פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*~* הזמן להתחיל להמשיך *~*

✍️ pucha 📅 14/03/2006 00:01 👁️ 69,207 צפיות 💬 2,208 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 148
מבטיחה לפרסם אותו עוד כמה שעות
חח תתאפקו קצת ..
הנה הפרק החדש [בדיוק כמו שהבטחתי]
אוהבת המונים ומקווה שתאהבו ..


כמו שתוכנן השעון המעורר העיר אותי בדיוק בזמן..
קמתי מהמיטה ופתחתי את התריסים.. השמש של הבוקר חיממה את גופי וחיוך עלה על פניי..
'בוקר מקסים' חשבתי לעצמי..
וכל כך קיוויתי שכמו הבוקר כך גם יהיה היום הראשון שלי בבית הספר..
לאחר צחצוח השיניים,שטיפת הפנים ושתיית משקה חם, נכנסתי לחדרי להתארגן..
לא ידעתי מה ללבוש, לא רציתי ללבוש בגד חשוף מידי, או סגור מידי..
או סתם צנוע או פרובוקטיבי..
בסוף התפשרתי על חולצת צווארון שחורה צמודה ומכנס ג'ינס עם קרעים..
סירקתי את שערי החום ועיצבתי אותו בדיוק בדרך שאהבתי..
פתחתי את המגירה הראשונה בשידה שלי והוצאתי את כלי האיפור שלי..
פיזרתי מעט סומק על לחיי כדי שיאדימו מעט.. כמו כן שמתי עפרון עיניים ירוק..
צבע שמתאים בצורה מושלמת לעיניים הירוקות שלי ומבליט אותן עוד יותר..
הנחתי מעט אוכל בתיק בית הספר שתכננתי לקחת עימי..
והלכתי לשבת קצת בסלון עם כל המשפחה .. "נו מוכנה?" שאלה אותי אמא..
"בערך.." אמרתי בלחץ .. "אני לא!!" צעקה רוני מהחדר השני..
"..עוד לא התאפרתי ואני לא מוצאת מה ללבוש!!" היא המשיכה לצרוח..
אחותי הייתה לחוצה בדיוק כמוני.. "אל תדאגי את יפה בכל בגד" אני ואמא אמרנו לה...
אבל זה לא הרגיע את רוני שהייתה מודאגת ולחוצה מיומה הראשון בבית ספר החדש..
רוני בכיתה ט'.. ואני לעומת זאת ב-יב'.. אני והיא לא נלמד באותו הבניין,
וסיכויים קלושים שנראה אחת את השנייה במהלך יום הלימודים..
דבר שעוד יותר מעציב ומלחיץ אותי ..

לאחר רבע שעה היינו מוכנים ללכת..
הנסיעה לבית ספר הייתה מהירה, והליכה לבית ספר תהיה רק מספר דקות ספורות..
"הגענו" אמרה אמא וכיבתה את מנוע המכונית ..
לקחתי נשימה עמוקה ויצאתי מן המכונית ..
קהל ילדים היה בחצר של בית הספר, ילדים שמתקוטטים ומתאחדים ביחד לקבוצות ענקיות ..
נכנסנו למזכירות בית הספר ואמא רשמה אותנו..
"יב'2" היא הודיעה לי.. ונשלחתי לכיתה ..הכיתה נמצאת בקומה השנייה,
והעלייה במדרגות התישה אותי לחלוטין מרוב כל הלחץ שחשתי בתוכי..
נכנסתי לכיתה, כל התלמידים היו ישובים במקומותיהם,
וכמות עיניים ענקית התבוננה בי ובחנה כל חלק בגופי.. התלחשויות נשמעו מכל עבר,
והרגשתי שעוד שנייה אני מקבלת פיק ברכיים .. "בואי חמודה"
אמרה לי המורה עם חיוך על הפנים.. חייכתי בחזרה והתקרבתי לעבר שולחנה..
"תכירו ילדים, זו אופיר והיא תלמידה חדשה איתכם בכיתה"
היא הודיעה לכל התלמידים והראתה לי את מקום הישיבה הפנוי בכיתה ..
התיישבתי בזהירות במקומי, כדי לא לעשות פאדיחות ופתאום ליפול מול הכיתה
[מה שחסר לי] .. "אני שחף" אמר לי הילד שישבתי לידו.. "היי" אמרתי בחיוך
והרגשתי שאני אדומה ממש כמו עגבנייה.. 'לא להתבייש' לחשתי לעצמי..
"מה?" הוא שאל כששמע אותי לוחשת .. "חח כלום" אמרתי ועמדתי להתפוצץ מרוב צחוק ..
השיעור עבר דיי מהר, ועד מהרה מצאתי את עצמי בהפסקה הגדולה..
נשארתי בכיתה הריקה לבדי..
כולם בטח בחוץ יושבים ביחד ומעבירים צחוקים וחוויות.. ורק אני בודדה..
לקראת סיום ההפסקה, החלו לחזור לאט לאט תלמידים לכיתה..
"אופיר,אה?" שאלה אותי אחת הבנות והתקרבה אליי..
"כן" אמרתי בחיוך.. "שם יפה!" היא חייכה .. "תודה רבה" .
"לחבר שלי קוראים אופיר" היא המשיכה ונהניתי מכל דקת שיחה איתה..
המורה נכנסה לכיתה והיא מיהרה לשבת במקומה
"דרך אגב אני אנה" היא אמרה לי בחיוך.. וחייכתי חזרה..

בדרך הביתה, התבוננתי בנופים שמסביבי וחשבתי בלי סוף על היום שעבר עליי,
ועל סהר שלא מרפה ממחשבותיי לשנייה..
כל כך עניין אותי לדעת אם הוא קרא את המכתב שכתבתי לו..
אם בכלל אכפת לו.. אם הוא מתגעגע כמו שאני מתגעגעת..
קשה לי לחשוב על חיים פה-בעיר הגדולה..
ועוד בלעדיו ובלי כל מי שהתרגלתי אליו..
אמא אמרה לי שבסוף הכל יהיה בסדר, אני מקווה שהיא צודקת..
ושאם אלוהים באמת קיים, הוא יביא מעט אושר לעולמי שמזמן לא חווה..
פרקק יפההה...


שימי עוד אחד ולא אחרי הרבה זמן!
חיחי תודה .. שמחה שאהבת 😊
ואל תהיי רעה מאמייי..אני מפרסמת לעיתים ממש קרובות..
מתי שאני רק יכולה.. =/
אני מאמינה שמחר אני יפרסם את הפרק הבא..
ואו ממש יפה!
המשך!
אני מחכה לעוד טיפ'לה תגובות, ומחר יתפרסם ההמשך
לאב יו 😊
פוקיתת!!
יאללה המשךךךךךךךךךךךך
אהבתי את הכניסה שלה לכיתההה חחח כיתה יב' לא נראה לי
לפחות אצלנו אפעם אין כמות ילדים גדולה
אבל מהמםםםם
כמו תמידדדדדדדדדדדדדדדדדד
ואני דורשת המשךךךך מידידידידיידייד
איזה מתחחחחחחחחחח
חחח

לפ יוו

מור'צי 😊
יואו מאמייייייייי פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
טלוש
מורצ'י טלוש וכל שאר הקוראות שלי
נראה לי שההמשך יתפרסם היום כמו שתוכנן,
כי יש לי מחר מבחן ענק ואני חייבת ללמוד אליו
[מין מבחן למגן כזה] ..
בכל אופן מחר אני מבטיחה לפצות בהמשך ארוך
יותר..

אוהבת וסורי אם איכזבתי..
לירן.
מה אין המשך😢
המשך היום 😊 בעוד כמה שעות בננות!
המשך 😊 מקווה שתאהבווו..

"איך היה בבית הספר מתוקה?" שאלה אותי אמא כשנכנסתי הביתה..
"ככה.." אמרתי וזרקתי את התיק באמצע הסלון..
"היי! אל תבלגני עכשיו סידרתי וניקיתי" היא אמרה והצביעה על התיק..
"אוי נו.." אמרתי וגררתי את התיק לחדר שלי..
"איך המורה? והתלמידים? הכרת כבר חברים חדשים?" אמא התעניינה..
"המורה נראית לי בסדר, קשה לשפוט ביום אחד.. וחברים חדשים?..
אממ לא ממש.." השבתי. ופתחתי את הסירים שהיו מונחים על השולחן..
"וואי יאמי!!" אמרתי ומיד לקחתי צלחת ושמתי לי מנת אוכל..
"תחכי לרוני!" אמא מיד אמרה לי.. "אני מורעבת..אין מצב שאני מחכה!"
אמרתי והתחלתי לזלול.. "מה י'שמנה?!" אחותי נכנסה עם חיוך על הפנים..
"רוני'לה" אמא אמרה וחיבקה אותה.. "..איך היה בבית ספר?"
השאלה חזרה על עצמה.. "מעולה אמא! אחלה כיתה יש לי! הכרתי מלא!"
רוני אמרה בהתלהבות וניגשה לשבת לצידי.. "ואת אופיר?" היא שאלה אותי..
"ככה.." אמרתי וקיוויתי שלא תחקור יותר מידי.. "אני הולכת עוד מעט,
טוב? כי מישהי הזמינה אותי אליה הביתה" רוני אמרה..
"אין בעיה חמודה" אמא הסכימה, ואני?.. אני קינאתי..
"טוב אני בחדר" אמרתי והנחתי את הצלחת בכיור..
נכנסתי לחדרי ונעלתי את הדלת, בא לי להיות לבד.. אין לי כוח שיציקו לי..
הסתכלתי בפלאפון שלי, בהודעות הנכנסות..
כל כך ממזמן אני צריכה כבר למחוק אותן,
לא יודעת בשביל מה אני שומרת אותן בכלל.. הן מהתקופה שאני וסהר היינו ביחד..
חח איזה נוסטלגיה..
בשנייה שבאתי ללחוץ על 'מחק' ולמחוק את כל ההודעות הפלאפון שלי צלצל..
"סהר" הופיע לי על הצג.. וכמעט צרחתי מרוב התרגשות..
"סהר.." אמרתי בשקט.. "מאמי מה נשמע?" הוא שאל אותי..
"טוב ואצלך?" "אצלי מעולה.איך בתל אביב? חיה טוב הילדה?"
הוא שאל וצחוקים נשמעו ברקע.. "חח מתפרעת..אל תשאל. מי איתך?" התעניינתי..
"סתם אורן,רועי ודור..רואים סרט במחשב.."
"אה הבנתי..סבבה" אמרתי ולא ידעתי מה עוד לומר לו.. "מתגעגעת אליי?" הוא שאל אותי..
"אני בטוחה שדקלה מתגעגעת" אמרתי בעקיצה..
"יש מצב. לא דיברתי איתה כבר כמה ימים.." הוא אמר לי..
"למה?" הסתקרנתי לדעת.. "שנייה אני יצא החוצה כדי שיהיה לי שקט ולא יציקו לי!"
הוא התעצבן על חברים שלו.. "טוב אני מחכה.."
אמרתי והתיישבתי על המיטה בחדרי.. "הנה אני איתך.. אממ..
לא דיברתי איתה, כי לא יודע.. לא מתאים לי חברה עכשיו.." הוא אמר..
"אופייני לך,לא?" אמרתי.. "אל תעקצי.. איתך הייתי הרבה זמן" הוא מיד אמר..
"חח רק בחופש הגדול.." אמרתי וצחקתי.. "נווו זה השיא שלי,נשבע לך" הוא השיב..
"חח.." צחקתי ואחר כך הייתה שתיקה על הקו... "..אז..?"
שאלתי אותו וקיוויתי שיאמר לי שהוא מתגעגע ולא יכול בלעדיי..
"חח אז.. אה את יודעת שיש לי יומולדת עוד כמה ימים.. יום שישי.." הוא אמר..
"בטח שאני יודעת" עניתי מיד.. "ותבואי? אני עושה מסיבה לכמה חברים וזה.." הוא אמר ..
"לא יודעת..." "מה לא יודעת?? את רצינית אופיר?..
אני לא מדבר איתך אם את לא באה" הא התעצבן..
"למה כל כך חשוב לך שאני אבוא?" שאלתי אותו.. "כי אולי את חשובה לי,
חשבת על זה?" הוא אמר וצחק.. "חח טיפש.. ממש חשובה לך, אה סהר?..
בגלל זה זרקתי אותי בשביל דקלה?!" התעצבנתי..
"תאמיני לי שאני מתחרט על זה.." הוא השיב..
"מתחרט?..ולמה בדיוק?" שאלתי וניסיתי לסחוט את התשובות שבא לי לשמוע..
"..טוב קיצר אני חייב לזוז הם משגעים אותי פהה!!" הוא אמר לי וניסה להעביר נושא..
לא התעקשתי.. "טוב..ביי" אמרתי לו.. "ותבואי אופיר, יומולדת זה פעם בשנה..
גם ככה נתראה פעם ב.. ביי מאמי" הוא אמר וניתקנו את השיחה..
שכבתי במיטה מחבקת את הדובי שסהר קנה לי כשהיינו חברים,
ורק חשבתי בלי סוף על השיחה שהייתה כרגע בין שנינו..
כמה הוא חסר לי הטמבל הזה.. כמה אני מתגעגעת אליו..
התיישבתי מול המחשב ונכנסתי לתיקיית השירים האהובה עליי...
בחרתי את השיר שהכי דיבר אליי באותם הרגעים,
חזרתי אל המיטה וחיבקתי את הכרית של סהר..
ובכיתי..
בכיתי בלי הפסקה... ברקע נשמע השיר-

"פתאום אני כל כך לבד.. הדמעות זולגות לאט.. אתה עובר מיד ליד.. והלב שלי נצבט..
פתאום אני כל כך לבד.. הדמעות זולגות לאט.. אתה עובר מיד ליד..
איך נותרתי בלעדייך..? איך נותרתי בלעדייך..?"

אני שוכבת לי במיטה ומנסה לחשוב על המעבר הטיפשי הזה לתל אביב..
למה עברנו לעזאזל?!.. לא משנה כמה נפגעתי מסהר..
עכשיו גם אין לי ולו סיכוי להתגבר על זה ואולי לחזור ולהיות ביחד..
אני יודעת שאתם בטח תחשבו שאני טיפשה,..
שאני בכלל רוצה לחזור אליו אחרי מה שהוא עשה לי עם דקלה,
אבל קשה לי להמשיך הלאה כשאני יודעת כמה אני אוהבת אותו וכמה הוא חסר לי..
פשוט קשה לי..
מושלםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!
תמשיכייייייייייייייי
הודיה [נכון?] השנייה פרסמתי את ההמשך,
מחכה לעוד כמה תגובות..
ואז אני יפרסם עוד אחד נראה לי..
אוהבת ,לירן 😊
QUOTE (pucha @ 17/03/2006) הודיה [נכון?] השנייה פרסמתי את ההמשך,
מחכה לעוד כמה תגובות..
ואז אני יפרסם עוד אחד נראה לי..
אוהבת ,לירן 😊

נכון =)
סבבה בובית
גמני אוהבת'ך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך