מדהההההים כל כךךך
המשך...!!
פשוטט מעלףףף
לירנוש
י'מושלמתת!
ממ שמדהייםם כישרון מהלך
שכמותךך
אהבתיי!
למרות שהוא קצרר
המשך מידידידדדדדדדדדד
לפ יוו
מור'צי 😊
בננות שמחה שאהבתןןןן... (:
המשך לקראת הערב [מקווה =/ .. יש לי ללמוד למבחן]
אוווהבת אתכן!
יואוווווווווווווווווווו
2 פרקים מדהים!!!!!!!!!!
כל כך התגעגעתיייייייייייייייייייייי
בין הסיפורים המדהימים שקראתיייייייייייייייייי
אני כבר מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
המשךךך
המשךךך
המשךךך
המשךךך
המשךךך
בננות לא יהיה המשך היום, ואני בספק אם יהיה מחר..
סורי נשמותיי.. אבל יהיה בקרוב.. אחרי המתכונת שלי באזרחות.
מבטיחה..
אוהבת אתכן (:
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 29/04/2006) ????????
בתאלי יהיה המשך כנראה מחר או ביום שני..
מצטערת.. אבל המתכונת יותר חשובה לי, ואני מעדיפה ללמוד היום..
אוהבת אתכן ומקווה שתתחשבו בי..
תאמינו לי שאין דבר יותר גרוע ממתכונת באזרחות..
פשוט שיעמום טוטאלי.. ואני כבר מתחרפנת פה.. =/
לאב יו (:
לירניי אני מבינה אותך כל כך יפה שליייי
הכי חשוב זה שתתמקדי בלימודים כרגע ואחר כך בהמשכים 😊 😊
שיהיה לך פוווללללל בהצלחהההה
אני אוהבת אותך קטנננהה 😍
גל והילה מתה עלייכןן.. תודה על ההבנה (:
אוהבתת..
אין על מה (:
מי טו
ביושששששששששששש
QUOTE (קיפיי @ 29/04/2006) אין על מה (:
מי טו
ביושששששששששששש
😁
מה עם ההמשך?!
חח אוהבת אותך המוןןןןן
רותמיק =))