קבלו המשך מפנק 😊
כשחזרתי הביתה, לא היה לי מצב רוח מהשמיים...
כל המצב רוח הטוב שתקף אותי בבוקר פתאום התפוגג לו.. הייתי מצוברחת ועצובה..
התגעגעתי.. טבעי, לא?
כל כך רציתי לדבר עם סהר,לשאול מה שלומו.. אפילו שרק אתמול דיברנו..
פעם כל שנייה היינו מדברים..
שכבתי כמה שעות במיטה שלי בלי להוציא מילה, רק שכבתי וחשבתי.. וחשבתי.. וחשבתי..
והזמן טס כל כך מהר וכבר הגיע הערב.. "מאמוש טלפון" צעקה לי רוני..
"אני ירים,תנתקי" צעקתי והרמתי את השפופרת.. "כה?" שאלתי בלי חשק לענות בכלל..
"היי יפה..זאת אנה" "היי מה קורה?" התעניינתי.. "הכל טובבב, איך אצלך?
קרה משו? נשמעת מצוברחת טיפה.." אנה אמרה,
ונדהמתי איך כבר קלטה עליי את המצב רוח הרע.. "קצת בלי מצב רוח זה הכל.." אמרתי לה..
"אל דאגה, בקרוב יעבור לך..
התקשרתי להודיע לך שאני עוד שעה ככה יעבור דרכך ונלך לקורל" היא השיבה..
"אה מעולה..אני יהיה מוכנה.." אמרתי וניתקנו את השיחה..
נכנסתי להתקלח, זרם המים החזק הכה בכל גופי, ושחרר אותי מכל המועקות שהרגשתי..
התחלתי לבכות, ככה סתם.. בלי שום סיבה.. מצאתי את עצמי בוכה ובוכה..
ודמעותיי וזרם המים יתאחדו להם והציפו את האמבטיה.. "נו צאי כבר,שעה?!" רוני צעקה עליי ..
"כבר" עניתי לה.. וסגרתי את המים.. יצאתי מהמקלחת והתנגבתי מעט..
"כנסי" אמרתי לרוני ופתחתי לה את הדלת.. "תודה באמת י'בונבון" היא אמרה ונשקה לי..
הלכתי לחדר שלי מכוסה במגבת קצרה.. כששערי הרטוב הרטיב את כל המסדרון בבית..
"מתוקה לכי תביאי לי את העיתון מבחוץ.. הוא ממש ליד הדלת"
אמרה לי אמא ששכבה לנוח בחדרה. "טוב" עניתי לה ויצאתי החוצה..
הרמתי את העיתון והצצתי בו מעט.. "אז פה את גרה?" שאל אותי מישהו בפתאומיות..
הקול היה לי מוכר.. הסתובבתי אחורה וראיתי את איתי.. "איתי.." אמרתי בשקט..
"את כוסית במגבת" הוא אמר וצחק.. מהר החזקתי את המגבת חזק ונהייתי כולי אדומה..
"שכחתי לגמרי!..אני צריכה להיכנס" אמרתי וטרקתי עליו את הדלת..
מה הוא עושה פה לעזאזל??.. איך הוא ידע שדווקא פה אני גרה..?..
מה שחסר לי שעכשיו אנחנו שכנים..
הלכתי לארון הבגדים וחיפשתי מה ללבוש לקראת הערב..
בחרתי מכנס ¾ בצבע לבן וחולצה צמודה שחורה , עם נעלי השפיץ שלי זה ילך מצוין..
חשבתי לעצמי והתלבשתי במהרה..
סירקתי את שערי הרטוב והתאפרתי קלות .. אחרי שהייתי מוכנה לגמרי ניגשתי לסלון..
והוצאתי את בן מהלול.. "יפה שלי" אמרתי ונישקתי אותו חזק בלחי..
הוא חייך אליי הקטנצ'יק.. ורציתי לטרוף אותו באותו הרגע..
רוני באה לסלון גם כן והתיישבתי לידי על הספה.. "איזה יפה את!!!
לאן את הולכת?" היא התחילה לחקור.. "ילדה מהכיתה הזמינה אותי אליה..
היא מזמינה כמה אנשים" עניתי.. "אה מאגניב..
וואי אופיר ראית איזה חתיך השכן שלנו!?!"
שאלה אותי רוני וחיוך מאוזן לאוזן הופיע על פניה..
"אוי לא...אז הוא שכן שלנו..." אמרתי לה והתחלתי לצחוק..
