פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*~* הזמן להתחיל להמשיך *~*

✍️ pucha 📅 14/03/2006 00:01 👁️ 69,327 צפיות 💬 2,208 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 57 מתוך 148
ממהם המשךך
ואייי מאמוש!!!מדהייייייייים!!!!
איזה כשרונית את זה משהו 😁
אתחלתי לקרוא אתמול ת'סיפור והתמכרתי..היום סיימתי אותו..כבר מחכה להמשך 😉
אוהבתת מון-מון-מון..נוניייייייייי 😘
אהה 14 הייתי בטוחה יותר גדולה חיחי באמת השקפה בוגרת
תמשיכיכי אממי שלי
בננות עכשיו סיימתי את הבגרות המטומטת שלי בהבעה..
ויש לי כאב ראש מלכתוב עכשיו חחחחח...
אז אני אמשיך את הסיפור מחרר..

וד"א למי שלא שם לב הסיפור הקצר שלי -
"כבר לא נותר דבר, מלבד הגעגוע" הגיע לסופו..


אוהבת אתכן, ויום מקסים אהובותיי...
מאמי
המשךךך
דחוףףף 😊
אפ אפ אפ

מחכה להמשך 😊
נו המשך!=[
בננות מחר יהיה המשך .. מבטיחה (:

ואני אשתדל לעשות אותו ארוך ..

אוהבת לילה טוב (:
אוקיי שמנה שלי (:

אוהבתאותך בטט
אנחנו
נחכה
לך
כמה
שתירצי.. 😊

אחחח
איזהה
סיפור
מ=ו=ש=ל=ם 😊

המשךך
דחווףףף..
קבלללללו המשך מזה ארוווך, במיוחד ליום שישי (:
[וגגגם כפיצוי על אתמוול]

מאירועי הפרק הקודם-

נשארתי לשבת בסלון, משועממת ולא יודעת מה לעשות עם עצמי..
התחלתי לחשוב על מה שקרה אתמול עם איתי..
ורק עכשיו קלטתי כמה אני מטומטמת..
הבנאדם מטורף עליי.. ואני אומרת לו שאני לא רוצה אותו..
אני דפוקה או מה..!? איך ויתרתי עליו ככה..?!..
בחיים הוא לא ירצה אותי אחרי זה..
אבל סהר...? אוף.. הסהר הזה הורס לי את החיים,
אני לא יכולה לשכוח ממנו..
הוא עוד לא נמחק אצלי לחלוטין מהלב..
מה יהיה איתי..?
למה החיים שלי כאלה מסובכים...?



