וואייייייייייייי לירןןןןןןןןןןןןןןןן (זכרתי!!) שתדעי לךךךךךךךךךךךךך זה בין הסיפורים שאני הכי אוהבת עכשיוווווווווווווווווווווו הוא פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםם אני כל כך נהנת לקרוא אותוווווו שפשוט אין לך מושגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג אבל תשימי יותר המשכים 😢 אני נורא מחכה לו כל הזמן חח ואיןןן 😢
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
טלוש
איזה מתוקות אתן 😊 .. אני מזה שמחה שהסיפור הזה מוצא חן בעינייכן..
כי באמת כל פרק מזה מושקע, ומזה מועבד כמו שצריך ..
מצטערת שההמשך מפורסם רק פעם ביום ..
כי אין לי ממש זמן .. אני ב-יב'..
ויש הרבה לחץ של מבחנים ומגנים לקראת הבגרויות..
ומתי שרק יש לי זמן אני מפרסמת [ולרוב זה לעיתים קרובות]
אוהבתתת, ולילה טוב בננות..
מתי יהיה המשך? אני כבר במתח..=-]
היא אמרה שמחר יהיה המשך..=]
את ביב'?!איזה כיף לך..אני רק בט'..=[
ושאלה שאני חייבת לשאול :הסיפור מסופר עליך ?
לירןן את ביב? לא ידעתי חיחיחי
מחכהה מאמושששש תמידדדדדדד
לירן חחח קבלי תיקוןןן!!
אהבתייי
תמשיכי אני במתחחחחחחח
ואיזה חמוד איתייי
לפ יוו
מור'צי 😊
לכל מי ששאלה כן אני ב-יב' 😊 ..
ואממ הסיפור לא מסופר עליי..
אבל הפרקים משקפים בערך את מצבי הרוח שלי..
ככה שאם יש פרק שאופיר [הדמות הראשית] מבואסת ועצובה וזה..
כמעט תמיד אני גם ככה במציאות [כמובן שמסיבות שונות]
עוד מעט המשך מבטיחה!!.. ממש בקרוב 😊
לאב יו..
QUOTE (pucha @ 20/03/2006) לכל מי ששאלה כן אני ב-יב' 😊 ..
ואממ הסיפור לא מסופר עליי..
אבל הפרקים משקפים בערך את מצבי הרוח שלי..
ככה שאם יש פרק שאופיר [הדמות הראשית] מבואסת ועצובה וזה..
כמעט תמיד אני גם ככה במציאות [כמובן שמסיבות שונות]
עוד מעט המשך מבטיחה!!.. ממש בקרוב 😊
לאב יו..
אוקי 😂
המסיבה נמשכה עד שעה 3 לפנות בוקר.. כולם התפזרו לבתים.. ואני חזרתי ברגל עם איתי..
"איזה צחוקים שאנחנו שכנים,אה?" הוא אמר לי והסתכל עליי..
"כן חופשי..צירוף מקרים.." עניתי בשקט.. "נהנית?" "כן היה ממש נחמד.." השבתי..
"יופי אני שמח.." "ואתה?" התעניינתי.. "היה בסדר, אבל אני עדיין מצוברח.." הוא אמר ..
"רוצה לדבר על זה?" שאלתי והצעתי לו לשבת על אחד הספסלים בשכונה שלנו..
התיישבנו שנינו בשקט.. התבוננתי לשמיים
וראיתי את הכוכבים שפזורים להם שם למעלה.. כמה טוב להם.. להיות רחוקים מהכל..
"קשה לי.." הוא אמר ולקח נשימה ארוכה.. "גילי?" שאלתי.. "איך את יודעת?" הוא נדהם..
"כי הבנתי שהייתם ביחד ועכשיו כבר לא.." אמרתי.. "אנה?" הוא שאל.. "כן.." ..
"כן זו גילי..ממש התאהבתי בה את יודעת אופיר?.. בחיים לא הרגשתי ככה למישהי..
חשבתי שיהיה בנינו משהו מיוחד..
הרגשתי את הפרפרים בבטן, הייתה לי פשוט תחושה..
היא הייתה שונה איתי.. כל כך לא כמו שהיא עם כולם.. לפחות ככה חשבתי.."
הוא אמר ושיחק בענפים שעל הרצפה.. "כנראה שהיא לא שווה אותך"
אמרתי לו והתבוננתי בעיניו החומות שהיו רטובות מדמעות..
"כנראה.. אבל עדיין כואב לי בגללה" הוא השיב.. "גם לי כואב בגללו..אבל יעבור" אמרתי..
"אבל לך הוא עדיין חשוב.. סימן שאתם בקשר,לא?" הוא שאל אותי..
"כן בערך..ז"א עברתי הרי לכאן..והמרחק עושה את שלו.." הסברתי לו..
"למה נפרדתם?" הוא התעניין.. "העדיף להיות עם אחרת.." אמרתי..
"ואת ככה סולחת לך וממשיכה להיות איתו בקשר?" איתי שאל וכאב לי לענות לו שכן..
כמה שזה פתטי.. "כן..." לחשתי בשקט.. "הוא לא שווה את זה" הוא אמר..
והזכיר לי את מה שאמרתי לו לפני מספר שניות.. כמה אירוני,לא? ..
אחרי שיחה של כמה זמן עלינו כל אחד לדירתו.. "אז לילה טוב"
אמרתי לו ופתחתי את דלת ביתי עם המפתח.. "לילה טוב ותודה"
הוא אמר ושם יד על כתפי.. "אין על מה, תמיד" אמרתי בחיוך ונכנסתי פנימה..
הרגשתי טוב אחרי שדיברתי איתו, הרגשתי קצת משוחררת..
היה לי מוזר שככה אני גלויה עם מישהו שאני מכירה בסך הכל יום..
"אמא חזרתי" לחשתי לאמי.. "בסדר,לילה טוב מתוקה"
אמא לחשה לי וסגרתי את דלת חדרה כדי לא להפריע לה..
הורדתי את הבגדים ולבשתי פיג'מה.. הסרתי את האיפור מפניי.. ושכבתי במיטה..
הייתי עייפה מכל היום הזה.. והייתי ממש צריכה לנוח..
^"אני חייב לדבר איתך"^ נשלחה לי הודעת sms מסהר באמצע הלילה והעירה אותי משנתי..
^"מה קרה?"^ שלחתי בחזרה.. ^"צלצלי אליי רגע..אין לי שיחות"^
הוא כתב לי וצלצלתי.. "סהר..?" שאלתי ששמעתי נשיפות מהקו השני..
"אופיר.." הוא אמר.. "כן? מה קרה? למה הערת אותי?"
שאלתי אותו והייתי רדומה לחלוטין.. "אני מתגעגע" הוא השיב ולא האמנתי
שהוא אמר לי את זה.. "מתגעגע?" שאלתי בחזרה.. "כן..מתגעגע אלייך.." הוא אמר..
"גם אני.." לחשתי לו כדי לא להעיר את המשפחה..
"אני בא מחר לבקר אותך,טוב?" הוא שאל אותי.. "בטח..מתי שרק תרצה אתה מוזמן"
לחשתי לו.. וכל כך שמחתי בפנים.. "טוב.. תחזרי לישון יפה שלי.. לילה טוב" הוא אמר לי ..
"לילה טוב סהר" אמרתי לו וניתקנו את השיחה..
בבוקר בקושי הצלחתי לקום.. ואמא ורוני גררו אותי מהמיטה בכוח..
"קומי כבר!! נאחר בגללך" הן צרחו עליי..
ובחוסר ברירה קמתי ממיטתי והתחלתי להתארגן..
היום יש לי יום לימודים ממש קצר.. רק שלוש שעות והביתה..
הלוואי וככה היה כל יום.. (:
כשהגעתי לכיתה.. בקושי היו בה ילדים כנראה כולם היו עייפים מאתמול בלילה אצל קורל..
^"תמסרי למורה שאני חולה.. חח טוב?.. וגם אנה"^ שלחה לי קורל ועניתי בחיוב..
יום הלימודים עבר מהר מאוד, בעיקר כי היה במחציתו מבחן באנגלית..
אני שונאת אנגלית, קשה לי להבין מה רוצים ממני בשאלות.. הכל אצלי הימורים!
בתקווה שסוף סוף לשם שינוי ההימורים יהיו נכונים..
כשחזרתי הביתה.. אמא הייתה בעבודה, בנצ'יק במעון ורוני הייתה עדיין בבית הספר..
הדלקתי את הרדיו ושמעתי מוזיקה בקולי קולות..
“girls just wanna have fun.. ho girls.. just wanna have fun”
התחלתי לצרוח בכל הבית ולרקוד בלי הפסקה...
הפלאפון צלצל ורצתי לענות.. "כה??" שאלתי .. "מאמי זה אני, אני פה בתל אביב..
יש מצב ניפגש איפשהו באמצע?" שאל אותי סהר..
"בטח מאמי אני עכשיו יצא לכיוון התחנה המרכזית" אמרתי לו ..
רצתי להתלבש והזמנתי מיד מונית..
כשהגעתי ראיתי אותו עם תיק גב קטן על גבו..
הוא לבש חולצה שחורה צמודה וג'ינס צמוד משופשף.. הוא כל כך שווה..
אני פשוט מטורפת עליו..!
"אופיר!" הוא קרא לי ורץ לקראתי..
"סהר..." אמרתי בחיוך
והתקדמתי אליו..
יואווווווווווווווווווווווווו איזה פרק שווהההההההההההה
הייתי מגיבה יותר עמוק אבל אני ממש מתוסכלת עכשיו..😢😢 חחח אשכרה מתוסכלתת
אז אין לי מצב רוח....
אוהבת המוןן
מחכה להמשך
טל
יאוו הסהר הזה מעצבן אותי משחק ברגשותתת
דפוקקקקקקקקקקק
איתי מוייי מתוקק!!
תמשיכייי לירנוששששש
סיפור מדהיםםםם
לפ יוו
מור'צי 😊
איזה סיפור מעלףףףףף .. אהבתיי!! ואני אגיד לך את זה עו אלף פעםם .. חח 😊
אוהבת.. מעיין!