חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפרק הכי יפה שהיה עד עכשיוווווווווווווווו
איך אהבתיייי
מגיע לו מגיע לו מגיע לווו
ואני עוד מעט ממשיכה ת'סיפור שלי
בשעה טובה חחחח
אוהבת המוןן
ותמשיכי כשתוכלי
הבגרות באנגלית ב22.5 נכון?? פאק דפקו לי צו לתאריך הזה איזה זין
מדהייייים מותק אבל קצר המשךךךךך
טלוש מתה עלייך ומבטיחה שאחרי השבוע העמוס שלי,
אני יכנס וישלים את החלקים מהסיפור שלך..
וsmallgirl כן היא ב-22 לפי מה שאני יודעת
אבל ביום ב' יש לי בגרות בע"פ על נושא שלם..
קיצר, אוהבת אתכןןןן מקווה להמשיך בהקדם
מוואה.. לירן
לירנוש מאמוש בהצלחה בהכל..
מחכה עד מתי שתירצי ..😊
איתי כמו כל הבנים=[..
אם הוא היה בוגר..הוא היה שומר את מה שהם עשו לעצמו..
טיפש!
מחכה להמשך..בהצלחה בבגרויות=]
בננות סיימתי היום עם הבגרות.. לא נראה לי שהלך טוב =/
טיפה התבאסתי ..
קיצר, נראה לי שמחר אני יפרסם המשך.. אם יהיה לי זמן
אוהבת אתכן המוווון
למה יפה שלי?
במה היא הייתה?....
😢
אוהבת אותך ויהיה בסדר ,מחכה להמשך!
לא נורא, אפשר לעשות עוד הפעם אם מקבלים ציון לא טוב לא?..
ומחכה להמשך
זה בע"פ אז לא יודעת אם אפשר..
ולא הלך הכי טוב כי שאלו אותי הרבה על אבא שלי..
אפילו שהסברתי להם שקשה לי לדבר על כזה נושא..
כנראה שלבוחנת לא היה ממש אכפת איך זה משפיע עליי..
אוהבת אתכן המון ולילה טוב (:
למה שאלו על אבא שלך?..
בחינה באנגלית, מה הקשר מאמי?
QUOTE (G-A-L @ 25/04/2006) למה שאלו על אבא שלך?..
בחינה באנגלית, מה הקשר מאמי?
גלוש בבחינה בע"פ באנגלית הם שואלים כללי על החיים שלך
וגם על פרוייקט שהכנת במיוחד לבחינה הזאת..
זה מחולק ל-5 דקות על עצמך, ו-5 דקות על הפרוייקט..
רק שהבוחנת שלי החליטה לעשות את זה 10 דקות על עצמי, ו-5 על הפרוייקט..
קיצר היא שאלה על המשפחה, הורים והכל..
אז ציינתי על אבא שלי.. וביקשתי לא לדבר על זה..
אבל כנראה לא הזיז לה ממש.. והיא המשיכה לשאול..
טוב לא נורא.. היה ונגמר מה אני יעשה =/
היום אני יקבל את הציון, שנראה לי שיהיה נמוך לאללה..
אוהבת ושאני יחזור מהביצפר [ב-4 😢] יהיה המשך..