מאמימי
קצצצצצצצצר =/
אבל יפה , כמו תמיד 😊
אוהבבבבבבבבת המשך
בננות הנה פרק קצר, שכתבתי עכשיו..
מקווה שתאהבו, תעריכו ותגיבו (:
מחר יהיה המשך חדש ב"ה..
אוהבת אתכן, והתגעגעתי!
מהפרק הקודדדם-
"מה איתך ועם איתי..? אתם ממש התרחקתם, אה?" שאלה אותי רוני,
בעודנו צועדות לעבר הקניון, שהיה במרחק צעדים ספורים מהבית שלנו..
"כן..דיי התרחקנו.. אבל אני מאמינה שזה לטובה"
"איך בדיוק לטובה..? הרי שקוף שאתם מתים אחד על השנייה.."
"דווקא לא.."
"לא..?"
"לא נראה לי רוני.."
"למה את חושבת ככה?"
"לא יודעת, הכל מסובך לי איתו.. אני לא יודעת אם אני רוצה אותו בכלל..
או שאני סתם נהנית מחיזורים בלתי פוסקים..
או יותר נכון הייתי נהנית מחיזורים.."
"למה..? עכשיו הוא כבר לא רוצה אותך..?"
"יש לו מישהי.. דקל אחת מהשכבה.. אחת מהחבר'ה שלהם..."
"בנזונה.. כבר קפץ לאחרת?!"
"כה.. אבל בצדק.. אמרתי לו שאני לא מעוניינת ביותר מידידות.."
"למה אמרת לו את זה..?"
"לא יודעת למה.."
"אולי כי את מפחדת..?"
"מפחדת ממה רוני?.. ממה כבר יש לי לפחד?!"
"מפחדת מזה שאולי התאהבת בו..
כמו שהתאהבת בזמנו בסהר.. מפחדת להתאהב שוב פעם..?"
היא אמרה, ושתקתי לכמה רגעים..
"לא יודעת מה להגיד לך, לא חושבת שזאת הסיבה בכל אופן.."
"אז מה כן הסיבה?"
"טוב רוני מספיק לדבר עליי..! יאללה הגענו..
בואי נלך לחפש לך משהו יפה" העברתי נושא..
והתחלנו לטייל בין החנויות...
המשששך-
"וואו היא מדהימה! את לוקחת אותה..עליי נשמתי! אני משלמת..
יאללה לכי תחליפי" אמרתי לרוני עם חיוך,
וחיטטתי בין הבגדים השונים שהיו תלויים על הקולבים בעמדות השונות..
איזה מחירים, אלוהים ישמור, ברעננה מזה זול לעומת תל-אביב..
"יאללה, בואי נזוז לאכול" אמרתי לה,
לקחתי את החולצה שהיא בחרה ושילמתי עליה..
"מה בא לך?" רוני שאלה, והביטה על סניף המקדונלד'ס שנמצא בצד הימין..
"חחח שמנה..? רוצה מקדונלד'ס?" ישר קלטתי אותה..
"מממ, אם את מתעקשת, מי אני שתסרב?!?!" היא אמרה,
ופרצנו שתינו בצחוק..
"תגידי רוני?"
"אה?"
"איך בכלל זה קרה?"
"מה קרה..?"
"את יודעת.. את וכפיר..?"
"אני מעדיפה לא לדבר על זה.."
"זה בסדר, זאת אני.. תרגישי חופשי"
"ואת תספרי לי גם דברים..?"
"על מה רוני? על מה כבר יש לי לספר?"
"על איתי.. ועל סהר.. מה קורה איתם בכלל?"
"עזבי רוני, אני מעדיפה לא להעסיק את הראש שלי במחשבות על שניהם..
בינתיים טוב לי ככה, לבד..." אמרתי לה,
והבחנתי בעידן עובר עם כמה חברים באזור..
"על מי את מסתכלת?"
"סתם.. על הבנים שם"
"שווים אה? ביחוד זה עם החולצה הירוקה"
"אותו טעם יש לנו הפעם אחותי.. זה עידן.. הכרתי אותו לא מזמן"
"פששש.. נראה טוב לאללה.. לכי תקני לי עוד מנת צ'יפס"
"למה מותק?! אכלת מספיק! את תשמיני!"
"חחח.. נו י'טיפשה.. העיקר שתדברי איתו..
לכי כבר" היא דחפה אותי, והלכתי לעבר הקופה..
"צ'יפס בבקשה" אמרתי לקופאית.. מוציאה את הכסף מהארנק..
"תראו מי פה.." עידן אמר והביט בי עם חיוך..
"עידן.." עניתי בשקט..
"מה קורה כפרה?"
"טוב, מה נשמע?"
"כשרואים אותך הכל מעולה, תאמיני לי,
הלוואי הייתי רואה אותך כל יום.. כל היום"
"חנפן"
"לא אוהבת מחמאות?"
"אוהבת.. בטח שאוהבת" צחקתי..
"הצ'יפס מוכן" אמרה לי הקופאית..והגישה לי אותו..
"תודה מותק" אמרתי עם חיוך.. ולקחתי את שקית הצ'יפס...
"מי זאת נו?! תכיר" אמר אחד החברים שלו,
ונתן לעידן דחיפה קלה בבטן..
"אה תכירי אופיר זה אליאור, אליאור וכולם זאת אופיר.."
"היי..." אמרתי עם חיוך והם השיבו..
"מתי אני אזכה לראות אותך?"
"לא מספיק לך עכשיו?"
"מממ.. לא נראה לי" הוא קרץ לי..
"חכו לי רגע.. אני תיכף בא" הוא אמר לחברים שלו,
ומשך אותי הצידה..
קלטתי את רוני מסתכלת עלינו ממקום הישיבה שלה עם חיוך על הפנים..
"אז מה? מרגישה יותר טוב?"
"חחח..כן.. מצטערת על אתמול. כל כך לא מתאים לי"
"בקטנה נשמתי.. רק תיזהרי היום, כן!?..
הנעליים שלי חדשות.. חח.. עכשיו קניתי אותם"
"תתחדש" אמרתי, מביטה בהן.. "יפות..אהבתי".
"תודה מותק.. אז מה? מה עושה פה?"
"סתם עם אחותי הקטנה.."
"וואלה? איפה היא?"
"שם בשולחן.. בוהה בנו"
"למה בוהה?"
"שאלה טובה.. חטטנית הקטנה"
"חחח.. תמיד אחים קטנים זה ככה, לי יש עוד 3.."
"וואו..! 3..? איך אתה שורד?!"
"הם החיים שלי, מטורף עליהם.."
"כן גם אחים שלי הם הכל בשבילי..אבל עדיין.. טיפה באסה, לא?"
"כן.. חופשי באסה.. בייחוד שאני עם בחורה בחדר,
משחקים דוקים, ופתאום הם פולשים פנימה" הוא אמר וחייך,
והבטתי בו המומה..
איך הוא מדבר על 'לשחק דוקים' בכזאת טבעיות?
כאילו שזאת פעולה שגרתית יומיומית בשבילו?!..
"כה..אה.." השבתי בשקט..
"..קיצר נטשתי אותה..אז נדבר"
"חכי!" הוא אמר, תופס בידי השמאלית..
"אה עידן?"
"תביאי לי את הפלאפון שלך"
"למה?"
"כדי שאני יצלצל אלייך.. דה.."
"לא בטוחה שכדאי.."
"למה לא?"
"תשמע עידן, אתה חמוד והכל.. אבל לא נראה לי.."
"למה לא..? תפוסה חזק?"
"לא תפוסה.. אבל הראש והלב שלי דיי בבלאגן עכשיו..
לא כדאי לך להיכנס לשם גם.. תאמין לי"
"אין מצב אז?"
"לא יודעת, לא חושבת..."
"מה גורם לך להסס?"
"המחשבה שאולי אני יפספס משהו טוב..."
"ואיך תדעי בדיוק אם את לא רוצה לתת לזה צ'אנס?"..
"תחזיק לי רגע" ביקשתי מעידן, והושטתי לו את מנת הצ'יפס..
"מה אתה מוצא בי בכלל?" שאלתי, אוספת את שערי בגומייה..
"סתכלי עלייך כפרה.. את מדהימה.." הסמקתי, וחייכתי אליו..
"חייבת לזוז.. נשתמע" אמרתי לו, והלכתי לכיוון אחותי..
"מה עם הצ'יפס?" הוא צעק לי..
"איבדתי את התיאבון, תאכל אותו אתה" אמרתי עם חיוך, והלכתי..
"יאללה קומי, זריז מותק.. זריז" אמרתי לה, ומיהרנו לצאת משם..
"למה את בורחת..? בורחת ממנו?"
"לא.. לא בורחת ממנו..."
"אז ממה בדיוק..?"
"מהמציאות.."
המממשך יבוווואאאא...!@#$
פרק מדהים!!
וואוו איזה כתיבה יש לך!!
מושלםםםםםםםםםםםם
לירניי
זה פשוט מדהים
הלוואי עלל עידן כזה חעחעחעחחע
למה שאני יסתפק גרר...
מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מור'צי 😊
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני אוהבת אותךך קטטטנה 😊
ואוווווווו לירנושששש מהמםםם
תמשיכיייייייי
אאהההבתי!@#
ההממששךךך מאממיי.. את כותבת פשוט מדדההייםם..
ושיהיה לך בהההצצלחחה בפרוייקט שלך!#
נשיייקקותת ושיהיה לך יום נפפלא,
דניאלוש=]
ואווווווווווווווווווו
מאמייי אהבתיייייייייייייי
איזה כייףףףף
איזה פרקים יפיםםם
ושתפסיק לברוחחח (חחח אני ככה בדיוק אז באיזה זוכת אני אומרת חה חח)
מחכה להמשךך
טלוש
שמחה שאאאאהבתן !! (:
מקווה שיהיה המששך היום..
קיבלתי תאריך גיוס.. אני טיפה בבאסה =/
והפרויקט היה פסדר..[נראה לי]..
יותר מאוחר אני אדע את הציון..
לאב יו, יום טוווף..
QUOTE (pucha @ 25/05/2006) שמחה שאאאאהבתן !! (:
מקווה שיהיה המששך היום..
קיבלתי תאריך גיוס.. אני טיפה בבאסה =/
והפרויקט היה פסדר..[נראה לי]..
יותר מאוחר אני אדע את הציון..
לאב יו, יום טוווף..
רוצה לשמוע משהו יותר מבאס
כשהייתי בצו ראשון אמרו לי שיקראו לי לעוד בדיקות
וניסיתי לחקור למה אבל לברר פרטים כאלה בלישכת גיוס
זה כמו לגלות אם בן שאת רוצה בכלל זורק עלייך...
אתמול קיבלתי את הזימון
ונחשי מה??
רופא לב....מכל הדברים והבעיות שלי נטקעו לי על החלק הכי בריא
מה אני זקנה בת 100 עם בעיות לב??
ממממהמםםם=]
המשךך ד ח ו ף(:
לאאאא
אל תתגייסי יפה שליי ))):
אני יתגעגע אלייך...
חחח סתם.
אבל אני באמת באמת אתגעגע, את כבר ממש ילדה גדולה , צה'ל קורא לך ..
אוהבת אותך שמנה שלי.. 😊
QUOTE (smallgirl @ 25/05/2006) QUOTE (pucha @ 25/05/2006) שמחה שאאאאהבתן !! (:
מקווה שיהיה המששך היום..
קיבלתי תאריך גיוס.. אני טיפה בבאסה =/
והפרויקט היה פסדר..[נראה לי]..
יותר מאוחר אני אדע את הציון..
לאב יו, יום טוווף..
רוצה לשמוע משהו יותר מבאס
כשהייתי בצו ראשון אמרו לי שיקראו לי לעוד בדיקות
וניסיתי לחקור למה אבל לברר פרטים כאלה בלישכת גיוס
זה כמו לגלות אם בן שאת רוצה בכלל זורק עלייך...
אתמול קיבלתי את הזימון
ונחשי מה??
רופא לב....מכל הדברים והבעיות שלי נטקעו לי על החלק הכי בריא
מה אני זקנה בת 100 עם בעיות לב??
חחחח וואי חופשי מווזרר..
בתאלי המשך יותר מאוחר.. i hoppppe
ובטטה..אני אוהבת אותך..אני גם יתגעגע..
וסתם לידע כללי יפות שלי- עוד חודשיים אני מתגייסת..ככה שבטח אני אסיים את הסיפור לפני..
כי לכו תדעו מתי אני אחזור כדי להמשיך אותו..
אוווווווווף אני מבואסת בטירוף =/