פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*~* הזמן להתחיל להמשיך *~*

✍️ pucha 📅 14/03/2006 00:01 👁️ 69,325 צפיות 💬 2,208 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 56 מתוך 148
ווואאאאייי כמה תגובוווותתת.. (:
אין עלייכן בעולםם..
בכלל לא ציפיתי לכל כך הרבה..איזה כיף =)

סופה- זהו מעכשיו אני אזכור את שמך.. חח !

המשך ממש ממש בקרוב..

אוהבת, ויום מקסים לכווולם..
לירןןןן
אני חולה על איתיייייי
פשוט מאוהבת הבו אנושות..!!!
תלווי לי אותו?!?!
חח סתם..
איזה חמוד הוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חולה עלייייךךך המון המון המון המון המון המוןןןןן
רותם שלך =]]]
הייי מתוווקות (: .. הנה הפרק החדש של היווום..
הוא יצא דיי ארוך.. ו... מקווה שתאהבו ..


מאירועי הפרק הקודדדם-


"תראי אופיר, כשהגעת לתל אביב והכרנו..
באמת חשבתי שנהיה ידידים ולא מעבר לזה..
בכלל לא חשבתי על יותר.. אבל שהכרנו יותר מקרוב,
ואחרי שבכלל עשינו את מה שעשינו..
הכל מרגיש אצלי אחרת אופיר.." הוא הסביר לי..
"א..אני לא יודעת מה ל..להגיד.." התחלתי לגמגם..
"את לא צריכה להגיד כלום, כבר הבנתי הכל לבד..
את פשוט לא מעוניינת.." הוא השיב..
"לא מעוניינת?" חזרתי אחריו..
"כן.. לא מעוניינת.. לא מעוניינת בי.." הוא אמר..
וקלטתי שהוא פגוע מהשיחה הזאת..
"איתי.." לחשתי וליטפתי את פניו..
"..אתה חשוב לי.. ואתה יודע את זה" אמרתי לו,
והסתכלתי בעיניו המדהימות שלא הפסיקו להסתכל עליי..
"..אבל אני לא חושבת שכדאי שנחזור.." הוספתי..
"איך שאת רוצה" הוא השיב בקצרה.. כנראה השיחה הזאת הייתה כבדה לו..
"כדאי שאני אזוז.." אמרתי לו, אספתי את דבריי ופניתי לכיוון הדלת..
"..אז.. לילה טוב" הוספתי..וסובבתי את המפתח..
"לילה טוב" הוא ענה.. והמשיך לשבת באותה התנוחה כמו קודם..
הסתכלתי עליו פעם אחרונה.. ויצאתי מביתו...



והפרק החדשששש- (: מוקדש לרוווווותםם המותק שלי


"מותק.. קומי כבר! יום אחרון של החופש..
תנצלי אותו" צעקה עליי רוני בקול הצייצני שלה..
"לנצל אותו זה בלישון יותר" מלמלתי ונכנסתי פנימה, אל תוך השמיכות..
"נו בונבונה" היא אמרה וחיקתה את אמא..
"חחח.. י'מעצבנת.. לכי תחפשי לעצמך חיים" אמרתי לה וזרקתי עליה את הכרית שלי..
"אמא ובן הלכו לרשום אותו לגן.. ואחר כך לקניות..
ככה שאני ואת נבלה ביחד את כל שעות הבוקר" היא אמרה..
"אוי ואבוי לי.." לחשתי.. "כלבה" היא השיבה... ושתינו צחקנו..
קמתי מהמיטה באיטיות, והלכתי לשטוף את פניי..
בינתיים רוני הכינה את ארוחת הבוקר שלנו במטבח..
"יאמי.. פנקייק.." אמרתי לה.. והוצאתי את סירופ המייפל מהארון..
"אני אוכלת רק שניים! לא יותר!" הוספתי..
"למה רק שניים מאמי? דיאטה?" היא שאלה..
"חח.. אני מנסה להשתלט על החזירות שתקפה אותי בימים האחרונים" אמרתי לה..
"בטטה אחת" לחשה, וצחקנו..
..
"וואי מעדן" אמרתי וליקקתי את סירופ המייפל החם..
"כן.. יצא טעים לאללה" רוני השיבה..
"אה.. ד"א יש לי חבר" הוסיפה..
"חבר? ואת מספרת לי כדרך אגב? חצופה! מי..? מה..? מו...?" חקרתי..
"קוראים לו כפיר.. בשכבה שלך" היא אמרה..
"כפיר? בשכבה שלי..?" התעניינתי.. וניסיתי לחשוב מי זה..
"כן.. הכרנו לפני כמה ימים.. וזה התפתח והכל..
והחלטנו שאפשר להגדיר את הקשר שלנו כ-חברות" היא הסבירה..
"איזה כפיר זה?" התעניינתי..
"כפיר גואטה.. מכירה?"
"גואטה..?.. אה איככ.. זה הערס הזה שלומד איתי ביולוגיה" אמרתי לה..
"את ערסית! תרגיעי"
"חח.. מכוערת.. כולה כמה ימים ביחד.. וכבר את מגנה עליו?!" התחלתי לצחוק..
"צמחה לה אהבה" היא לחשה לי..
"לא מותק.. הוא מחפש רק דבר אחד" אמרתי לה..
"לא הוא לא!.. הוא לא כמו שאר הבנים, הוא מיוחד!" היא הסבירה לי..
"ומה קרה עם שני המוסקטרים?"
"עזבי אותך מהם, סתם ילדים קטנים.. כאלה לא בוגרים.. אלוהים!"
"חח.. וכפיר גואטה ממש בוגר!" עקצתי אותה והיא התעצבנה..
"אין משיחין בשעת הסעודה!" מיד אמרה..
"חח.. י'מכוערת.. כואב לשמוע את האמת.. אה?" אמרתי..
רוני עשתה לי פרצוף, ואכלנו בשקט..
"עוד מעט הוא בא אליי.. תתנהגי יפה!" היא ציוותה עליי..
"כן אמא!.."
"..רגע! למה הערת אותי אם הוא בא?!?!" התעצבנתי עליה..
"לא ידעתי שהוא בא.. כשהיית בשירותים הוא צלצל להודיע לי"
"חסר לך אם את משקרת.." איימתי עליה..
"טוב הלכתי להחליף בגדים" רוני אמרה ..
"תרחצי כלים! כי אני הכנתי!" הוסיפה ורצה לחדר..
..
בזמן שרחצתי את הכלים בהם אכלנו, צלצל פעמון הבית..
"רגע!" צעקתי, סגרתי את ברז המים וניגבתי את ידי במגבת..
התבוננתי דרך העינית בבחור שעמד בצד השני של הדלת..
נער שרירי, שחום עור, שיער שחור כהה מקורזל ועיניים חומות גדולות..
"היי.." אמרתי כשפתחתי את הדלת..
"היי.. רוני בבית?" שאל, ובחן את הדירה..
"כן.. מתארגנת.. תחכה לה בסלון בינתיים.." אמרתי לו,
והלכתי להמשיך לשטוף את הכלים..
"היי כפיר" אמרה רוני בהתרגשות בעודה סוגרת את כפתורי חולצתה..
"היי בובה" אמר לה וחייך..
"הכרת את אחותי היפה?" היא שאלה, וחייכה אליי..
"הכיר הכיר.." אמרתי לה..
"אתם באותה שכבה, ידעת?" שאלה אותו..
"אה וואלה?.." שאל, והסתכל עליי.. מנסה להיזכר..
"כן.. ביולוגיה ביחד" עניתי בקצרה..
"פנאן.." אמר.. "איפה החדר שלך?" שאל את רוני.. והיא ליוותה אותו לחדר..
"דוחה.." אמרתי בשקט.. והמשכתי לשטוף את הכלים..
..
"מאמי מה קורה? מצטערת שלא חזרתי אלייך אתמול בערב" אמרתי לסהר..
"לא נורא.. זה בסדר.. מה נשמע?"
"הכל טוב.. ואצלך?.."
"כרגיל.. ביקרתי אתמול אצל דפנה"
"באמת..? מה שלומה? איך היא מתמודדת עם הכל?"
"קשה לה קצת..טבעי.. אבל בכללי השתפר לה מצב הרוח"
"יופי.. אני שמחה לשמוע" אמרתי וחייכתי לעצמי..
"מתי את באה לבקר?"
"לא יודעת.. אין לי ממש זמן"
"אה הבנתי.. טוב איך שאת רוצה"
"אתה כועס?"
"לא.. לא כועס"
"נו סהר.. מה יש לך?"
"אז מה..? מי זה איתי..?"
"אמרתי לך עוד אתמול שהוא ידיד שלי"
"ידידים קרובים..?"
"אפשר להגיד.. היינו.."
"למה הייתם..? עכשיו כבר לא?"
"רבנו אתמול קצת..אבל יהיה בסדר"
"למה רבתם..? קשור אליי?"
"סהר..? אל תיפגע, בסדר?"
"למה שאני יפגע?"
"כי אני לא מעוניינת לדבר על זה.."
"טוב.. איך שאת רוצה. רק רציתי לעזור"
"אני יסתדר בעצמי, תסמוך עליי"
"סומך מותק.. סומך"
"טוב אני צריכה לסגור"
"אז נהיה בקשר..?"
"כן..ברור שנהיה"
"רגע! אל תנתקי עדיין.."
"מה..?"
"את חסרה לי פה"
"אני יודעת.."
"ואני?.. אני לא חסר לך שם..?"
"אתה..? ח.. חסר.." אמרתי..
"לא נשמע ככה" אמר בעצבים..
"טוב, אני באמת צריכה לסגור" אמרתי לו..
"טוב.. אז ביי" השיב.. וניתקנו את השיחה..
..
התיישבתי בסלון על הכורסא, וזפזפתי בין הערוצים..
"אפשר לחכות פה בינתיים?" שאל אותי כפיר..
"כן בטח" אמרתי לו.
"כי רוני מתארגנת"
"אה, אתם יוצאים?"
"כן.. יש לסיני יום הולדת"
"למי?"
"חח ל-סיני.."
"טוב נגיד שאני יודעת.."
"נוו.. אלעד הסיני הקטן" הוא אמר, ואז הבנתי למי הוא התכוון..
"אה.. לא ידעתי שאתם קוראים לו ככה.. טוב תיהנו.. ותשמור לי עליה"
"אני ישמור כפרה.. אל תדאגי"
"אני מוכנה" רוני אמרה ויצאה מחדרה..
"ככה את הולכת?" שאלתי אותה ונדהמתי מלבושה החושפני..
היא לבשה גופיה בצבע סגול, לא טרחה לשים חזייה..
ובנוסף לבשה חצאית ג'ינס קצרה וכפכפי ים..
"בקטנה.. חם בחוץ" השיבה..
"את לא יוצאת ככה!" התעצבנתי עליה..
"מי שואל אותך?! את לא אמא שלי.. תרגיעי אופיר" רוני צעקה עליי,
לקחה את חפציה.. והיא וכפיר יצאו מהבית..
"מטומטת" לחשתי..
..
נשארתי לשבת בסלון, משועממת ולא יודעת מה לעשות עם עצמי..
התחלתי לחשוב על מה שקרה אתמול עם איתי..
ורק עכשיו קלטתי כמה אני מטומטמת..
הבנאדם מטורף עליי.. ואני אומרת לו שאני לא רוצה אותו..
אני דפוקה או מה..!? איך ויתרתי עליו ככה..?!..
בחיים הוא לא ירצה אותי אחרי זה..
אבל סהר...? אוף.. הסהר הזה הורס לי את החיים, אני לא יכולה לשכוח ממנו..
הוא עוד לא נמחק אצלי לחלוטין מהלב..
מה יהיה איתי..? למה החיים שלי כאלה מסובכים...?





