מה עם ההמשך?
אני ממש ממש מצפה לו..
אוהבת אותך מלאאאאאא
QUOTE (רותם-יוני @ 27/05/2006)מה עם ההמשך?
אני ממש ממש מצפה לו..
!!!!!!!!!!
=]]
נשמותיי לא יהיה המשך היום..
=/
סווורי..אני אמשיך אותו מחר ..
אוהבבבת...
לירניייייי שלי
סורי שנטשתיייי
אבל הנהה השלמתי הכלל
פרקיםםםםםם מדהיייייימים
ומושלמים כמווווווך מאמי
ואת חייבת לי עדיין תמונה שלךךךךךך
יאללה תמשיכי מאמי שלי אוהבתתת
^
גלוש, מחר יהיה, מזה מצטערת.. אוהבת !
יעלללי, מהממת אחת, שמחה שהשלמת (:
וכככן, אני ישלח לך תמונה השבוע, מבטיחה..
אוהבת !
=] יאאאאאאאאאאאאאא
תמשיכיי היוםם בוביייי
=[
אני לא אראה את ההמשך מחרר..
אני נוסעת לטיול 3 ימים...=\
^^^^^^^^
תההההנייי מאמייי ותשממררי על עעעצמך!@#
מוככככשששררתתת ששללי,
אני מחכככהה לההממשששך ..
אוהההבבת ויום מקסססים,
דניאלושש=]
הפרק יתפרסם בהמשך היוםםם..
(:
מושלםלםלםלםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה את איתיי😢 לא רוצה את סהררררררררררררר..
חחחח תמשיכי אהובתי מואאה אוהבת אותך .
😁 חחחחחחח חכי ותראי חנווש...
😁 מתחילה לכתוב המשך..
מקווה שלא יהיו הפרעות באמצע..