מושלם.. [גם הסיפור וגם את מדהימה שלי]...
אני פשוט חולה על הסיפור שלך.. מכורה לו.. את לא מבינה כמה..
אני מזה במתחחחחחחחחחחח
למה היא מתחרטת? היא אוהבת אותו זה ברור.. ואם לא אוהבת אז מתחילה לאהוב.. או שהיא פוחדת..
איתי כזה חמוד.. גמני רוצה כזה איתי.. עכשיו!!!!!
חחחחחחחח
סהר גם חמוד אבל הוא פגע בה אני לא הייתי סולחת והיא גם לא צריכה לסלוח..חח
טוב כמו שאת רואה אני חזק בסיפור ואני רוצה המשךך ימושלמת אאאאאחחחחתתתתתתתתת
אוהבת בלי סוףףףףף
וואו בנננווות.. תודה על התגובווות..
רותםםם אני מתה עלייך המון המון המוווון...
ולמי שלא ראתה.. דפדפו דף אחורה- ההמשך של היום מפורסם.
חחחח מתוקות שלייי.. תודה על התגובות המקסימות
המשך מחרר.. מבטיחה !
אוהבת אתכןןןן בלי סווווף...
סוחחףף ומרתקק כרגייילל...
אני מתה עליייך ועל הסיפור שלך מאמממי!@#
אבל יש לי שאלונת קטנטונתת..
איתי ואופיר שכבו???????
אם כן אז פיספסתי את הפרק הזה...
פשוט את כתבת..:
"..איתי? ..אוי איתי זה בכלל סיפור מסובך.. לא יודעת מה קורה לי איתו..
ואני לא בטוחה שעשיתי צעד חכם אתמול בזה ששכבנו..
ועכשיו שאני חושבת על זה.. אני דיי מתחרטת.. "
חחחח אם הם כן שכבו.. סורי על הבורות..😊
הממממממשךך!@
אוהההבבתתת עדד השמיייםם ויום מקסיים שיהיה לךך,
דניאלושש=]
שכבווו
אפילו אני הבנתי
ופתאום היא נהייתה רעה
😢
מחכה להמשך
טלוש
מהממממממממממממממם כרגייייייל
המשךךךךךךךךך
מתוקות שלייי.. המשך ממש עוד מעט.. [מקווה להספיקק..]
ודניאלושש כן הם שכבו זה באחד הפרקים האחרונים..
דפדפי לקרוא.. לא ממש פירטתי על זה.. זה היה ככה:
איתי שקלט אותי פוקחת את עיניי ומביטה בו, דפק חיוך מהסרטים..
"בוקר יפה שלי" הוא לחש לי והתקרב אליי.. "בוקר" חייכתי אליו ודפקתי פיהוק ענק..
"יאללה באמת נזדרז..שלא נאחר" איתי אמר ומשך ממני את השמיכה..
"אוי שיט שכחתי!!" הוא צעק וכיסה אותי מהר..התחלנו שנינו לצחוק בלי הפסקה..
"תושיט לי את הבגדים.." אמרתי לו..
והוא הביא לי את הבגדים שהיו זרוקים בחלקים שונים על רצפת החדר..
המשך בקרובב.. אוהבת אתכןןן יפות שליי...
מאירועי הפרק הקודם-
נכנסתי למיטה ושכבתי מתחת לשמיכות החמות..
הגשם בחוץ לא הפסיק לרדת.. והרגשתי כאילו השמיים בוכים יחד איתי..
ומזדהים עם הכאב שאני עוברת עכשיו..
כבר לא ידעתי איך לשפר את ההרגשה שלי.. ומה לעשות ולשפר כדי שהמצב יהיה טוב יותר..
דאגתי לדנה, התגעגעתי לסהר, כעסתי על קורל ואנה..
ואיתי? ..אוי איתי זה בכלל סיפור מסובך.. לא יודעת מה קורה לי איתו..
ואני לא בטוחה שעשיתי צעד חכם אתמול בזה ששכבנו..
ועכשיו שאני חושבת על זה.. אני דיי מתחרטת..
מה חשבתי לעצמי שעשיתי את זה?.. מה הוא חשב לעצמו?
הרי אנחנו רק ידידים.. אסור שזה יקרה בנינו..
זה יהרוס הכל.. הכל..
המששששךך-
"מתוקה בוקר טוב" נשקה לי אמא והסיתה את וילונות החדר הצידה..
השמש החמה האירה את חדרי..
וידעתי שאני חייבת לקום.. אחרת אאחר לבית הספר..
זה היום האחרון שבו לומדים עד לתום חופשת הפסח.. כמה חיכיתי לחופש הזה..
וכבר מחר, ביום הראשון, סהר בא לבקר אותי.. איזה אושר (:
"בוקר..אימוש" אמרתי לה וחייכתי..
"יאללה לקום" היא אמרה ומשכה ממני את השמיכות..
חחח עשתה לי דה ז'ה וו קטן.. רק שהפעם הייתי עם בגדים..
הלכתי לבית הספר יחד עם איתי,
ובדרך נכנסנו לקיוסק של יעקב כדי לקנות כריך לארוחת בוקר,
כי איתי לא הספיק להכין לעצמו..
ההורים שלו גרושים, האבא גר בחו"ל ..
ואמא שלו כל הזמן עובדת עד מאוחר,
וכאשר היא חוזרת היא נוחתת במיטה לישון עד למשמרת הבאה.
ככה שרוב היום הוא מעביר עם עצמו לבד בבית..
"רוצה משהו שאני יקנה לך?" שאל אותי איתי..
"לא תודה" השבתי וחייכתי אליו..
חיכיתי לו מחוץ לקיוסק והסתכלתי על המוני הילדים שנערו לכיוון בית הספר..
בין קהל הילדים הבחנתי בקורל ואנה.. למזלי אותי הן לא ראו..
חשבתי שהן יהיו לי לחברות אמיתיות,
ועכשיו אני מבינה יותר מתמיד שאין חברות בעולם הזה..
כי תמיד, אבל תמיד, יבגדו בך.. פשוט אין על מי לסמוך..
"קחי" איתי אמר ושלח את ידו לעברי...
"יההה..מאמי למה? לא ביקשתי חח..אבל תודה" אמרתי לאיתי ונשקתי לו..
פתחתי את חפיסת פסק-הזמן ונתתי ביס ענקי..
"שמנה" הוא אמר לי והתחלנו לצחוק..
"איתיייי" צעק ילד אחד מאחורה.. ואני ואיתי הסתובבנו לראות מי זה..
"חח גיל הזה שכונה" איתי אמר והתקדם לעבר גיל..
גיל הוא אחד החברים הטובים של איתי, ילד מצחיק כזה וחסר טקט של החיים...
"מה קורה י'פרחים?" הוא שאל אותנו.. "הכל טוב" עניתי וחייכתי אליו..
"יותר נוח בלי בגדים, אה?" הוא שאל אותי..
והתבוננתי באיתי.. ורציתי להרוג אותו באותו הרגע..
"סליחה?" שאלתי המומה,
עדיין לא עיקלתי את זה שאיתי סיפר על מה שקרה בנינו..
"אוי סתום כבר!" איתי אמר ונתן לו דחיפה קלה בבטן..
הסתכלתי שנית על איתי, עשיתי פרצוף כועס וחתכתי דרך השבילים..
"חכי אופיר!" איתי צעק והתקדם אליי..
"אני רוצה ללכת לבד, עזוב אותי" צעקתי עליו.. והלכתי מהאזור..
הגעתי לבית הספר ונכנסתי לתוך השירותים ונעלתי את הדלת,
התכופפתי לרצפה והתיישבתי.. רגליי כפופות, ואני בוכה.. בוכה בלי סוף..
איך הוא עשה לי כזה דבר?! מה הוא חשב לעצמו שהוא רץ לספר לאחרים מה עשינו?!
ועוד לגיל?! הילד הכי רכלן שיש..! ואני מדגישה ה-כ-י רכלן!
נשמע הצלצול ויצאתי מתא השירותים ושטפתי את פניי בכינור,
כל האיפור נמרח לי על הפנים ובכלל לא הזיז לי..
"היי" אמר לי שחר ונגע בכתפי.. "היי.." אמרתי לו.. ולא התחשק לי ממש לדבר..
"קרה משהו?" הוא שאל כאשר הבחין בעיניי שהיו אדומות מבכי..
"סתם.. עזוב.. יהיה בסדר" אמרתי לו והוא חייך..
"ברור שיהיה.. טוב אז... ביי" הוא אמר ומיהר לכיתה שלו...
נכנסתי לכיתה, איתי כבר ישב במקומו.. ממש שולחן לידי..
"אפשר לשבת כאן?" שאלתי ילדה אחת שישבה בתחילת הכיתה..
"כן בטח" היא השיבה והזיזה את התיק שלה מהכיסא שלידה..
לא רציתי לשבת קרוב לאיתי, לא רציתי לראות אותו,
לא רציתי לדבר איתו..
והצטערתי על הרגע שגם הכרתי אותו...
😊 אוהבת אתכןןן, מקווה שנהניתן לקרואא...
איזה בן זונה האיתי הזה..
עכשיו בטח זה יתגלה לקורל.. 😮
אוףףף.. שימי המשךך דחוףף
QUOTE (דיזלית @ 17/04/2006) איזה בן זונה האיתי הזה..
עכשיו בטח זה יתגלה לקורל.. 😮
אוףףף.. שימי המשךך דחוףף
חיחיח תחכי ותגלי בעצמממך 😊 לאב יוו..
^
ההמשך של היום למעללללה בננות
איתיי===>בעעע!!!
יאללה תמשיכיי