המששששך יבואאא.. (:
אוווווווווהבבבת...
כן.. למה החיים שלה כאלה מסובכים?!
מחכה להמשך
רק טל 😊
יאאאאאאאאאאאאאא
הפרק מוקשששששששש ליייייי
לירנייי אני כל כך אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה פרקרקרקר אאאאאאאממממאאאא
אני רוצה המשךךך!!
אוהבת המון..
ומשו מריח לי מסריח עם הכפיר הזה.. חח
מושלםם.. המשךך!!!
המשך בטטהההההה אוהבת אותך המוןןןןן
QUOTE (JustTalush @ 10/05/2006) כן.. למה החיים שלה כאלה מסובכים?!
מחכה להמשך

גמני(:
שמחה שאהבבבבתן נשמותיי!!

וטטטטטטלללל דיי לכעוסססס עליי,
אני אוהבבבבת אותך !!!
לירנייייייייי זה מהמםםםםםםםםםםםםםםם
ויייי כפרה עליךך
תזכירי לי בת כמה אחותהה?
ותמשיכיכיכי ממהרר
יעעעעלללי.. נכון פרק יפההה?? חיחיח (:

אחותה בת 14 מותק, אבל הזכרתי בהתחלה:

"היא רק בת 14, ויש לה השקפת עולם כמו של אישה בת 20 ומשהו..
כל כך בוגרת.. לפעמים אני מקנאת בה,
אני הייתי רוצה ביטחון עצמי כמו שלה,
להיות עצמאית כמוה..ואני בדיוק ההפך.."


אוהבבבת אותך (:
וואי וואי פרק יפפפה..
יאללה שתפתח ת'דלת ותדפוק אצל איתי איייף 😉
הם יפים ביחחחד 😛
אוווהבת מלא מללא נסייכונת 😊
:] פאקינג-תותי-תות [:
^

אוההההבת אותך ..!!!
ובכלל את כולכככן..
Just wait and see !!!

יום מקסייים בננות (:
שתלך כבר לאיתי סער מעצבן המשךךךךך
לירניייייייייייי
זה מהמםםםםםםם
ממש אהבתיייי!!
תמשיכי מויייי דחוףףףףףףףףף!!

מור'צי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך