_תותי_ י'מתוקהה.. אוהבת אותך (:
ותודה שעזרת לי.. חיחי..
בננות.. הפרק של היום 9/5 בעמוד הקווודם.. מוזמנות לקרוא (:
^
תודה מותקק..המשך בקרוב ((:
מילה אחת, לא מסובכת...
א=י=ת=י ! ! ! ! !
הוא כזה מדהים וחמודדד 😊
שתחזור אלייווו ד=ח=ו=ף 😊
המשךך
דחוףףף
וד"א פרק יפפה לאלללה 😊
sufipufi- תודה מאמוושש..
תזכירי לי איך קוראים לךךך .. ? =/
שמחה שאהבת את הפרקק...
חחח בננות אתן הורגות אותי איך שאתן מחליטות..
"איתי" "סהר" חח.. החלטה שלי (:
מה שמתחשק באותו הרגע..
אוהבבבבת אתכן..
שמחה שנהניתן לקרוא.. $%#$
אוף!! נו שתהיה עם איתיושששששששששששששששש
אוף לא רוצה את סער הוא מעצבן
המשךךךךךךךךך
חחחחח חמודווווות.. (: המשך בקרוב !
אוהבת אתככככן.. ערב מקסים לכולןןן !@#$%
שמנה..המשך מדהים..
סורי על התגובה היבשה..המצב רוח בקאנטים..
אני אוהבת אותך קטנה..
לירנייי
זה מהמםםם
שפוט משולםם
תמשיכייי
אבל סהר הכי חמודיייייייי
לפ יו
והמשךךךך
מור'צי 😊
QUOTE (pucha @ 09/05/2006) sufipufi- תודה מאמוושש..
תזכירי לי איך קוראים לךךך .. ? =/
שמחה שאהבת את הפרקק...
חחח בננות אתן הורגות אותי איך שאתן מחליטות..
"איתי" "סהר" חח.. החלטה שלי (:
מה שמתחשק באותו הרגע..
אוהבבבבת אתכן..
שמחה שנהניתן לקרוא.. $%#$
מממ... קוראים לי סופה 😊
מאמי י'נדירהה
תמשיכי דחוףףףףףףףףףף 😊
ואני סומכת עלייך שתבחרי במישהו נכון 😊
ושיהיה חמוד...😊
מממממממממדהים רצח 😊
וייי איזה עצובבבבב
אבל מושלםםםםםםם כרגילל
תמשיכיי ממאאמיי לאביו