הפרק החדש-

"מותק..? מה שלומך?" שאלה אותי אמא וסגרה את הדלת אחריה..
"משעמם.." אמרתי לה ודפדפתי בעיתון "לאישה" שהיה זרוק על הספה..
"תעזרי לי" היא אמרה והושיטה לעברי את השקיות שהיו בידה..
"איך היה?" התעניינתי..
"היה בסדר. בנצ'וק רשום בגן עכשיו..
חמוד שלי.. חברמן כזה! כבר הכיר חברים"
"ידעתי שהוא יכיר השובב שלי" אמרתי והנחתי את השקיות במטבח.
"מותק.. אל תכעסי, אבל אני צריכה טובה, טוב?" ביקשה ממני אמא..
"..תשגיחי על בן, יש לי דייט" המשיכה
"דייט?!?!?! ולא סיפרת לי..? מי המאושר?" שאלתי עם חיוך ענק על הפנים.
"עמוס, מביטוח לאומי, מחזר אחריי מהרגע שהגענו לפה..
החלטתי לתת לו צ'אנס"
"שמחה לשמוע.. ומקווה שילך טוב..!! ובטח שאני אשמור על בן..
גם ככה אין לי משהו אחר יותר טוב לעשות" אמרתי לה..
"טוב.. אז אני הולכת להתארגן קצת, ואחר כך אצא לפגישה" אמא השיבה..
"אין בעיה אימוש"
..
ישבתי עם בן על השטיח בסלון, ושיחקתי איתו בלגו..
בהתחלה היה לי קצת כיף, לשחק כמו פעם, ולהרגיש ילדה קטנה פתאום..
אבל אחרי כמה רגעים השתעממתי ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי כבר..
"אוטו!" בן אמר בהתלהבות, והושטתי לו את צעצוע האוטו הכחול,
שאהוב עליו מכל שאר הצעצועים שיש לו.
"שתהיה גדול גם לך יהיה אוטו כזה, אפילו יותר טוב..
לך תדע אולי תהיה מיליונר ויהיה לך מרצדס..
תעשה לי סיבוב?" אמרתי לבן וקרצתי לו..
"כן" הוא השיב.. וצחקתי..
מבחוץ נשמעו רעשים.. אלה היו איתי ואמא שלו,
בטח היא חזרה עכשיו מהעבודה והוא הלך לברך אותה לשלום..
רציתי להאזין לשיחה שלהם, אבל לבסוף התחרטתי..
לא יפה לעשות כזה דבר, לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה..
רציתי לקרוא לו אליי, שיעזור לי לשמור על בן..
ונשב ביחד, נדבר ונצחק כמו פעם..
אבל ידעתי שלא כדאי, ושהוא בטח כועס עליי עכשיו, אחרי השיחה של אתמול..
"כפרה, תסגור את הדלת" אמרה רוני ונכנסה בסערה לתוך הבית..
"טוב עיניים" כפיר ענה, ונעל את הדלת עם המפתח..
"איפה אמא?" היא שאלה אותי בתוקפנות.
"מתארגנת"
"כפירי חכה לי פה רגע, ואל תתייחס אליה"
"חצופה" זרקתי הערה והיא הלכה לחדרה.
"אתה יכול להיות מועיל לכמה דקות?" שאלתי את כפיר.
"אה?" הוא לא הבין מה רציתי.
"תשגיח על הקטן לכמה רגעים, אני הולכת רגע לדבר עם רוני"
הלכתי לחדר של רוני, וסגרתי את הדלת.
"תגידי מה נסגר איתך?! את מוכנה להסביר לי?!" צעקתי על רוני..
"מה נסגר איתי!? מה את רוצה?.." היא התעצבנה, והחליפה את הבגדים שלה..
"רוני לא מתאים לך להתנהג ככה"
"טוב אין לי זמן לשטויות שלך עכשיו" אמרה, ולבשה חולצה לבנה חשופה.
"השפיע עלייך לרעה הגואטה הזה.. אה?!"
"ממש לא מותק.. ואל תקנאי" השיבה, והחליפה את נעליה לנעלי פלטפורמה גבוהות.
"מי מקנאת י'מסכנה אחת?!.. את לא קולטת שהבנאדם בן 18,
ואת כולה בת 14.. הוא מחפש אצלך רק דבר אחד..
תקלטי את זה כבר" ניסיתי להסביר לה..
"ואולי הוא ימצא.." היא זרקה הערה בלחש..
ולקחה את התיק הקטן שלה בידה..
"מה אמרת!?" צעקתי עליה..
"כלום.." ענתה.. ויצאה מהחדר..
"יאללה כפרה, שנזוז?"
"לאן את הולכת עכשיו?" שאלתי אותה והלכתי אחריה לסלון..
"מה נהיה?! נעשית 'כלבוטק'.. צאי לי מהווריד"
"צאי.. צאי מהבית" עניתי..
התיישבתי על השטיח לצד בן, וראיתי אותה ואת כפיר יוצאים מהבית מחובקים..
"קרה משהו?" שאלה אמא שיצאה מהמקלחת מכוסה במגבת ורדרדה..
"סתם, הבת המפגרת שלך עם החבר החדש"
"חבר חדש? על מה את מדברת?"
"כן, חבר חדש.. כפיר גואטה.. בשכבה שלי"
"היא השתגעה או מה?!.." אמא נדהמה..
"האמת..? נראה לי שכן.. אבל לא אכפת לי כבר.
דיברתי איתה והיא לא התייחסה, חיים שלה..
שתעשה מה בא לה..
בסוף היא תאכל את הדייסה שהיא מבשלת עכשיו לעצמה" התעצבנתי.
"טוב אני אדבר איתה על זה כבר מחר.. מותק יצאתי..
תשגיחי על בן.. ב-9 להשכיב אותו לישון..
אה! ותקלחי אותו לפני זה.. אוהבת אותך" אמא אמרה לי ויצאה מהבית..
"יאללה סרח.. הולכים להתקלח" אמרתי לבן,
והוא הלך אחריי בצעדים איטיים לעבר המקלחת..
מילאתי את האמבטיה במים פושרים,
וטבלתי את גופו של בן באיטיות לתוך המים "קר.." הוא לחש לי..
והוספתי עוד קצת מים חמים..
"ועכשיו סבון.." אמרתי לו.. וסיבנתי את גופו הקטן..
אחרי המקלחת הנעימה, ייבשתי את בן במגבת הקטנה והכחולה שלו,
והלבשתי אותו בפיג'מת הדינוזאורים שאמא קנתה לו לא מזמן..
"למיטה מותק" אמרתי לו.. "לא עייף" מיד הצהיר..
"ששש.. בטח שעייף" השבתי..
"סיפור?" שאל אותי..
"טוב.. סיפור" עניתי בחוסר חשק..
השכבתי אותו במיטה, וכיסיתי אותו בשמיכת צמר מחממת..
"מה אני אספר לך..?" התחלתי לחשוב..
"..טוב יש לי" אמרתי בסוף, כשעלה לי רעיון..
"פעם הייתה נערה יפיפייה, והיא רצתה שני בנים..
שני הבנים היו יפיפיים, לאחד קראו דני, והוא לא מהעיר שלה..
ולשני קראו צחי, שגר ממש קרוב לביתה..
שניהם רצו אותה גם..
אבל היא הייתה צריכה לבחור באחד מהם..
הילדה הייתה עצובה, ולא ידעה במי לבחור לאהוב ליבה..
היא רבה עם שניהם בלי כוונה,
והתחילה להרהר לעצמה בלי סוף על כל אחד מהם..
'עם מי כדאי לה להיות..? מי אוהב אותה יותר..?
את מי היא אוהבת יותר..?'
ועדיין היא מחפשת תשובה, ולא מוצאת.." אמרתי לו וחייכתי אליו..
"ומה הסוף?" שאל אותי מסוקרן..
"עוד לא הגיע הסוף..
אבל אותה הנערה מקווה שתעשה את ההחלטה הנכונה"
"נראה לי שכדאי לה את דני" בנצ'וק אמר..
"למה דווקא דני?" שאלתי בסקרנות..
"יש לו שם יותר יפה משל צחי" אמר, צחק..
ואחרי מספר דקות נרדם...



אוהבבבת אתכן, ומקווה שנהניתן לקרוא (:
יום טוווב..
מהמםםםםםםםםםם
איזה סחלה רוני שה' יעזור
QUOTE (אנונימית @ 12/05/2006) מהמםםםםםםםםםם
איזה סחלה רוני שה' יעזור
חחחחח חופשי (: ..

לאב יווו ..
חחחחחחחחחחחחח
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה יפהההההההההההההההההה
המשך מהררררר
QUOTE (JustTalush @ 12/05/2006) חחחחחחחחחחחחח
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה יפהההההההההההההההההה
המשך מהררררר
שמחה שאהבבבת מותק (:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך