שמחה שאהבתן בננות (:
המשך חדש מחר
לאב יוו..
בננות לא נראה לי שיהיה המשך היום, מצטערת ..
יש לי את הסיבות שלי, ומבטיחה לפצות..
אוהבת ויום טובבב
לא נורא מאמיי - מתי שתוכלי
ושמתי לך המשך אצלי 😊
אלללללללללללהההההההה מימונהההההההההה
יוווווו זה פשוט מושלםםם
איזה המשךך מהמם!!!
"אינך יכול לשנות את העבר.
אך אתה יכול לקלקל את ההווה,
אם תדאג יותר מידי לעתיד".
משפט מהמםםם
אמא הוא עם כל כך הרבה משמעות!
היום אני אמשיך אותו- מבטיחה ..
לא יודעת מתי.. אבל המשך תקבלו..
תודה על התגובות נשמותיי..
רותמוש אוהבת אותך
לירנוששששששש
גמני אוהבת אותך...
ואממ.. שמתי המשך אם בא לך לקרוא.. נראלי כל הבנות נטשו את הסיפו שלי..
חולה עלייךךךךךך
רותם..
גם אני שמתי המשך..
ומחכה להמשך יפה שלי..
אוהבת המון..
בנות קרה משהו נורא במשפחה שלי.. ואני כולי שבורה פה ..
😢 😢
לא יהיה המשך היום, ולא יודעת אם יהיה גם בימים הקרובים ..
מצטערת.. ואני יכנס שאני יוכל.
אוהבת אתכן
ליירני!
יוו מה קרה נשמממה?!
אם את צריייכה =>
236654380
ולכל דבררר!
דברי איתי..!
אוהבת! 😢