לירנוששששששש
פשוט מהמםםם
מושלםם
אין אני מוכרה כבדהה!
לפ יוו
והמשךךךך
מור'צי 😊
וואווו בננות איזה מקסימות אתןןן.. (:
תודה על כל התגובות נשמותיי..!!
אני מקווה שיהיה המשך לקראת הערב..
ואם לא היום, אז כנראה שמחר
אוווהבת אתכן בלי סוף
מאירועי הפרק הקודם-
"לי זה משנה.. כי הוא הרבה מסתם ידיד בשבילך" איתי אמר לי..
וחיכה לרגע שאתקן אותו..
"הוא באמת ידיד וזהו" באמת תיקנתי אותו..
"את בטוחה?" הוא שאל אותי..
"ודקל?" עקצתי..
"גם סתם ידידה.." הוא השיב..
"טוב סבבה" אמרתי לו..
"כן סבבה.. אז..?" הוא המשיך..
"אז?" חזרתי אחריו..
"מתי נתראה?" הוא שאל..
"לא יודעת מתי.. שייצא איתי.. שייצא ניפגש" אמרתי לו...
"טוב.. תבלי בנעימים" הוא אמר.. וידעתי שהוא מקנא..
"גם אתה.. לילה טוב" השבתי..
"אני אוהב...." הוא אמר ולא נתתי לו להמשיך..
לחצתי על מקש ה end במהירות וזרקתי את הפלאפון פנימה לתיק...
"מי זה היה?" שאל אותי סהר כשהתיישבתי חזרה לצידו בשולחן..
"סתם.. אמא שלי.. רצתה לדעת מה קורה והכל" אמרתי לו..
"אה..היית מוסרת לה ד"ש.." סהר אמר וחייך אליי..
"כן..כבר מסרתי.." השבתי.. ולגמתי מכוס השתייה שלי...
הפרק החדש-
"אני עייפה..נחזור?" שאלתי את סהר ..
ופתחתי את התיק שלי כדי להוציא את הארנק..
"נחזור..אבל אני משלם אופיר, אל תתחילי איתי" הוא אמר וחסם לי את היד..
"אבל אתה אורח פה סהר" ניסיתי לשכנע אותו,
אבל ידעתי שזה לשווא.. הוא ג'נטלמן אמיתי..
הוא הוציא את הארנק, הרים את היד וקרא למלצרית.. ושילם את החשבון..
"וואו קר.." אמרתי לסהר והרגשתי צמרמורת בגופי..
"כן ממש.. ברעננה לא ככה" סהר ענה והתחלנו לצחוק..
הרוח נשבה וקיררה את כל גופי,
שמחתי שרוני השאילה לי את העליונית שלה.. ומיד לבשתי אותה.
"אז לילה טוב" סהר אמר ונכנס מתחת לשמיכות..
"לילה מותק.." השבתי..
ולקחתי לבנים נקיים ואת הפיג'מה לעבר המקלחת..
עשיתי מקלחת חממה, והתרעננתי מכל היום המוזר הזה..
"קדימה קומו! היום הפסטיבל!" העירה אותי אמא בדחיפה קטנה על גופי...
"אוי אמא.. אין לי כוח.. אני עייפה" עניתי וכיסיתי את ראשי בכרית..
"סהר תשכנע אותה.. חבל" אמא המשיכה להציק,
עד שהצליחה להעיר את סהר..
"באמת פסטיבל?" סהר התעניין..
"כן משהו משגע שמעתי.. חבל שנפספס.." אמא התחילה להתלהב..
ולספר את כל שידוע לה..
"וואו..מנסים לישון פה!" צעקתי עליהם.. והם פרצו בצחוק..
"באמת כדאי שנקום.. חבל לבזבז את היום.
בלילה אני כבר חוזר" סהר לחש לי.. והשתכנעתי..
רוני ובן כבר היו לבושים וחיכו לנו בסלון, כדי שאני וסהר נסיים להתארגן..
לבשתי מכנס חום כהה ארוך, וחולצת חצי שרוול לבנה צמודה..
סירקתי את שערי, ולשם שינוי השארתי אותו פזור..
התפלאתי כמה הוא ארוך.. אני זקוקה לתספורת בדחיפות..
התאפרתי קלות, ארזתי את החפצים ויצאתי מהחדר לעבר הסלון..
"בואי רגע מאמי" צעק לי סהר מהשירותים..
"אה?" שאלתי והלכתי אליו...
"אני לבוש בסדר?.. יענו את אוהבת?" הוא שאל אותי..
ודפק עמידה בפוזה..
"אתה מהמם אפילו בבוקסר מאמי" אמרתי לו והוא צחק..
"ובלי?" הוא שאל... ונהייתי אדומה..
צחקתי טיפה, לא עניתי.. והלכתי לכיוון הסלון..
"תזדרז.. מחכים רק לך" צעקתי לו..
ואחרי כמה דקות הוא היה מוכן, ויצאנו לדרך..
הנסיעה לשם לקחה כחצי שעה בערך, כיף לגור במרכז..
קרוב להכל..
ברעננה הייתי מתבאסת לצאת מהבית, רק בגלל המרחק..
ברדיו נשמע השיר..
"כי הרי דבר ידוע.. שבאהבה נברא עולם..
שום דבר אינו קבוע.. והנצח לא נמדד בזמן"
הקשבתי למילות השיר,
השיר שאני כל כך אוהבת לזמר בלי הפסקה לעצמי..
עכשיו הוא קיבל אצלי משמעות אחרת, משמעות שונה לגמרי...
אני כבר לא יודעת מה נסגר איתי.. ואם באמת באהבה נברא עולם..
כי אם קיים באמת העולם הזה, היכן היא האהבה..?
מה מתרחש לי בלב בזמן האחרון?.. למה חפצה נפשי..?
אני כל כך מבולבלת ומיואשת מהחיים האלה..
שלפעמים בא לי לפוצץ את הבועה הזאת שאני חיה בה..
לפוצץ אותה ולא לחזור אליה יותר,
פשוט להיעלם..
להיעלם לנצח..
לאותו הנצח שלא נמדד בזמן...
קצר!!!!!!!
בל יפה המשךךךךךךךךךךך
ואואואו ממשששששש יפהההההההה
אמרתי לך כבר פעם אחת ואני יגיד עוד מליון פעמים
אאננייייייי חחחווללללה עעלללל הההסססיייפפפפווווררר שששששלללךךךךךך
ועלייך חיחיחי מוכשרת שלי
מחכה להמשך מאמושש מואהה
שמחה שאהבתן נשמותיי (: (:
יעלללללייי לאב יווו
smallgirl מאמוש תזכירי לי איך קוראים לך
^
^
בננות ההמשך למעלה
השלמית הרגע 2 פרקים!
אהבתי.. מחכה להמשך!
מאמושיתתתתתת
איזה המשךךך מדהיםםם
ואממ יש לך הרבה להשלים בסיפו שלי..
חח למרות שלא יהיה המשך בזמן הקרוב.. אולי יום ראשון כי מחר יש לי מומולדת..
חח
אוהבתתת ..
רותמיק =))
תודה מתוקות שליייי... שמחה שאהבתןן!!!
וראיתן מזה כתבתי היום המשך עם כל הלחץ שיש ליי.. תעריכו את זה (:
רווווווווותםםםם מדהימה שליייי... המון מזל טובב.. איי לאב יווו !!!
מעריכיםם (:
אוהבת המוןןן
מדהים
היללי וגלוש י'נשמות אוהבת אתכןן
המשך מחר !
(: