=-=יפה שלי שמתי לך המשל .. אוהבת אותך=-=
חמודות ((:
אוהבת אתכן,
יהיה כנראה מחר המשך,
אם אני אספיק..
לאב יוו..
לילה טובבב!!!
נ.ב
היללי י'בטטה אני אקרא מחר, אוהבת אותך !
מחכה כבר למחר להמשךךךךךךךךך
אוהבת אותךךך
QUOTE (pucha @ 01/06/2006) ליללושש י'בוננננבון !!.. אוהבת אוותך..
את טיפה בבלבלה..? קטן עלייך!! עוד מעט תבחרי מי מועדף עלייך
חחחח.. (:
חשבתי על זה - ואני אוהבת את איתי..
חחחח לפי התיאור אני אוהבת אותו יותר...
אבל לא חשוב רק היופי! גם האופי נורא חשוב!!!
חחח עזביייי חפירות של לילה אחרי הרצאה של שעתיים מהחברות שלי...
שריטה מטורפת עשו לי - ואני מעבירה הלאה!
חחחחחחחחחחחח
אוהבת ומחכההה!!!
לילוש 😛
בטטה אין לי זמן לקרוא היום את ההמשך [המשכים?] ..
כי ערב חג והכל.. ואני כל היום מנקה ומבשלת לקראת הערב (:
לילוש חחחח י'קרועה.. את מצחיקה אותי שלחיים כל פעם מחדש!
בננות ההמשך לא יהיה היום, סורי אין לי זמממן..
כל היום לא הייתי בבית, כי הלכתי להסתפפפר,
אח"כ ישנתי צהריים איזה 3 ומשהו שעווות..
ועכשיוו הכננות לקרראת הערב.. יש מבין !?
המשך בקרובב, כשאני אוכל..
אוהבבבת אתכן וחג הכי שמח שבעווולם (:
חג שמח מדהימה שלי (:
וקראי בזמנך החופשי (:
אוקי מאמי שלי נחכהה חג שמח לך אוהבתותתךךך
להגיב לכולם את יכולה ולכתוב המשך לא?
מוזרר...
קיצצר המשך!
^
כה בתאל..
להגיב זה בדיוק שנייה,
ולכתוב המשך זה טיפה יותר מזה