^
ההמשך הבא יהיה מחר מותק
שמחה שאהההבת.. (:
לירררן ..~!@#$
QUOTE (pucha @ 18/05/2006) ^
מתוקה אחת.. אוהבת אווותך..
תודה על כל המחמאות מאמי,
את מותק של ילדהה..
שמחה שאהבת נשמה, וההמשך הבא יהיה מחר..
(:
לאב יו , לירן.
ב-א-רוררר
שאני
יאהב
זה
המשך
שלך
ואת
כישרוניתת
רצחח 😊
את
גרמת
לי
להתמכר
לסיפור
הזה
חזק😊
מאמי
יש
לך
איי
סי
במקרה??!?
אוווווווווווהבת
רצחח
ומחכהה להמשךךך =]]]
^
סופה את מותק (:
תודה תודה ועוד הפעם תודה- על כל המחמאות (:
אין לי איסי, יש לי מסנ' מותק..
אוהבת (:
והמשך בקרוב..
בנות, לא הספקתי עדיין לכתוב המשך ..
אני מקווה שיהיה לי עד הערב זמן להמשיך..
ואם לא.. אז מחר על הבוקר תקבלו המשך..
אוהבת (:
אוקי בובה שלי אני מחכהההההה 😊
QUOTE (י-ע-ל @ 19/05/2006) אוקי בובה שלי אני מחכהההההה 😊
😊 יעלי לאב יו
QUOTE (pucha @ 19/05/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 19/05/2006) אוקי בובה שלי אני מחכהההההה 😊
😊 יעלי לאב יו
לאב יו טו בוביי שלי
המשך 😊
אה ו ,התגעגעתי אליך !
ממאמי[?!]
המשךךךךך 😛
אוהבת הכי שישששש =]]
המשך יותר מאוחר בנות, זזתי לנוח ..