^
שמחה שאהבתן מדהייימות שליי..
אוהבת אתכככן (:
ההמשך של ה 21/5 בעמוד הקודם
ENJOY ((:
לירני שליי כרגיל זה מהמםם
אבל חח אני לא זוכרת מי זה עידןן :/
אקיצר תמשיכי מהמממת שלייי
QUOTE (smallgirl @ 22/05/2006) אוקי מתחיל להישמע טוב עכשיו היא תהיה עם עידן איתי יבין מה הוא הפסיד
ויחזור על 6
המשךךךךךךךךךךך
בדיוווווק!
אננננני שונאאאאתתת את איתתתתתי
הוא חתיכככככת חחחש מסריחחחח גררררר בע עליוווווו
יפה שלי אני אוהבת אותך הכי הכי בעולמי (:
מחכה להמשךך ..
מהשמיייין שלך
וואיי איזה סיפורררררררררררר
=]
מאמיי
את כותבתת מדהיםםם
והסיפורר?!? בכלללל
מעלףףף
מרגשש
מענייןן
סוחףףףף
אמאא....את חייבת להמשיךךך ומהרררר😛
מה אתן שונאות לי עכשיו את איתי?@!?#
אי אפשר לשנוא אותו למרות הכל הוא חמודד
ומה זה אשמתו שהיא העדדיפה את סהר ולא אותו ?
אז הוא ניסה להמשיך בחיים שלו ..
קקייצור
לירני חח נכנסתי לזה חחחחזק |:
תמשיכי אהובתי
כמה תגובוווות (:
חמווודות שליייי..
אני לא יודעת מתי יהיה ההמשך הבא..
אולי היום יותר מאוחר, או מחר.. או מחרתיים =/
פשוט יש לי בגרות על פרויקט ענקקקק [80 עמודים ללמוד בע"פ]
והוא ביום חמישי.. ואני חייבת ללמוד לצערי..
אוהבת אתכככן, שיהיה לכן המשך יום מקסים..
ומקווה שתחכככוו להמשך הבא.. ולא תנטשו..
מתה עלייכן,
לירן.
סבבה..
בהצלחה יפה שלי ..
אוהבת הכיי
בובי
בהצלחחחה
לךך
ואנחנו
נחכה
לך 😊
אוהבתת
אותךך
ושתדעי
שיש
לך
כישרווןן
בטירווףף =]]
סופה 😊
^
סופה וחנוש תודה על ההבנה.. (:
אוהבת אתכןן..
מאמי כמובן שנחכהה בהצלחהה שיהיה לךךךךךך
^
ט'נקס יפה שלי..
אוהבת אותך יעלי.
וואיי פווקה?!
את פשווטט סופפרת!
ולא סתם!
את .. לא יודעת , מושלמת!
התחברתי לקטע הזה במיוחד! שבמקרה אני חווה אותו:
" אבל כנראה שאני סתם הייתי עוד מישהי
בשבילך.. ושברגע שדקלה חזרה שכחת ממני לגמרי.."
מדהיים ביותר!
תמשיכי, אם לא ?!
אני לא יודעת מה אני יעשה לך =]
אוהבת בתאלוש
3>
^
בתאלושש.. ברוכה הבאה לסיפור שלי (:
קודם ככככל.. קוראים לי לירן..
[פוצ'ה זה רק כינוי טיפשי שהמצאתי]
אמממ.. שמחה שאהבת את הסיפור,
ותודה על כל המחמאות..
אוהבת.. ויהיה המשך בקרוב.. (: