלתי..
"בבית קפה עם איזה אחת.. לא מכירה אותה..
מתולתלת כזאת.." היא הסבירה לי, וישר הבנתי שזאת דקל..
כפיר התבונן בי וחקר כל חלק בגופי..ולא אהבתי את זה בכלל..
"אתה מוכן להזיז את המבט שלך למקום אחר?!" התעצבנתי..
"מדינה חופשית כפרה" הוא אמר לי והתחיל לצחוק..
רוני נתנה לו דחיפה קלה בבטן, והוא הזיז את מבטו לכיוון אחר..
נכנסתי למקלחת.. ושמעתי את השיר 'איתי' של קרן פלס..
"מה שחסר לי" אמרתי לעצמי בעוד שהתנגן לו השיר..
"איתי הגיע בשני לבוש בגולף שחורה
אני חשבתי, משהו זמני,
שירפא לי את הלילה הקרוב
ויעזוב עם בוא האור,
ויעלם ..ולא נזכור
איתי רגיל לריגושים
היו לו חודשים קשים
עבר יותר מדי נשים
ולא זכה כמעט אף פעם לאהוב
הוא מחפש כתף רכה
כמה לילות של הדחקה
איתי לא מתעסק ברגשות יותר מדי
לא משנה לו מה עובר לי בחיי
אחרי שהוא סוגר ת'דלת ונפרד
וזה החורף הראשון שלי
לבד.."
המששששך יבואא.. !@#$%
((: