יוווווווו מאמי זה בסדר אני מבינה אותך..
מחכה להמשך שלך..
ואממ אם את צריכה משו את יודעת שאני תמידיידידידידידיידידיד פה..
לא משנה מתי..
מתי שתרצי..
מקווה שיהיה טוב!
אוהבת אותך ואל תשכחי את זה לעולם!!!!!!
לירי..
מצטערת בשבילך..
ואני תמיד פה בשבילך..
אוהבת..
ושימי המשך מתי שתוכלי ,זה ממש לא מה שחשוב כרגע..
יואווווווווווווווווווווווווווווווו
איזה פרקקקקקקקקקקקקקקק
אני רוצה אותה עם שחררר
מחכה להמשךךך
אוהבתת
טלוש
אגב, אני זוכרת שבהתחלה איזו אחת פגעה באיתי...
מזה מגיע לווווווווווווווווווווווווווו
חחחחחח
לירנייייייייי מה קרהה?!?
יוו כפרה עליך אל תהיי עצוביי (כמו בן חח)
כנסי אלי לאייסי 195343560
או למסנג'ר yaelk123@hotmail.com
אוהבת אותך המון..
אה ואגב פרק מדההההההיםםםם מחכה להמשךך..!
וואו.. אתן כאלה מקסימות.. לא ציפיתי בכלל לכל כך הרבה תגובות כאלה..
רציתי להגיד לכן שהכל בסדר עכשיו, תודה לאל !! ..
וכנראה שניסים באמת קיימים .. כי אתמול קרה ממש נס .. 😊
אוהבת אתכן, והיום אני יפרסם המשך ..
אוהבת כל כך.. תודה על הכל.. אין עליכן
QUOTE (pucha @ 21/04/2006) וואו.. אתן כאלה מקסימות.. לא ציפיתי בכלל לכל כך הרבה תגובות כאלה..
רציתי להגיד לכן שהכל בסדר עכשיו, תודה לאל !! ..
וכנראה שניסים באמת קיימים .. כי אתמול קרה ממש נס .. 😊
אוהבת אתכן, והיום אני יפרסם המשך ..
אוהבת כל כך.. תודה על הכל.. אין עליכן
ניסים?! למה מה קרה?
אני ממש לא מעודכנת..
בא לך לספר?
חח לירנוש שמחה שהכל עבר..
ואממ בא לי המשך!!
אני מזה במתח!
יאוו לירנוששששששששששששש
מושלמת שלייי!!
איזה 4 פרקים מעלפיםםם
סופסוף המחשב חזר אז גם אני חזרתי חעחעח
תמשיכי מידידידייד
לפ יוו
מור'צי 😊
QUOTE (רותם-יוני @ 21/04/2006) חח לירנוש שמחה שהכל עבר..
ואממ בא לי המשך!!
אני מזה במתח!
בדיווק=]
וווואי דבר ראשון שחטיין עלייך אחותי
ישבתי עכשיו וקראתי תסיפור ולא רק שהוא ממש מרתק ויפה
גם לא הרגשתי בכלל איך הזמן טס לי קראתי ונהנתי מכל רגע
היה שווה כל רגע !!!!
דבר שני סתם קטע מצחיק יש לי חברה דיקלה שלחבר שלה קראים סער
זה אמיתי הסיפור??
בת כמה את??
בכל מיקרה סיפור מדהים ואני מתה כבר להמשך!!!!!!!!
קבלי ח"ח 😂
בננות מצטערת שעדיין לא המשכתי..
פשוט הלכתי לישון, אחרי לילה שלם שלא ישנתי בכלל ..
ניסים- כי אתמול היה חשש שלסבתא שלי חזר סרטן העור,
והיינו כולנו בהיסטריה, ובכיתי כמו שהרבה זמן לא בכיתי..
למזלי, ולמזלה, ולמזל כולנו .. בסוף לא חזר לה הסרטן, והיא שלמה ובריאה..
אני לא יכולה לתאר לכם במילים את ההרגשה שהרגשתי אתמול,
אני רק מאחלת לכן שלא תכירו את ההרגשה הזו בחיים..
עכשיו אני הולכת לבקר את סבתא'לה.. וכשאני אחזור אני יפרסם את ההמשך
והוא יהיה ארוך מהרגיל.. מבטיחה 😊
אוהבת אתכן המון, ותודה על הדאגה..
ד"א מורצ'י מזה התגעגעתי אלייך..
יואו אני כל כך שמחה שהסתדר לך!!
אוהבתתוןתך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן=]
אני לצערי חוויתי עם סבתא שלי חוויה דומה
כי היה לה סרטן
וכן אני מבינה שזה מרגש נוראי
אל תילחצי אני בטוחה שכולם מבינות רק בריאות מותק