המשך בקרובבב.. אוהבת אתכןןן
ולמי שלא ראתה ההמשך של היום נמצא בעמוד לפני..
הייתי שמחה לקבל המשך נוסף..
כללללבההההה הקורלל הזאת!
וגם אננננה!
שונאאאת אותןןןןן..שתי צבועותתתת קוקיות מסריחוות@@!
המשךך דחוווווופ=]
QUOTE (דיזלית @ 15/04/2006) הייתי שמחה לקבל המשך נוסף..
😉 גמני הייתי שמחה..מאוד הייתי אומרת..
חיחי המשך מחר על הבוקר [i hope]
חחח בתאלי הרגת אותי "שתי קוקיות" חחח...
אוהבת 😊
לירנווושששש איזההה מהמםםםםםם
אני רוצה המשךך
ואני חולה חולה חולה חולה חולה חולה עלללללללללללללללללללללללל איתיייייי!!!!!
המךךך מהרר!!
QUOTE (רותם-יוני @ 16/04/2006) לירנווושששש איזההה מהמםםםםםם
אני רוצה המשךך
ואני חולה חולה חולה חולה חולה חולה עלללללללללללללללללללללללל איתיייייי!!!!!
המךךך מהרר!!
חחח רותמ'וש חשבתי שכתבת -
"חולה חולה חולה ע-ל-י-י-ך"..
התאכזבתי 😢
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתםם..
אני יודעת שאת מתה עליי..
אוהבת אותך מאמוששש.. שמחה שאהבת
מה עם ההמשך?
פליז לירן אל תעדי לי את זה..
תמשיכי מהר!
אבל מהר!!!
חח
וברור שאני חולה חולה חולה חולה חולה חולהההההההההההה
גםםםםםם עליייךךךךךךךךךך ווגגםםם עללללל איתייי
הוא פשוט מושלם!!
חח
אוהבת..
רותמיק =))
בננוווות..סורי על הייבוש, ועל זה שרק עכשיו אני מפרסמת את ההמשך..
אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא 😊 ..
פיתחתי קצת יותר את העלילה.. מקווה שתאהבו ותגיבו..
מתה עלייייכן.
מאירועי הפרק הקודם-
"עוד לא סיימתי איתך" קורל צעקה עליי, ושתיהן התרחקו מהכיתה..
נשארתי על הרצפה, המומה לחלוטין ממה שארע כאן לפני כמה דקות..
"בואי..תביאי יד" הילד אמר לי ומשך אותי למעלה..
"תודה.." אמרתי לו והוא חייך..
"אין על מה.." הוא השיב..
התבוננתי בו..הוא היה עם עיניים חומות גדולות, שפתיים עבות ואף סולד קטן..
השיער השחור עשה לי דה ז'ה וו.. וידעתי שנתקלתי בו בעבר..
רק לא זכרתי איפה ומתי..
"אנחנו מכירים?" שאלתי אותו..
"בערך.. הפלת אותי לפני כמה ימים..זוכרת?" הוא אמר והתחיל לצחוק..
"חח..אוי..זה אתה..נכון" אמרתי וצחקתי..
"אני שחר..ואת?" הוא הציג את עצמו..
"אופיר" אמרתי וחייכתי אליו..
"טוב אני מאחרת.. באמת תודה, תודה על הכל" הוספתי..
נשקתי לו על הלחי והלכתי לכיוון הכיתה..
"תמיד" הוא אמר שהתרחקתי מהאזור..
הסתובבתי להתבונן בו,
דפקתי חיוך..
והמשכתי ללכת...
הפרק החדששש-
"אתה לא יודע מה קרה" לחשתי לאיתי באוזן וגררתי אותו לעבר הרחבה בחוץ..
כדי שאף אחד לא יוכל להאזין לנו..
"..מה?" הוא הסתקרן..
"אין לך מושג מה הפסדת.. ממש רבנו אני והיא.. אפילו מכות היו..
