המשך מאמיייייייייייייייייי ד-ח-ו-ף
בקרובבב.. מחכה לעוד טיפ'לה תגובות!
יואווווווווווווו איזה פרק מרגשששששששששששששששש אהבתי הכי הכי שיששששששששששש
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבתתתתתתתתתתתתתתת
טלושש
ואו איזה מהמם!
המשך דחוףףףףף
אני קוראת חדשה
סיפור ממש יפה ומעניין 😊
תודה על התגובות בננות.. המשך בקרוב..
[לא נראה לי שיהיה לי זמן היום אז מחרר..].
לירונייי
איזה יפההההה
אני דורשת המשך מיידידידייד
אני במתחחחחחחחח
רצחניי
לפ יוו
והמשךךךךךךךךך
מור'צי 😊
אני ישים המשך במהלך היום, אוהבת 😊
המשך-
בבוקר למחרת התעוררתי עם מצב רוח נהדר,
ההתארגנות של הבוקר עברה בזריזות ואפילו הספקתי להיות עם בנצ'יק ה-בונבון שלי!..
"יאללה מוכנות חמודות?" אמא אמרה ויצאה מחדרה לכיוון הסלון..
"אוווו..איזה יפה אמא שלי על הבוקר!!" התלהבתי מההופעה של אימוש..
"תודה בונבונה, אני היום מתחילה לחפש עבודה במקום.. מקווה שילך לי טוב"
אמא אמרה בלחץ וסידרה את החולצה שוב ושוב..
"נו את בסדר תירגעי! וילך טוב!" אמרתי לה וחיבקתי אותה..
"תודה מתוקה.." היא חייכה אליי..
"יאללה הפרינססה מוכנה, שנזוז?" רוני צרחה ויצאנו לדרך..
"ביי יפות" אמא אמרה ואני ורוני נפרדנו כל אחת לבניין שלה..
הגעתי לכיתה שלי והתיישבתי במקום בשקט,
לפי המערכת כתוב לי שהשיעור הראשון הוא פה בכיתה..
וזה שיעור אזרחות.. "בוקר!" אמרה ילדה אחת ונכנסה לכיתה..
"בוקר טוב" אמרתי בחיוך וסידרתי את שערי מביישנות..
"אה את החדשה, נכון מותק?" היא אמרה והתקרבה אליי..
"כן..נעים מאוד אני אופיר" אמרתי "נעים נעים.." היא אמרה וצחקנו..
"דרך אגב אני קורל" היא חייכה אליי. "שם מהמם" מיד אמרתי לה ..
"קורלייי.." אמרה אנה [זוכרים אותה? זאת שהכרתי אתמול..] ונכנסה לכיתה בריצה...
"אנוששש" קורל ענתה לה והן קפצו אחת על השנייה בחיבוק ענקי..
"היי אופיר" אנה אמרה וחייכה אליי.. שמחתי שהיא זכרה את השם שלי..
"נו איך פה? נהנית?" היא התעניינה.. והן התיישבו לצידי..
"לא ממש יצא לי לראות את המקום עדיין" אמרתי בחיוך..
"אל תדאגי עוד תראי הכל בסוף, כמה סיבובים איתנו ותכירי פול אנשים ופול מקומות"
קורל אמרה לי ואנה חייכה.. חייכתי אליהן בחזרה.. והשיעור התחיל..
כשהגיעה ההפסקה הכנסתי את כל החפצים שלי לתיק, ואנה וקורל ניגשו אליי..
"יאללה בואי" הן אמרו ומשכו אותי איתן לחצר.. התיישבנו עם מלא בנים ובנות,
לא הכרתי אף אחד.. מלבד את הילד הזה שיושב לידי שחף.. היה ממש נחמד,
והם היו אחלה פחות או יותר.. הבנתי שאנה וקורל נחשבות למקובלות יותר בשכבה,
וזה כביכול 'שיחק לי קלף'.. הם דיברו על כל מיני שטויות, על המורים,
על חתיכים וחתיכות, והיה מצחיק ומשעשע..
לרגע קט זה הזכיר לי אותי ברעננה עם כולם בהפסקות ובכלל..
הייתי מאוד מקובלת שם.. עד לריב שסיים את הכל..
הריב שבו גיליתי שהחברות שחשבתי שיש לי הן אויבות רציניות..
כשגיליתי את זה, לא האמנתי שזה קורה לי ושככה הן בגדו בי..
חשבתי שהן היו משהו מיוחד איריס,רונית ודפנה כנראה שטעיתי,
כמו תמיד.. כל כך הזמן אני טועה, תמימה מידיי..
