לירנו'ש.. יש לך סיפור מדהים!!!
אני שמחה שהצטרפתי אליו..😊😊😊😊
ומחכה בקוצר רוח למחררר....:]
אוהבתתת,
דניאלוששש=]
😉 הודיה ודניאל תודה חמודווות..
העלתן לי חיוך על הפנים,
וכמו שהובטח מחר יהיה כאן ההמשך..
המשך יום קסום!
לירונהההההההההההההההה
מהר המשךךך איזה יפהה יאווו
אני מתחילה להתמכררר!!
אז מיידידידי המשךךךךךךךךךךךךך
אני במתחחח ...מה הלאהה!!
לפ יוו והמשךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
לירןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (נכון!? ח)
זהו אניייייייייייייייי בשוק
הסיפור מדהיייייייייייייייייייייייייייייייייייים
ואו אהבתיייייי כל כך
עכשיו עוד קוראת יש לך חיחיחי
אימאאא אני מדמיינת אותו באמת כזה כמו סרט
חחחחח
תמשיכיכיכיכיכי
חיחי איזה חמודות ובפעם ה100000000000 כן קוראים לי ל-י-ר-ן-
[חחח מורצ'י לא לירון..]
שמחה שאהבתן את הסיפור שלייי.. [יותר יפה מ'תמיר'???,את האמת!]
אוהבת , המשך מחר!
מהמם
המשךך
אני מתה על התיבה שלך
שניהם מהממממים
ותמיר אני כבר מכורה
לזה עדיין לא חח
תודה בננותת.. איזה חמודות אתןןן...
אנונימית תזכירי לי איך קוראים לך, נראה לי גל.. זה נכון?
אוהבת אתכןןן.. והמשך מחר 😊
פרק ממש יפה
המשך ל-י-ר-ן !!!!!! חחחחחחח 😊
לירני מתוקה הסיפור שלך מעלףףףףף..!!
אהבתיי..!!
תודה על העצה בסיפור לשי..
אוהבת מעיין!! 😊
לירנצ'וקקק אני קראתי כמה פרקיםםםם מפהה אבל קצת התבאלגןן לי פההה!
אני צריכה לקרואא אותוו שובב!
אז כמו שאת מכירהה אותיי אני מקיימת הבטחותת!
את עוד תקבלי תגובה ממנייי!
מאוהבתת בךך בובעעעעעע
יפיתי=]]]
יההה כמה תגובות, איזה חמודות 😊
המשך לקראת הערב מבטיחה..
לאב יו ..