QUOTE (קיפיי @ 31/05/2006) בבבבטטיייייי אהבת חיייייייייייי ((:
אנייייי אוהבת אותך הכי הכי הכי בעווווווווולםםםםםם
מחככככככככה להמשך זריייייזזז
מואאאאאאאאאאאה
+בטטייי שלך תמיייייייד+
😁 אווו.. כמה אהבה יש אצלי בלב (:
מתי ההמשךךך?אני מזה מחכה לו כבררר
חח מוואההה
רותם..
לירניייייייייייי
משולמת שלייייייייייי!!
תודה על ההקדשההה איזה כבודד😊
איזה כייף לי חעחעחעחעח
איזה כישרוןןןןןןןןןן
פשוט כייף לקרואאאאאאאאא
תמשיכייייייייייייי😊
יש לי הרגשה שיהיה תקל בן החמור הזה כפיר לסהר חעחעחעח
תמשיכיי
לפ יוו
מור'צי 😊
בננות, הנה הפרק של היווום..
אוהבת אתכן, ומקווה שתאהבבו (:
מהפרק הקוודם-
התיישבנו באחת המסעדות, וברדיו נשמע השיר של פיני חדד, "אלייך"..
אחד השירים שהיו האהובים עליי ועל סהר בתקופה שהיינו חברים...
"והלילה את ניצבת למולי כל כך זוהרת,
את קושרת את ליבך אליי, ואני אלייך..
אהובה שלי, כמה את יפה, ובתוכך יפה פי כמה..
מבקש לחיות את כל חיי, הכי קרוב אלייך..."
סהר הסתכל עליי וחייך..
"אחד מהשירים שלנו, אה?"
"כן..מוזר שמשמיעים אותו.."
"למה מוזר?"
"לא יודעת..מה הסיכוי שדווקא שנינו נשמע אותו עוד הפעם..?"
"הכל מלמעלה מותק.. אלוהים רוצה שנהיה ביחד" הוא אמר מלטף את פניי,
ואני כולי חשש בלבול, מחייכת את החצי חיוך..
ומכניסה חתיכה מהסופלה לתוך הפה שלי...
ולפרק של היוווום-
"שלום סהר, איזה אורח מקסים ולא צפוי בירך אותי בבואו!"
אמרה אמא עם חיוך על הפנים.
אמא שלי נורא אהבה את סהר,
תמיד היא אמרה לי שהוא יהיה הבחור שאני אתחתן איתו,
ואם לא הוא, אז בנאדם שפשוט זהה לו.. שיהיה בדיוק כמוהו..
היא טוענת שאני וסהר משלימים אחד את השנייה,
שהכל זורם אצלנו כמו שצריך.. כמו זוג..
חבל שהיא לא יודעת מה באמת קורה מתחת לפניי השטח,
חבל שהיא לא יודעת כמה אני לא רואה בקשר שלי איתו
כהתאמה הנכונה בשבילי ברגעים הללו, ובכלל בחיים..
"אהלן אמא שנייה, התגעגעתי" הוא אמר, והם התחבקו איזה חצי דקה..
"ילד שלי..אחח.. איך גדלת. ממש יפיוף!"
"כן..כוסון על.. תגיד דוגמן אין לך אח במקרה?!" שאלה רוני, וכולנו צחקנו..
"טוב הלכתי להתקלח..." אמרתי להם, ונכנסתי לתוך המקלחת...
ישבתי על כיסוי האסלה בשירותים, עם הראש לאחור,
שעונה על הקיר.. והדמעות נפלו להן..
מדברות בשם עצמן, ומביעות את התסכול שאני עוברת..
נמאס לי מהחיים האלו, ומהקשיים שאלוהים מציב בפניי..
הכל גדול עליי, וקשה לי להתמודד.. קשה לי...
למה אהבה כל כך מסבכת?..
למה היא נותנת לי תחושת אשמה שאני בכלל לא צריכה להרגיש..?
למה איתי שכח אותי..? למה הוא לא רוצה אותי יותר..?
אם הוא היה יודע כמה.. אבל כמה.. אני רוצה אותו,
אוף.. אני חייבת להמשיך, פשוט חייבת..
ניסיתי לשכנע את עצמי, ונכנסתי למקלחת,
ונתתי למים הרותחים לשטוף את גופי ולגאול אותי מהעולם הזה..
..
"אימוש, איפה סהר נעלם לי?" שאלתי ,
בזמן שחיזקתי את הקשר שעשיתי במגבת, שכיסתה את גופי..
"הלך עם רוני למכולת, היה בא להם קרטיב.."
"אמרת שבשבילי דובדבן!?"
"בטח..אלא מה?? כל החיים דובדבן..
תגווני קצת.. לא נמאס לך..?!"
"למה שימאס ממשהו טוב? אה אמא?" שאלתי והיא חייכה אליי..
"הוא יישן פה היום? סהר?"
"אממ, כה.. נראה לי.."
"אז אני אחליף לך מצעים בחדר"
"הוא לא ישן איתי"
"לא איתך? אז איפה?"
"לא יודעת.. נסדר לו מקום בסלון.."
"חחח מה קרה והגברת לא רוצה לישון עם סהר?"
"אמא זה לא שאנחנו ביחד, הוא כולה בא לבקר..
אל תיכנסי לסרטים.."
"טוב, טוב.. מה שאת אומרת"
..
"היי מותק, קחי" אמרה לי רוני, וזרקה לי את הקרטיב לתוך הידיים..
"טיפשה הוא יכל ליפול!"
"אבל הוא לא נפל..אז תירגעי"
"חחח.. מצחיקה את אופיר"
"כזאת אני..."
"נו...נהניתם בחנות?"
"אל תשאלי.. אטרקציות שלא מהעולם הזה..
יש לך מחלקת מעדנים, ומחלקת מאפים..
פשוט שיגעון, נהניתי מכל שנייה" צחקק סהר, ורוני זרקה עליו כרית...
"אל תתחילי..לא כדאי לך!"
"באמת לא כדאי לך רוני"
"רואה!? תקשיבי לאופיר.. מי כמוה מכירה יותר את מלחמת הכריות איתי.."
"אל תשחק אותה.."
"לא משחק אותה, באמא שלי.. לא כדאי לך רוני"
"טוב , טוב.. אז סליחה" היא השתתקה,
ונתנה ביס גדול בקרטיב הלימון שלה שנזל על חולצתה הורודה ולכלך אותה..
"אמא! מגבת!"
"עוד הפעם התלכלכת? את לא יודעת לאכול!?"
"כנראה שלא" אמר סהר, וכולנו פרצנו בצחוק גדול..
"אתה נשאר פה ללילה?"
"לא יודע.. מה את אומרת? כדאי או עדיף לחזור?"
"איך שמתחשק לך מותק.. יש לך כוח לנסיעות?"
"לא מזיזה לי הנסיעה כפרה, מבאס אותי להיפרד ממך.."
"חח..אידיוט.."
"עוד לא היינו שנייה לבד.. בואי לחדר שלך" הוא אמר, ונכנסנו לחדרי..
"מת על החדר שלך, משהו מטורף עשית ממנו.."
"כן..יש כישרון בכל זאת.. ראית מזה?!" חייכתי אליו,
והוא התיישב לצידי על המיטה, מתבונן אל תוך עיניי ומחייך..
"מה?" שאלתי אותו.. והזזתי את מבטי לכיוון אחר..
"סתם, אוהב להסתכל עלייך.."
"זה מביך אותי, תפסיק סהר"
"פעם היית נהנית"
"פעם זה משהו אחר.."
"ועכשיו כבר לא?"
"סהר..נו חלאס.." אמרתי והזזתי את ראשו..
"טוב, בסדר תירגעי.. לא מסתכל עלייך"
"יופי, תודה!"
"קיצר אני אזוז כבר הערב"
"בטוח?"
"כה..מתי יוצא האוטובוס הראשון..? תבררי לי"
"טוב שנייה" אמרתי לו וגלשתי באינטרנט לאתר של אגד..
"17:20"
"מתאים לאללה.. בדוק אני מספיק.."
"כה..אין סיבה שלא"
"טוב היה נחמד" הוא אמר,
מסכם את הביקור שלו ודוחף את הדברים שהשאיר בחדרי לתוך תיק הגב שלו..
"כן, היה מאוד נחמד" השבתי בחיוך קטן, והוא ליטף לי את הלחי..
"נשמה שלי.." אמר, וסגר את התריסים בחדר..
"למה אתה סוגר?"
"רוצה קצת לנוח..טוב כפרה?"
"טוב.. להעיר אותך לפני"
"לא, לא צריך. הנה אני שם שעון"
"למה שעון? אני פה.. אני אעיר אותך"
"לא, את לא!"
"חח..למה לא?"
"כי את הולכת לישון יחד איתי" הוא אמר וזרק אותי על המיטה,
שגופו מעליי.. ופנינו מופנים אחד אל השנייה..
"וואו איך שהשמנת.. אתה כבד לי.. רד!"
"פעם לא הזיז לך"
"וואי אתה והפעם שלך, רד!" אמרתי ודחפתי אותו הצידה ממני..
הוא נשק לי על המצח, חייך חיוך קטן..
והסתובב לכיוון ימין של המיטה,
ואחרי דקות ספורות נראה רדום לחלוטין..
כיסיתי אותו בשמיכה הצהובה שלי, ליטפתי לו את הלחי..
"י'מתוק..חלומות מתוקים" לחשתי באוזנו..
הוא חייך אליי.. פקח את עיניו,
התקרב אל גופי..
ונשק לי בפה..
המשךךך יבוואא.. ((:
לירני בובהההה
איזה יפההההההההההה
סהר הזה יותר חמוד מאיתיייייי ררררררר...
ממש מאמייי
תמשיכייייייייייייייייייייי בדחיפותתתתתתתתת
הבזק
חעחעחעח
מושלםםםםםםםםם
מור'צי 😊
מתוקות שלי אוהבת אתכן ושמחה שאהבתן..
אין לי הכי מצב רוח
[מורצ'י את יודעת למה =/] ..
אז אני אמשיך אותו כבר בפעם אחרת,
אולי מחר, נראה..
אוהבת ...
מהממממםםםם
יווואאאאוווו
איזה פרקקקקקקקקקקקק טוב אז ככה!!!
אני רוצה אותה עם איתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חח ואממ אני גם רוצה ההמשששששששששששךךך מהר!!!!
אוהבת אותך המוןןןןןןןן
רותם..
המשך מהממםםם
חח אני במתחחח
מדהייים מדדדדדהים מדהים יפה שלי ((: ....
וכמה אהבה אליך יש א-צ-ל-י בלב .. (:
רותמממיק וחחחנוש י'מתוקות שלי.. אוהבת אתכן כל כך..
שמחה שנהניתן לקרוא (:
בטטה, אוצר שלי, אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך מאמי..
לאאא לאאא לאאאא😢
איתייייייייייי
היא צריכה להיות איתוו
פויהההה אחורהההה
ותמשיכייי =]
מעלףףף למרות סהרר
גם אני אותך אוצר יקר שלי (: ...
חברים הם כמו אוצר
קשה למצוא
קל לאבד
ובלתי אפשרי לשכוח
^מוקדש לך.
QUOTE (פיקולו @ 31/05/2006) לירני בובהההה
איזה יפההההההההההה
סהר הזה יותר חמוד מאיתיייייי ררררררר...
ממש מאמייי
תמשיכייייייייייייייייייייי בדחיפותתתתתתתתת
הבזק
חעחעחעח
מושלםםםםםםםםם
מור'צי 😊
!!