"את מכירה אותו?! מי זה??" היא התחילה להתחרפן..
"ילד מהכיתה שלי.. שווה,אה?" אמרתי ושתינו צחקנו..
"הוא יהיה שם בערב??" אחותי שאלה אותי.. "נראה לי שכן, הוא בחברה שלהם.."
עניתי לה וליטפתי את שערו של בן שנרדם בזרועותיי..
"תעשי לו עיניים חחח" אחותי אמרה וצחקה.. "חח טיפשונת.."
אמרתי לה והנחתי את בן בחזרה בלול..
נשמעה דפיקה על הדלת.. "פתוח" צעקתי לאנה והיא נכנסה פנימה..
"שלוום.." היא אמרה וחייכה אליי ואל רוני.. "יהה איזה מתוק"
היא הסתכלה על בן ורצה אליו.. "ששש הוא ישן" אמרתי לה וצחקנו..
"את מהממת" היא אמרה לי.. "גם את" השבתי בחיוך..
"אז את שכנה של איתי,אה?" אנה שאלה אותי.. "חח מסתבר.." אמרתי..
"למה צוחקת?.. הוא ילד נשמה ושווה בטירוף" אנה ענתה..
"חחח צוחקת כי הוא ראה אותי במגבת" אמרתי לה..
"חחחח מה? למה?!" היא שאלה. "אני יספר לך כבר בדרך, יאללה בואי נזוז" אמרתי..
נפרדתי מכולן ויצאנו לכיוון קורל..
"אופיר חוזר השבת..אני כל כך שמחה" אמרה לי אנה ..
[ אופיר זה חבר שלה,שם יפה.. נכון? (: ] ... "יהה יופי...אני שמחה" אמרתי לה בחיוך..
"מה עושה בשישי..?" היא שאלה אותי.. "כנראה נוסעת לרעננה.." עניתי..
"אה? למה..?" היא התעניינה.. "למישהו שמאוד קרוב אליי יש יומולדת" אמרתי לה..
"ידיד טוב?" היא שאלה.. "הרבה יותר מזה.. היינו חברים לא מזמן.." עניתי..
"טוב הגענו" אנה ואמרה ודפקה על דלת הכניסה.. "קוקייי תפתחי לי!".. היא נתנה צרחה..
ומיד קורל פתחה את הדלת.. "י'שלוכה כנסו בננות" היא אמרה ונכנסו פנימה..
בפנים כבר התאספו כמה ילדים שבטח הגיעו לשם לפנינו..
את הפרצופים של חלקם זכרתי עוד מההפסקה בבית ספר..
הכיבוד הונח על השולחן וגם השתייה החריפה..
"אחלה מסיבה תהיה פה,אה?" אמרה אנה והלכה להגיד שלום לכולם..
הלכתי אחריה והתיישבתי על אחת הספות.. "יבשה כבר?" שאל אותי איתי וישב לצידי..
"חחח תפסיק" אמרתי לו ונהייתי אדומה בין רגע.. "חחח טוב סליחה מאמי" הוא השיב..
"תקבלי את זה כמחמאה שכנה" הוא אמר וחייך אליי.. "סבבה שכן" חייכתי חזרה..
התחילו עוד ילדים לבוא והיה רעש היסטרי בבית של קורל..
המוזיקה נשמעה בקולי קולות ואנשים רקדו כמו משוגעים על הספות..
"בא לי בימיםםםםםםם, בא לי בלילותתתת .. בא לי לצעוק אני פרחההה !!!!"
צרחה אנה כמו משוגעת באמצע הסלון.. "חחח שתית הרבה,אה?" שאלתי אותה..
"יותר מידי" היא אמרה ומיד התיישבה על אחת הספות הפנויות..
איתי המשיך לשבת לצידי, ראו שמשהו מפריע לו.. שהוא מוטרד..
"קרה משהו? אפשר לעזור?" הצעתי את עזרתי..
"את יכולה להחזיר את מחוגי הזמן ולגרום לי לא להיפגע?" הוא שאל וחייך אליי חיוך קטן..
"הלוואי והייתי יכולה.. ככה גם אני לא הייתי נפגעת" אמרתי לו..
"גם בך בגדה האהבה?" הוא שאל אותי.. "במי היא לא בוגדת?" עניתי..
"נשבית בקסמיו של הבנזונה ששבר לך את הלב?" הוא שאל..
"כן.. אבל אל תקרא לו בנזונה..
הוא חשוב לי..." השבתי..