אבל שחר אחד עזר לי והפריד בנינו" סיפרתי לו את הכל בקצרה..
"מכות? מה היא חולת נפש? ומי זה שחר?" הוא המשיך לשאול..
"כן מכות..והיא חולת נפש כנראה.. לא יודעת מה נסגר איתה,
היא באמת כבר מתחה את החבל יותר מידי.. ושחר..? אפילו אני בקושי יודעת..
אבל מה זה חשוב העיקר עזר לי" אמרתי לאיתי והוא חייך אליי..
"מצטער שלא הייתי שם" הוא הוסיף..
"לא נורא מאמי.. הסתדרתי בסוף" אמרתי וחייכתי אליו..
"חח כן זה מה שחשוב בתכלס.. קיצר זזתי מאמי" איתי אמר ונפרדנו אחד מהשנייה..
**
"דפנה? את יכולה לדבר?" לחשתי..
"כן..אני לבד כרגע..אבל תדברי זריז.. אבא צריך להגיע כל רגע" דפנה לחשה לי מהקו השני..
"מה איתך? הכל בסדר? כבר דיווחת?" התעניינתי..
"כן דיווחתי.. ועכשיו אמא עוד יותר מפחדת..
מפחדת שהוא יגלה על זה בטעות.. ואלוהים יודע מה יקרה אז.." היא השיבה.. ושתקתי..
"..יהיה טוב, תהיי חזקה" עודדתי אותה..
"אני אנסה.. כמה שיותר.. 'הקופיפות שולטות',אה?" היא לחשה והתחילה לצחוק..
"חח כן.. 'הקופיפות שולטות'.." השבתי.. וצחקתי גם כן.. [בדיחה פרטית..עזבו]..
"טוב אני כבר יודיע לך שיהיה משהו חדש..אוהבת" היא אמרה וניתקנו את השיחה..
**
"אני חייבת אותך..נו בואי רגע!!" צעקה לי רוני מהחדר שלה..
"מה קרה?" שאלתי.. מתנשפת מהריצה המהירה והקצרה אל חדרה..
"אני לא יודעת מה לעשות!! אני חייבת את העזרה שלך!" רוני התחילה להילחץ...
"חח מה נסגר איתך?" התחלתי לצחוק ולהיבהל..
ישבנו על המיטה אחת לצד השנייה.. והיא התחילה לספר לי מה קרה ..
"זוכרת את ההוא? זה שסיפרתי לך עליו..? שאני דלוקה לו על התחת!?" רוני שאלה אותי..
"בטח שזוכרת.. והחבר שלו שידיד שלך, ודלוק עלייך וכל זה.." המשכתי אותה..
"כן אז זהו ש..הייתה לי נשיקה עם הידיד" היא אמרה..
"עם הידיד דווקא? לא עם השני?" נדהמתי לרגע..
"כן..יצאתי מפגרת לגמרי.. ועכשיו השני שמע על הכל,
ובכלל התאכזב ממני לגמרי.." היא הוסיפה..
"אז תסבירי לו שהנשיקה הייתה חסרת משמעות..
ושלא בידיד את מעוניינת אלא בו" עודדתי אותה..
"זה לא כזה פשוט, אוף..רק בלגנים אני עושה"
היא התייאשה ועשתה לי פרצוף של כלכלב עצוב שלא מקבל את מנת המזון שלו בזמן..
"תתקשרי אליו עכשיו, ותזמיני אותו לכאן!" לחצתי עליה ודחפתי לה את הפלאפון בידיים..
"את חושבת שכדאי?" היא שאלה בלחץ..
"בטוחה..אין לך מה להפסיד.. ואחרי זה תספרי לי איך היה" הוספתי ויצאתי מחדרה..
**
ישבתי בחדר.. מסתכלת על התמונות שלי ושל סהר ביחד..
הצטלמנו הרבה בחופש האחרון, בעיקר בים..
כאב לי להסתכל בתמונות, זה הזכיר לי רגעים שכל כך התגעגעתי אליהם..
ושכעת הם שייכים לעבר.. ואין לי דרך להשיבם..
כי לא משנה אם אני וסהר נחזור.. אף פעם זה לא יהיה אותו דבר..
"סהר?" צלצלתי אליו.. "אה מאמי?" הוא ענה מהקו השני..
"סתם צלצלתי.. מפריעה?" שאלתי..
"לא..רק שנייה אני ייצא לגינה לשבת בחוץ, שלא יפריעו לי" הוא הוסיף..
"..הנה אני יכול לדבר.. אז מה קורה נסיכה?" הוא התעניין..
"טוף.. מתגעגעת טיפה" אמרתי לו..
"אליי?" הוא שאל..
"כן..לפעם.." אמרתי לו..
"חח יש לי הרגשה שאת מסתכלת בתמונות שלי ושלך" הוא אמר..
"וואי איך ידעת?" נבהלתי..והתחלתי להסתכל לצדדים..
חשבתי שפתאום הוא הפתיע אותי.. ומסתכל עליי בלי שאני אדע..
"מכיר אותך מספיק טוב מדהימה אחת" הוא השיב..
"חמוד..באמת מכיר אותי,אה?" עניתי לו..
"זה מצחיק את יודעת.." הוא אמר..
"מה מצחיק?" שאלתי אותו..
"מצחיק שדווקא עכשיו שאת רחוקה מפה.. אני מבין כמה את חסרה לי..
וכמה מוזר ושונה ומגעיל פה בלעדייך" הוא השיב.. ונהיה לי עוד יותר עצוב..
כל כך חיכיתי לרגעים האלה.. שסהר יתאהב בי מחדש,
וירצה שנחזור.. ועכשיו שכל זה יכול לקרות.. חלק ממני לא מוכן לקבל את זה..
"תמיד זה ככה.." אמרתי לו הכי שתיקה קצרה..
"כן אה.." הוא השיב.. ושתקתי..
"אז מה איתך? מתי את באה לבקר?" הוא התעניין..
"לא יודעת.. לא ממש יוצא לי.. וגם אין לי כסף לבזבז עכשיו על נסיעות" אמרתי לו..
"אז אני יבוא..חח" הוא השיב..
"וואי בכיף סהר!..תבוא.." אמרתי לו וחיוך עלה על פניי..
באיזשהו מקום נותר הגעגוע אליו..ואל הרגעים שהיינו מבלים ביחד..
"בכיף.. מתאים לך עוד יומיים..? ממילא חופש..
אה ואם אני בא.. אז אני יישן אצלך גם!" הוא ענה..
"חח..סבבה סהר.. אז קבענו" אמרתי לו..
קשקשנו עוד טיפה.. וניתקנו את השיחה..
נכנסתי למיטה ושכבתי מתחת לשמיכות החמות..
הגשם בחוץ לא הפסיק לרדת.. והרגשתי כאילו השמיים בוכים יחד איתי..
ומזדהים עם הכאב שאני עוברת עכשיו..
כבר לא ידעתי איך לשפר את ההרגשה שלי..
ומה לעשות ולשפר כדי שהמצב יהיה טוב יותר..
דאגתי לדפנה, התגעגעתי לסהר, כעסתי על קורל ואנה..
ואיתי? ..אוי איתי זה בכלל סיפור מסובך.. לא יודעת מה קורה לי איתו..
ואני לא בטוחה שעשיתי צעד חכם אתמול בזה ששכבנו..
ועכשיו שאני חושבת על זה.. אני דיי מתחרטת..
מה חשבתי לעצמי שעשיתי את זה?.. מה הוא חשב לעצמו?
הרי אנחנו רק ידידים..
אסור שזה יקרה בנינו..
זה יהרוס הכל..
הכל..
מדהים כרגיללללללללללללללל