אני יפרסם אותו יותר מאוחררר.. פשוט השנייה חזרתי הבייתה
אוהבתתתת...
ואו איזה כתיבה מושלמת! למה, למה דווקא את השם הזה? =[..
מדהים, תמשיכי דחוף!
QUOTE (G-A-L @ 15/03/2006) ואו איזה כתיבה מושלמת! למה, למה דווקא את השם הזה? =[..
מדהים, תמשיכי דחוף!
איזה שם? ומה רע בו מאמי?
"בוקר טוב נסיכה שלי" לחשה לי אמא באוזני..
פקחתי את עיניי והסתנוורתי מהאור שצץ לו דרך החלון והאיר את חדרי..
"בוקר אור" אמרתי לה בחיוך וקמתי ממיטתי.. "מה את רוצה שנעשה היום?"
היא שאלה אותי בחיוך.. ואני התלבטתי.. "אולי לים?" הציעה מיד רוני..
"קריר לים מתוקה, עוד לא קיץ" ענתה לה אמא..
"בואו נטייל סתם באזור ונכיר אותו קצת יותר מקרוב" הצעתי.. והם כולם הסכימו איתי..
לאחר כל ההתארגנות של הבוקר, נכנסתי לחדרי והחלפתי את הפיג'מה בבגדים
יותר נוחים ויפים.. לבשתי חולצת וי צמודה בצבע ירוק זית וג'ינס משופשף ארוך..
סירקתי את שערי הארוך והתבוננתי על עצמי במראה..
"את הולכת לעשות חיים,שומעת? זהו התחלה חדשה" לחשתי לעצמי וחייכתי..
יצאנו החוצה וטיילנו בכל מיני מקומות בסביבה.. היה נפלא,
ומזג האוויר החמים גרם לנו להרגיש טוב אפילו עוד יותר..
"מחר אני ילך לרשום אתכן לבית ספר" ציינה אמא..
"אפשר לקחת את הזמן, שום דבר לא בוער" אמרה לה רוני, וצחקקנו כולנו..
ישבנו על אחד הספסלים בשכונה והסתכלנו על האנשים שהולכים וחולפים על פנינו..
חבורת ילדים ישבה על הדשא וצחקה בקולי קולות "נשמע שהם עושים שם ממש כיף"
אמרה רוני.. והתבוננתי בהם אכולת קנאה..
גם אני רוצה להיות חלק מקבוצה,
מחבורה.. להיות שייכת.. להיות רצויה.. הכל זר לי כאן,
אני מפחדת לא להשתלב כמו שצריך.. "בואו נחזור" אמרה אמא והתקדמנו לכיוון הבית..
כשהגעתי הביתה, חלצתי את הנעליים שלחצו על כפות רגליי והשאירו סימני אדמומיות..
"אמא, יהיו מים חמים נכון?" צעקתי לה..
"בוודאי! תראי איזה שמש יש בחוץ" היא השיבה.. ונכנסתי להתקלח..
אחרי מקלחת חמה ומשחררת.. נכנסתי לחדרי ונשכבתי על המיטה..
רוח קרה נכנסה לחדרי וקיררה את כל גופי.. ומחשבות הציפו את מוחי..
רציתי לחזור.. לחזור לרעננה.. לפחות למקום שאני מכירה..
ואם אתם שואלים אותי אם הייתי שייכת, קשה לי לענות על זה..
הרי שייכות היא מילה דיי כבדה, לא חושבים?..
אם רונית,דפנה ואיריס היו רואות אותי עכשיו,
מתפנקת לי על המיטה בעוד שהן בביצפר עם אליעזר- המורה המפלצתי למתמטיקה..
חח .. כמה שזה מצחיק אותי עכשיו, שכל זה כבר אחריי..
ושאת אדון אליעזר אני לא יפגוש עוד, לפחות לא בתור קשר של תלמידה-מורה..
אחח.. מה אני מקשקשת.. מה אני בכלל חושבות עליהן..
חברות כלבות זה מה שהן היו בשבילי,
ברגעים שהכי הייתי צריכה אותן הן הפנו לי את גבם, ובגדו בי..
איך סמכתי עליהן, איך האמנתי?.. אני כל כך תמימה.. שזה הורג אותי!!..
"אפשר להיכנס?" אמרה לי רוני בעודה פותחת את דלת חדרי..
"כבר נכנסת" אמרתי בחיוך.. היא התיישבה לצידי במיטה,
מנסה לאסוף את שיערה הקצר בגומייה..
"תגידי עובר עלייך משהו שאת רוצה לספר לי עליו?" היא שאלה..
"אני כזאת שקופה,אה?" מיד עניתי.. "לא עניין של שקיפות, אני פשוט מכירה אותך..
מה קורה? דברי איתי" היא אמרה ונתנה לי יד.. "רוני כואב לי"
אמרתי לה ועיניי בשנייה נרטבו בדמעות שעמדו לצאת ..
"..כואב שהחברות שלי בגדו בי ככה" המשכתי.. "אל תחשבי עליהן!
שמעת אותי? ובכלל אולי זה קרה לטובה, חשבת על זה?..
לדעתי לכל דבר שקורה יש סיבה..
אולי פשוט את וסהר לא נועדתם אחד לשני? אולי הקשר איתו רק
היה צריך ללמד אותך כמה דברים, ועכשיו אחרי שלמדת אין בו טעם יותר?..
אל תסיקי מסקנות מהר ותמהרי להאשים אחרים.. תחשבי קצת..
אלוהים שולט בהכל, יש לו סיבות תסמכי עליי.. ולפעמים אפילו את,או
כל אדם אחר לא יכול להבין אותן.. אבל הן קיימות".. היא העבירה לי הרצאה..
"לא מאמינה בו" מיד פסקתי.. "אל תדברי שטויות" היא התחילה להתעצבן..
"לא שטויות, פשוט לא מאמינה- עובדה קיימת" אמרתי בעצבים והעפתי את שערי מפניי..
"בכל אחד מאיתנו קיימת אמונה..אל תתנגדי לה" היא המשיכה..
"רוני חלאס אל תחפרי,טוב?.. כל אחד והאמונה שלו.. אני בחרתי בחופש מדת..
וזו זכותי" מיד אמרתי.. "טוב מה אני יגיד לך..תחשבי על מה שאמרתי לך בשיחה הזאת..
ואז אולי תביני שאין סיבה לכל הכאב והכעס הזה שאת מרגישה כלפי העולם סביבך"
היא הוסיפה ויצאה מחדרי..
"שלא תדבר שטויות" לחשתי לעצמי וכיסיתי את פניי בכרית..
"נמאס לי אלוהים! נמאס לי!" המשכתי ללחוש.. קמתי מהמיטה ופתחתי רדיו..
ברקע נשמע השיר ..
"גם אם שוב אעצום את עיני..השמש תזרח,
וכולם יחיו כאן טוב גם בלעדיי..גם אם לא הייתי בכלל,הבוקר יבוא..
העולם גדול מדי עלי,העולם יפה מדי אולי...
אני אחלום לנצח.."
שמעתי השיר וזמזמתי את מילותיו.. שיר שאני כל כך אוהבת,
אף פעם לא באמת הקדשתי זמן לשמוע את מילותיו ולהבין את משמעותיהן..
ועכשיו אחרי שהקדשתי הרגשתי שהשיר כאילו נכתב עליי..
כנראה שאני באמת אחלום לנצח..
ולהתחיל להמשיך..? זה נראה לי קשה מידי..
עשיתי המשך דיי ארוך, מצפה להרבה תגובות 😊
אוהבתת..
אני פשוט אוהבת את השם, סורי לא התכוונתי להזכיר משהו ... =/
עוד תגובות בננות.....
יאאאא מאמיייייייייייייי איזה יפהההההההה איזה כישרוןןןן
מתי תספרי לנו מה קרה שמה?
מחכה להמשךךך
אוהבתת
טלוש
איזה פרק ארוך ויפה.. יאללה אנחנו רוצים עוד אחד!!
המשךך דחופייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי =]
מהר המשךךךךךךךךךךךךך
לירונייי איזה כישרון את יאוווווווווווו
אני פשוט בפירקוסיםם!!
מס'הההההההה השלמות הזאתתתת
אהבתיי
המשךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
פשוט מדהים..
יש לך את הסיפוררר בין היפים באתרר...
מממ.. מושלם!
יאללה שימי המשךךךך יא כישרון..
אוהבתתת...
סתיוויש 😊
יאוווווו את כותבת פשוט מהמםםםםהמשך דחוף
חיחי תודה על כל התגובות בננות 😊
ההמשך יתפרסם לקראת הערב
אוהבבבתת..