מתוקות שלי שמחה שאהבתןן.. (:
מקווה שיהיה לי זמן להמשיך אותו בקררוב..
אוהבבת...
[ והיללי תהני באילת בטטה..]
(:
מדדהייים!!
אני כל כך אוהבת את הסיפורר שלךךךך!@$
ההממששכככיי:]
אוההבבת,
ושיהיה לך יום מקסססססים,
דניאלושש=]
יא מאמי אז הוא ראה לה ת'בולבולינה?
חחחחחחחחחחחחח
מחכה להמשךך
ואהבתי ת'שיר בסוף
טלוש
מדהיםםםם!
מכירה תשירה הזה...המילים יפפוווות!
רק, מי זה שחר?@
ואיתתתי?! שונאאאאאת אותוו!
שמחחחה שאהבתןןן..
דניאלוש את מותק (:
טלווש י'שלכית.. איך את מנבלת ככה את הפה?! חח סתם ..
ובתאלייי, מותק שחר זה הילד שנתקע בה פעם שהיא ישבה על הרצפה,
והייתה להם התכתבות קצרה פעם באיסי.. ובפרק הזה גם כן..
הקיצר הוא ידיד שלה בפרקים האלוו..
אוהבבבבבת..
לירנייייי תמשיכי אהובתיייי
חחחחחחחחחחחחחחחח
השתמשתי במילה מאוד עדינה ומעודנת.. ואני אהבתי אותה!!
וזה אומר שכן?
חחחחח
^ לטללל-
מממממ, לא חשבתי על זה..
אבל אני משערת שכן..
חח כי היא הייתה עם מגבת פנים קטנה שכיסתה רק את החלק העליון של גופה...
אוהבבבת אותך טלוששש, יום מקסים שיהיה לך (:
וואו!!
סיפור פשוט מדהייםםם!!!!!!!!
ענקק..
את כותבת ממש ממששש יפה!!!
תמשיכי תמשיכיי..
=]
^
יוווו... :-0 את רוצה להגיד לי שקראאאת את הכל עכשיו..!?
מחזזזיקה ממך מאמי (:
וברוכה הבאה לסיפוררר שלי .. חיחי ..
אממ בננות לא יהיה המשך עד יום רביעי..
מצטערת..אבל יש לי בגרות חשובה, ואני חייבת ללמוד
אוהבת, ומקווה שתחכו לי ולהמששך
(: לירן.
חח לא קראתי הכל מעכשיו אממ ביום שישי התחלתי..
בהצלחה לך בבגרות 😊
^
אההה.. הבנתי.. חחח נשמע יותר הגיוני עכשיוו..
תווודההה, אני מקווה שיילך לי טובב..
אוהבת (:
מאמוש אני מחכה בקוצר רוח עד ליום רביעיייי
אני פשוט מכורה לסיפור שלך..
ואממ אני עשיתי המשך ונראלי לא קראת..
מוואאאהה
אוהבתתתת המוןןן
רותמיק =))
^
מאמי שלי אני חווולה עלייך..
מחר יהיה המשך [אחרי הבגרות שלי]
וכן, יש לי להשלים כמה פרקים אצלך נראה לי..
מחר אני אשלים הכל..
אוהבת אותך , ויוםםם מקססססים (: לירן.
^^^
מאמושיתתת
אני מחכה להמשךךךךך
ואמממ אני אוהבתתת
אותךךךךךךךךךךךך
המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן