QUOTE (דיזלית @ 26/04/2006) פרק מ-ע-ל-ף!!
כמו כל הפרקים!!
אין אין אני חולה על הסיפור שלך..
תווודה מאמייי..
מתה עלייך!
העלת לי חיוך ענקי על הפנים (:
ובתאלי המשך מחררר.. ולא יהיו עיכובים..
הוא כבר מוכןן.. חח אבל אני רוצה שתחכו טיפהה..
[רעה שכמותי חיחי]
מוווואה, אוהבת אתכן
QUOTE (pucha @ 25/04/2006) [b]staink אני ב-5 יח"ל מאמי..
זתומרת שגם אני יצטרך לעשות אוףףף....
****
אל תהיי רעה תפרסמי עכשיו המשךךך
מממממממממממממממהמםםםםםםם
המשך
דחוף 😊
מאירועי הפרק הקודם-
בזמן שסהר ורוני דיברו על כל הצרות שלה..
נכנסתי לחדר של אמי..
והשקפתי מחלון חדרה לעבר הגינה של הבניין..
איתי ודקל כבר לא ישבו שם באותו הספסל..
הגינה הייתה ריקה לחלוטין,
וחוץ מכמה עלים שהתעופפו להם ברוח..
שום דבר מיוחד לא קרה בה..
הפרק החדשששש-
"נו מה את עומדת שם כמו משועממת..?
תראי לי קצת את תל אביב.." אמר סהר שעמד מחוץ לחדר והתבונן בי..
"שנייה.." אמרתי והסטתי את הוילון חזרה..
"אני רק יתארגן" הוספתי..
וסהר חיכה לי בסלון ושיחק את בן בינתיים.
נכנסתי לחדרי ולבשתי חולצת פולו בצבע ירוק זית, ומכנס ג'ינס בהיר ומשופשף..
פיזרתי קצת צללית ירקרקה מעל עיניי,
שרק הבליטה יותר ויותר את צבע העיניים הירוק שלי..
כמו כן, שמתי מיד סומק על לחיי..
וצבעתי את עיניי בעיפרון עיניים שחור..
סירקתי את שערי ותפסתי אותו בסיכה שחורה עבה..
ויצאתי מהחדר..
"איזה יפה את!" אמר לי סהר וחייך אליי..
"טנק יו, טנק יו!" אמרתי בשחצנות והתחלנו לצחוק
[היה לנו את הקטע הזה..] ..
שמתי את נעלי הספורט השחורות שלי,
והכנסתי לתיק הקטן שלי מספר דברים חשובים..
"קחי ז'קט" צעקה לי רוני, וזרקה לי עליונית שחורה..
"תודה מאמוש.. בייוש" אמרתי ויצאנו מהבית..
"אז מה איתך?.." שאל אותי סהר..
כאשר הלכנו וטיילנו ברחובות השונים בדרכנו למרכז העיר..
"מה איתי..? סתם הכל אותו דבר.." אמרתי לו והוא חייך..
"וזה רע?" הוא התעניין..
"לא יודעת.. לפעמים כן" השבתי..
והוצאתי מהתיק את השפתון שלי..
"אז לאן הולכים?" הוא שאל..
"לא יודעת.. רוצה סתם נלך לשבת בבית קפה?"
הצעתי לו ודחפתי את השפתון עמוק לתוך התיק..
"בכיף.. למה לא..? מתאים עכשיו איזה קפה הפוך" הוא אמר..
"חח והילדונת תשתה שוקו חם..אה?" הוא המשיך וצחק..
"תמיד שוקו חם!" אמרתי מיד ופרצנו בצחוק..
הגענו לבית הקפה האהוב עליי, והתיישבנו בשולחן הדרומי ביותר..
במרכז השולחן דלק לו נר קטן..
שלהבתו האירה את האזור ונתנה תחושה חמימה..
"מה תרצו להזמין?" שאלה המלצרית..
וחייכתי אל סהר כדי שידבר..
"אממ.. אני רוצה קפה הפוך, ולקטנטונת תביאי שוקו חם.." הוא אמר..
והמלצרית כתבה הכל בפנקס הקטן שלה..
"אה!" סהר אמר פתאום..
רגע לפני שהמלצרית הלכה לדרכה..
"ושימי לנו קצפת מעל!" הוא הוסיף.. וחייכתי אליו..
"יאמי!" אמרתי..
"שמנה" הוא אמר לי.. וצחקנו..
"אני כבר באה!" אמרתי לסהר ..
והוצאתי את הפלאפון שלי שצלצל בלי הפסקה מהתיק..
--איתי-- הופיע על הצג ומיהרתי לענות..
"מה?" שאלתי בתוקפנות..
"מה שלומך?" הוא התעניין..
