תודה על כל התגובווות.. המשך כנראה מחר
לאב יו 😊
קראתי עכשיו את כל הסיפור!
והוא פשוט מהמממם!!
שימי המשך דחוף!!
אורצ'ו😛
לירןןןןןןןןןןןן אחחחח איזהההההההה פרקקקקקק
מוווווווווושלם
מחכה להמשךךךךךךךך
טנק יו טנק יו 😊 .. המשך בקרוב ..
ואור ברוכה הבאה לסיפור שלי (: ..שמחה שאהבת!
אני ינסה לשים המשך לקראת הערב, אוהבת המון.
תהנו אהובותיי.. מוקדש לכולכן..
מתה עליכן.. 😊
מאירועי הפרק הקוזם-
הפלאפון צלצל ורצתי לענות.. "כה??" שאלתי ..
"מאמי זה אני, אני פה בתל אביב.. יש מצב ניפגש איפשהו באמצע?" שאל אותי סהר..
"בטח מאמי אני עכשיו יצא לכיוון התחנה המרכזית" אמרתי לו ..
רצתי להתלבש והזמנתי מיד מונית..
כשהגעתי ראיתי אותו עם תיק גב קטן על גבו..
הוא לבש חולצה שחורה צמודה וג'ינס צמוד משופשף..
הוא כל כך שווה..אני פשוט מטורפת עליו..
"אופיר!" הוא קרא לי ורץ לקראתי..
"סהר..." אמרתי בחיוך
והתקדמתי אליו..
התבוננתי בו וכל גופי רעד,
כל כך התגעגעתי אליו שאני לא יכולה אפילו לתאר לכם במילים את מה שהתחולל בי באותו הרגע!..
"מאמי.." הוא אמר וחיבק אותי חזק.. "..התגעגעתי אלייך..
כאילו שנים לא התראינו" הוא המשיך ולא הרפה ממני..
"גם אני אלייך" אמרתי וחייכתי אליו..
לקחנו אוטובוס לעבר מרכז העיר וטיילנו קצת בין החנויות וישבנו בבית קפה
ושוחחנו על כל המצב שבנינו.. "אז מה..?" סהר אמר וחייך אליי..
"אז מה..?" אמרתי וצחקנו.. הוא החזיק בידי..
והמשכנו להתבונן אחד בשנייה בלי לדבר יותר מידיי..
"אני טיפש את יודעת?" הוא אמר והבנתי שהוא מתחרט על הפרידה שלנו..
"למה טיפש?" שאלתי וחיכיתי שיספר לי הכל..
"טיפש.. כי לא הייתי צריך לוותר עלייך פרח שלי" הוא אמר..
"פרח שלי??..חח ממתי אתה מדבר ככה?" אמרתי וצחקנו שנינו..
"..אבל כבר ויתרת.." מיד הוספתי והחזרתי אותנו לנושא השיחה..
"וזה מאוחר מידי?" הוא שאל.. "לא יודעת סהר.. מה עם דקלה?" שאלתי..
"דקלה.. סתם.. עזבי אותך ממנה" הוא אמר וסידר את הקוצים..
"למה לעזוב? תספר לי נו" אמרתי לו ולגמתי מכוס השתייה שלי..
"הבנתי שאני לא אוהב אותה פשוט" הוא אמר..
"למה לא אוהב? ואיך הבנת פתאום?"
חקרתי.. חח שנאתי לחקור.. אבל הייתי חייבת.. חייבת לדעת ה-כ-ל-..
"תראי היינו אצלה בשישי האחרון.. יום לפני שעזבת.. היה לה בית ריק..
היא הייתה כוסית מטריפה, נשבע לך.. נראתה מזה טוב..
היא לבשה מין שמלה שקופה קצרצרה.. ועלינו אליה לחדר.. וזרמנו והכל..
הייתי חם עליה והיא עליי.. וכמעט הגענו לזה..
אבל שראיתי שזה קרוב, הסתכלתי עליה..
והבנתי שלא מספיק להיות חם על מישהי.. צריך גם להרגיש אליה משהו..
והבנתי שחוץ ממשיכה אני לא מרגיש אליה כלום..
אז עצרתי אותה וחתכתי את הכל"
הוא סיפר לי הכל, ושתקתי.. לא ידעתי מה לומר לו..
מצד אחד שמחתי שהוא הבין שהיא לא האחת.. אבל מצד שני נגעלתי טיפה..
כאב לי, קינאתי שהוא עשה איתה דברים.. דברים שלפני זה הוא היה עושה איתי..
"..למה את שותקת?" הוא אמר .. "חשוב לי שתגיבי.." הוא המשיך..
"לא יודעת ממש מה להגיד לך.. שמחה לפחות שעשית את הדבר הנכון לדעתך..
ולא נשארת איתה מסיבה מטופשת" אמרתי לו והוא חייך אליי..
"חח מה? למה אתה מחייך?" שאלתי אותו ואספתי את שערי בגומייה..
"אופיר את האחת.." הוא אמר והתבונן בעיניי.. עיניי שנצצו כל כך באותו הרגע..
הרגשתי את האהבה באוויר.. זה היה רגע כל כך קסום..
אבל הרגשתי קצת שונה.. כל כך חיכיתי לרגע שסהר יתאפס על עצמו ויקלוט מה הוא מפסיד,
וכמה שהאהבה של שנינו חזקה.. אבל כאב לי לסלוח לו ולחזור אליו..
כי ככה הוא יחשוב כמה אני קלה להשגה, וכמה אפשר לשחק בי ..
ובאיזה קלות אני יסלח אחר כך.. "אולי.." אמרתי לו אחרי שתיקה ממושכת..
"אולי? זה כל מה שיש לך להגיד?" הוא שאל אותי..
"תראה סהר הפלת עליי עכשיו חתיכת פצצה, מה ציפית? שאני ירוץ אל זרועותייך,
יסלח לך על הכל.. ונחיה באושר ועושר עד שהמוות יפריד בנינו..
אנחנו לא באגדה סהר, אני לא יכולה לסלוח לך" אמרתי לו..
ולאחר שנייה התחרטתי על מה שאמרתי לו.. "טוב..." הוא אמר בשקט..
"טוב.." חזרתי אחריו.. "כדאי שאני יתקדם לעבר התחנה..
שאני לא יפספס את האוטובוס" הוא אמר והבנתי שהוא מאוכזב..
"טוב אני ילווה אותך" השבתי..
וצעדנו ברגל..
ההמשך הבא יתפרסם בעוד כמה ימים אהובותיי..
כי מחר יש לי יומולדת 😊 [18..] וביום חמישי טיול לירושלים..
אני ינסה כמה שיותר מהר לפרסם..
אוהבת אתכן המוןןן ..
פרק מהמםם!!
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבב 😊
מזלל טובבב מראמיייי ותהנה בטיוללל
ומחכה להמשךךךךך בובהההה
פרקק מקסים מאמיי!!
מזל טוב ענקיייייייייייייייייייייייייייייייייייי =]
וטיול מהנה!!
מלא מזל טוב מותק 😊
יפה כרגיל , המשך
תודה נשמותיי.. אני כל כך אוהבת אתכן
חחחח אבל זה מ-ח-ר !
מחר תגידו לי.. לא היום 😊 ..
סתם.. העיקר הכוונה ..
אוהבת המון המון המון, אני לא יכולה אפילו לתאר כמה..
שלכן, לירן.
אל תדאגיייייייייייייייי.. גם מחר נגיד לך..
רגעעעעעעעעעעע.. קוראים לך לירן?!?!?! איזה שם מעלףףףף!!!!!!