אההה וחג פסח שני שמייח לכוווולןן..
אוהבת אתכןן.. ונהנית שאתן קוראות את הסיפור שלי 😊
מוואה ענקית..
לירן.
מחר הגיע מהר!!..
יגיע גם ההמשך מהר?!?..
QUOTE (pucha @ 18/04/2006) אההה וחג פסח שני שמייח לכוווולןן..
אוהבת אתכןן.. ונהנית שאתן קוראות את הסיפור שלי 😊
מוואה ענקית..
לירן.
חג שמח גם לךךךךךךך נשמה שלייי..!
אוווווהבבבבבבבבבבתתתתתתת אותךךךךךךךךךך 😊
QUOTE (י-ע-ל @ 18/04/2006) QUOTE (pucha @ 18/04/2006) אההה וחג פסח שני שמייח לכוווולןן..
אוהבת אתכןן.. ונהנית שאתן קוראות את הסיפור שלי 😊
מוואה ענקית..
לירן.
חג שמח גם לךךךךךךך נשמה שלייי..!
אוווווהבבבבבבבבבבתתתתתתת אותךךךךךךךךךך 😊
מאמיייייייייייייייייייייי איזה חיוך העלת לי על הפנים חחח
יעליייי אני אווווווווווווווהבת אותךך גגגגםםם.. המוווון!!
המשך ממש עוד מעטטט.. לאב יוו בננוווות.
סבבה יפתי 😊
א=ו=ה=ב=תתתת א=ו=ת=ךךךךךך
יפה שלי שמתי לך המשך -מקווה שתאהבי 😊
QUOTE (קיפיי @ 18/04/2006) סבבה יפתי 😊
א=ו=ה=ב=תתתת א=ו=ת=ךךךךךך
חחחח אני אוהבת אותך כפליים היללללי!!!!
וכבר נכנסת לקרוא את הסיפור המדהיייייייים שלך!
מוואה
ובננות ממממממששש עוד מעט המשך, נשבעת!
אני חושבת שיצא פרק ממש חמוד - קראי ותחליטי בעצמך 😊
מחכה להמשך
בננוווות הנה ההמשך, מקווה שתאהבווו..
לאב יוו (:
מאירועי הפרק הקודם-
"היי" אמר לי שחר ונגע בכתפי..
"היי.." אמרתי לו.. ולא התחשק לי ממש לדבר..
"קרה משהו?" הוא שאל כאשר הבחין בעיניי שהיו אדומות מבכי..
"סתם.. עזוב.. יהיה בסדר" אמרתי לו והוא חייך..
"ברור שיהיה.. טוב אז... ביי" הוא אמר ומיהר לכיתה שלו...
נכנסתי לכיתה, איתי כבר ישב במקומו.. ממש שולחן לידי..
"אפשר לשבת כאן?" שאלתי ילדה אחת שישבה בתחילת הכיתה..
"כן בטח" היא השיבה והזיזה את התיק שלה מהכיסא שלידה..
לא רציתי לשבת קרוב לאיתי, לא רציתי לראות אותו,
לא רציתי לדבר איתו.. והצטערתי על הרגע שגם הכרתי אותו...
הפרק החדש-
"אני ספיר" היא כתבה לי על השולחן באמצע השיעור..
"אופיר" כתבתי לה בחזרה.. "יודעת, יודעת.." היא כתבה..
ציירתי חיוך והיא מחקה את הכל עם המחק..
"בנות להפסיק לקשקש על השולחן,
אחרת תנקו את כל השולחנות בבית הספר כעונש!!"
צעקה עלינו המורה והתחלנו לצחוק..
"סליחה רבקה.. זה לא יקרה שוב" ספיר אמרה למורה,
והמורה מיד חייכה אליה.. והבליגה כאילו אותו המקרה לא היה ולא נברא..
הצלצול נשמע וארזתי את חפציי לתוך התיק..
"תגידי רבת עם אנה וקורל?" ספיר התעניינה..
"כן..איך את יודעת?" שאלתי אותה.. "כי לא רואים אתכן יותר ביחד..
וזה היה מוזר" היא אמרה.. "כן.." השבתי..
"זה היה שקוף שזה יקרה במוקדם או במאוחר" היא הוסיפה..
"מה הכוונה?" שאלתי אותה.. "תראי הן טיפוסים כאלה..
תמיד נשארות ביחד, לא משנה מה..
ולא משנה מה עומד בדרכן" היא אמרה ולא הבנתי למה התכוונה ..
"נגיד שהבנתי" אמרתי לה והתחלתי לצחוק..
"חח תראי מאמי, קשה להסביר את זה.. אבל אני יסכם את זה ככה..
- עם חברות כמוהן לא צריך אויבים..
ומניסיון אני אומרת לך את זה..
כי גם אני פעם הייתי חברה שלהן" היא הסבירה לי..
"אוקי.. תודה ששיתפת אותי בזה" אמרתי לה..
**
חזרתי הביתה מהרהרת במה שנודע לי מספיר..
כנראה שכולם יודעים כמה אנה וקורל נחשות,
ורק אני תמימה כל כך שלא קולטת דבר..
"חכי רגע" צעקה לי אנה והתקדמה אליי בריצה קלה..
"עזבי אותי אנה" אמרתי לה והמשכתי ללכת..
"אבל רגע! אני רוצה לדבר איתך" היא אמרה ותפסה את ידי..
"מה?!?" צעקתי עליה.. "סליחה.. אני מצטערת,
נו.. סליחה באמת" אנה אמרה וראו שהיא באמת מתחרטת..
"אנה לא בא לי לדבר איתך.. לא עכשיו, ולא בזמן הקרוב..
אני צריכה את השקט שלי, לבד..
נמאס לי שפוגעים בי בלי הפסקה" אמרתי לה ורצתי מהאזור..
**
היום היה תורי לאסוף את בן מהגן, וכל כך חיכיתי לרגע הזה כל היום..
ועד שהרגע הגיע אין לי חשק ומצב רוח לכלום..
"בנצ'יק..." צעקתי לו שראיתי אותו משחק בחול עם עוד זאטוטים בני גילו..
כשהוא קלט אותי הוא מיד התקדם אליי באיטיות.. "פיר.." הוא אמר וקפץ עליי..
חיבקתי אותו חזק חזק, לקחתי את התיק הקטן שלו ושמתי על כתפיי..
"הולכים הביתה שמנצ'יק" אמרתי לו והוא צחק..
"צובי?" הוא שאל אותי בדרך.. ועשה פרצוף עצוב..
"קצת בובי שלי.. קצת.. אבל יעבור..
פירי לא תיתן לכלום להכאיב לה" אמרתי לו וניסיתי לשכנע את עצמי, אך לשווא...
**
בערב הסתגרתי בחדרי ולא רציתי לצאת ממנו, כאב לי כל כך..
וכעסתי על עצמי.. שאני כל כך מפגרת ותמימה..
איך תמיד אנשים מצליחים לפגוע בי..?..
זה לא יאומן.. למה אני לא לומדת אף פעם מטעויות..
התחברתי לאיסיקיו כדי לבדוק מה חדש בעולם, חודשים שלא נכנסתי..
לא האמנתי בדרך תקשורת הזאת..
לדעתי היא מביאה רק צרות וריבים.. אבל מה כבר יש לי להפסיד? ..
כל בנאדם שאי פעם בטחתי והאמנתי בו פגע בי בסוף..
קיבלתי מעט מאוד הודעות, סתם מהקבועים ששולחים..
– גילי בת דודה שלי, איריס ששלחה הודעת התנצלות נוספת
[התקבלה ממזמן ההודעה] וממישהו חדש שברשימה..
בפרטים היה כתוב "שחר אסרף" ונזכרתי מיד בשחר מבית הספר..
החלטתי לשלוח הודעה ולברר מי זה
אני: מי זה?
שחר: היי זה אני שחר מהביצפר, זוכרת?
אני: אה בטח (: .. מה נשמע?
שחר: מצוין ואצלך מותק? איך עבר היום?
אני: חח.. מממ, עבר..
שחר: נראית מצוברחת היום, מקווה שהכל בסדר עכשיו..
אני: עכשיו?.. עכשיו עוד לא בסדר.. אבל יהיה.. מתישהו..
שחר: וואו.. קרה משהו עד כדי כך רציני?
אני: עזוב שחר, יש לי חרא של חיים..
שחר: אל תגידי את זה.. את בטח סתם מוטרדת עכשיו, ולא חושבת בהגיון..
אני: כל החיים שלי חסרי הגיון..
שחר: אני רוצה שתקראי משהו שאמרו לי פעם
אני: נו
שחרb]: ]הנה
"אינך יכול לשנות את העבר.
אך אתה יכול לקלקל את ההווה,
אם תדאג יותר מידי לעתיד".
אני: וואו.. חתיכת משפט..
שחר: תחשבי עליו.. זה המוטו שלי..
אני: אני אחשוב..
שחר: טוב אני צריך להשכיב את אחותי הקטנה לישון,
אז נדבר בהזדמנות.. ויהיה בסדר.. (:
אני: כן.. מתישהו.. תודה שחר בייוש (:
**
נכנסתי למיטה לאחר צחצוח השיניים,
שכבתי וחשבתי על המשפט ששחר שלח לי לאיסי..
משפט כבד.. אבל נכון.. אהבתי.
עצמתי את עיניי, וקיוויתי להירדם..
אך לשווא.. לקח לי מספר שעות עד שבאמת נרדמתי לחלוטין..
ראשי עסק ביותר מידי שטויות שלא הרפו ממנו..
אפילו לא בשעות הלילה המאוחרות..
המשך יפה שלי מדהים כרגיל
וקראי אצלייי 😊
שמתי במיוחד בשבילך עוד המשך היום!!
QUOTE (קיפיי @ 18/04/2006) המשך יפה שלי מדהים כרגיל
וקראי אצלייי 😊
שמתי במיוחד בשבילך עוד המשך היום!!
😁
^
בננות יש המשששךך!
שמתי לך עוד אחד אהובתי - יש מצב רוח היום 😊