"הכל בסדר, מצוין אפילו.. ואצלך?" שיחקתי אותה..
"אצלי הכל טוב..מה מותק מתי רואים אותך?" הוא שאל..
וידעתי שלפי ה-'מה מותק' הוא לא נמצא לבד,
ושבטוח יש לידו אנשים..
כי הוא תופס תחת שהוא נמצא בחברה..
"לא יודעת מותק" השבתי והתעצבנתי..
"חכו רגע!" איתי צעק.. והבנתי שדיבר לחברים שלו..
"הנה עכשיו שקט.. יצאתי החוצה" הוא אמר..
ופתאום טון הדיבור שלו השתנה לחלוטין..
"התגעגעתי אלייך.." הוא לחש..
לא עניתי.. ורק שמעתי את נשיפותיו דרך הקו השני..
"דיי אופיר, אל תעשי לי את זה.. את יודעת שלא התכוונתי" הוא אמר ..
ועדיין העדפתי לשתוק..
".. אני דיי עסוקה עכשיו" אמרתי אחרי כמה שניות של שתיקה..
"למה? מה את עושה?" הוא התעניין..
"בבית קפה עם ידיד שלי" אמרתי לו..
"עם הסהר ההוא, נכון?.. והוא גם היה אצלך היום.." הוא השיב..
"ממתי הפכת להיות כולבוטק..?" שאלתי אותו..
"ממתי שהדלקת אותי ככה" הוא אמר.. וחייכתי לעצמי..
"פגעת בי.." לחשתי..
והתבוננתי בסהר שלגם מהשתייה שלו, והתבונן על האנשים בבית הקפה..
כמה שהם שונים איתי וסהר, פשוט הפוכים אחד מהשני..
"אני יודע.. ואני מצטער" הוא השיב.. וידעתי שהוא מתכוון לזה..
אבל עדיין הייתי פגועה ממנו..
"תני לי לפצות אותך! פליז מחר בערב!" הוא הציע..
"לא יכולה" אמרתי לו..
"למה לא?" הוא התעניין..
"כי ידיד שלי עדיין יהיה אצלי.." אמרתי..
"תגידי סהר.. אל תגידי ידיד שלי" איתי תיקן אותי..
"מה זה משנה?" שאלתי אותו..
"לי זה משנה.. כי הוא הרבה מסתם ידיד בשבילך" איתי אמר לי..
וחיכה לרגע שאתקן אותו..
"הוא באמת ידיד וזהו" באמת תיקנתי אותו..
"את בטוחה?" הוא שאל אותי..
"ודקל?" עקצתי..
"גם סתם ידידה.." הוא השיב..
"טוב סבבה" אמרתי לו..
"כן סבבה.. אז..?" הוא המשיך..
"אז?" חזרתי אחריו..
"מתי נתראה?" הוא שאל..
"לא יודעת מתי.. שייצא איתי.. שייצא ניפגש" אמרתי לו...
"טוב.. תבלי בנעימים" הוא אמר.. וידעתי שהוא מקנא..
"גם אתה.. לילה טוב" השבתי..
"אני אוהב...." הוא אמר ולא נתתי לו להמשיך..
לחצתי על מקש ה end במהירות וזרקתי את הפלאפון פנימה לתיק...
"מי זה היה?" שאל אותי סהר כשהתיישבתי חזרה לצידו בשולחן..
"סתם.. אמא שלי.. רצתה לדעת מה קורה והכל" אמרתי לו..
"אה..היית מוסרת לה ד"ש.." סהר אמר וחייך אליי..
"כן..כבר מסרתי.." השבתי..
ולגמתי מכוס השתייה שלי...
~מקווה שאהבתן!!!..המשך יבואאאא~
תודה הילללללי וסורי שנטשתי את הסיפור שלךך
מבטיחה שאני יסיים עם המתכונת המסריחה שלי באזרחות
[שתהיה בראשון הבא]
אני ישלים את כל מה שחסר לייי..
אוהבת אותך!!!
אין בעיה יפה שלי ,בהצלחה
אוהבת ע=דדדדדד השמיים 😊
מדהההים!
איתיי זבבבבבל!
שתהיה עם סהההר
שונאת תבנים הפוזאיסטים הההאלה!
שישבו בלול! 😠
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/04/2006) מדהההים!
איתיי זבבבבבל!
שתהיה עם סהההר
שונאת תבנים הפוזאיסטים הההאלה!
שישבו בלול! 😠
חחח בתאלי יא'חמודה אוהבת אותךךך!
וגם אותך היללי (:
המשך בקרוב
אני חולה על הסיפור שלך לירןןןןןןןן!!!!!!
חחחח סהר הזה נשמע ממש חמודי ..😊
מעניין מה יהיה איתו 😉
ת-מ-ש-י-כ-י
ד-ח-ו-ף