לא הרגשתי בכלל איך הזמן עובר, וכבר נשמע הצלצול וכולם התפזרו לכיתות..
כשעליתי לכיתה עם אנה, התחלנו להכיר קצת יותר מקרוב..
"אז את גרת ברעננה,אה?" היא שאלה אותי.. "כה.." אמרתי בשקט.. "
תאמיני לי פה תיהני כפליים!"היא אמרה ושתינו צחקנו..
"אז כמה אחים אתם?".. "3..אני הכי גדולה.." אמרתי בשחצנות..
"חח לא כיף כל כך.. אצלנו אני הכי קטנה.. יש את יבגני שהוא גדול ממני בשנתיים..
ואת יאנה שהיא הבכורה" היא אמרה בהתלהבות..
"אה אצלי אני הכי גדולה, אחותי רוני, ואחרון בן הקטנצ'יק שלי"
אמרתי בחיוך ועיניי התמלאו אושר רק מלהגיד את שמו..
"יההה תינוקי איזה כיף לך.." היא התלהבה.. "חח בן שנתיים..האוצר הזה" השווצתי..
"מקווה לראות אותו בקרוב" היא אמרה.. "בשמחה, מתי שרק תרצי"
השבתי בחיוך ונכנסנו לכיתה.
"וואי אתה לא נורמלי!! תעזוב אותי אני אומרת לך!! תפסיק..
אתה מפחיד אותי איתי!!" צרחה אחת הילדות בכיתה כמו משוגעת..
ראו את הפחד בעיניה.. הפחד מאיתי.. הילד שאחז בידה ולא הרפה..
"מה את צועקת?! את לא מתביישת עוד להרים את הקול אחרי מה שעשית?!
שרמוטה זה מה שאת!! לבית בושת צריך לשלוח אותך.. פרחה..
דוחה אחת!!" הוא קילל והשפיל אותה ליד כולם..
"היא בגדה בו הזנזונת" לחשה לי אנה.. "קוראים לה גילי..
תיזהרי ממנה היא נחש" היא המשיכה ללחוש לי.. ואני שתקתי, רק הבטתי בשניהם..
המורה הגיעה לכיתה ופיזרה את כמויות הילדים שהצטברו במקום..
"איתי תשב מידי..ואת ילדה לכיתה!" היא צרחה עליהם.. ואיתי מיד התיישב..
"אפשר לשבת לידך?" שאלתי את אנה.. כי לא ידעתי איפה לשבת..
"סורי מאמי, קורל יושבת לידי..היא כרגיל מאחרת חח" היא אמרה לי, ואני חיפשתי מקום..
"אפשר פה?" שאלתי את איתי שהיה כולו רתוח מזעם ועצבים..
הוא לא ענה ורק הסתכל עליי במבט מאיים..
"טוב סליחה ששאלתי" אמרתי והמשכתי לחפש מקום..
"לא, נו את יכולה לשבת" הוא אמר ופינה את החלק השני בשולחן..
"תודה" חייכתי אליו והתיישבתי..
באמצע השיעור קורל שלחה לי פתק "היום כולם אצלי בעשר בלילה,
בואי בכיף..סבבה מאמי? אנה תעבור דרכך ותבואו ביחד"..
הנהנתי בראשי לחיוב וחייכתי אל שתיהן.. הן נראות כל כך מקסימות.
אני מקווה שאני לא יפגע מהן כמו שנפגעתי מהחברות הקודמות שלי,
משהו בתוכי אומר לי שעכשיו הכל יהיה שונה.. שעכשיו באמת אני יצליח..
ויודעים מה..? גם אם אני לא יצליח..
שווה לנסות,לא?..
הרי מה כבר נותר לי להפסיד..?
תגובותתת 😊
יאאאאאאאאא איזה פרק מעלףףףףףףףףףף!
המשך דחוף
סיפור ממש ממש מענייןן!!!
:] המשךךךך :]
שיהיה לך יום טוב ושבת שלוםםם,
אוהבתתת,
דניאלוששש=]
וואייי איזה פרק יפההההההההההההה
אהבתייייי
ואני בטוחה שעכשיו יהיה לה טובבב הם נשמעות נורא חאמודותתת
מחכה להמשךךך
אוהבתת
טלושש
QUOTE (JustTalush @ 18/03/2006) וואייי איזה פרק יפההההההההההההה
אהבתייייי
ואני בטוחה שעכשיו יהיה לה טובבב הם נשמעות נורא חאמודותתת
מחכה להמשךךך
מסכימה =)
תודה על התגובות בננות.. 😊 😊
[ודניאלוש שמחה שהצטרפת לסיפור שלי ושהוא מוצא חן בעינייך]
המשך מחר.. אוהבת!