איזה זבלללל
מסכנהה כולם בוגדים בהההה שוב ושוב ושובבב
החברות הבנים כו-לם שתהייה עם שחר
חחחחחחחחחחחח
תעשי המשך מהררר
טלוש
חיחי המשך חדש כנראה מחררר.
^בננות ההמשך של היום בדף לפני
אוהבבבת
בופההה..רציתי עוד המשךךך היום!!
מאמייי פרק מדהיים כמו תמידדדד..!!
מוכשרת שלי את אוהבת אותךךך.!.
ואיכסה איתי הזההה מה הוא הולך ומספררר?!?!
מחכה להמשךךךךך...!
יאאאא
איזה באסססססה!
המשךך דחוווווף
חמודווות שלי 😊
לאב יוווו ...
מבטיחה שמחר יהיה..
סורי אין לי זמן היום
אוהבבבבת
הוא ממש חראאאאאאאא השמךך מאמי
המשך מחר מאמוווש
וגליייייייייי לא להיות עצובי [מחר בא מהר חח 😊]
מדהים כרגיל
המשך
אוהבת אותך
מחר מחר מחר תמיד נשאר מחר טחחחח 😊
חחחח הייייללללייי אוהבת אווווותך!!!!!!!!!!!
QUOTE (אנונימית @ 18/04/2006) המשך?
המשך לקראת הצהריים מתוקהה.. 😊