QUOTE (קיפיי @ 07/04/2006) אני אוהבת אותך יפה שלי =)
אין בעיה..
מחכה להמשך מחרר
גם אני אוהבתת אותך היללייי.
ואני כבר נכנסת לקרוא את ההמשךךך..
מתה עלייך נשמתיי...
קראתי את התגובה שלך יפ]ה שלי
ובדיוק שפירסמת אותה שמתי עוד המשך חחחחח
QUOTE (קיפיי @ 07/04/2006) קראתי את התגובה שלך יפ]ה שלי
ובדיוק שפירסמת אותה שמתי עוד המשך חחחחח
חחחחח i knowwww .. 😊 והגבתי אצלךךך...
מתה עלייך היללי 😊
שמתי עוד אחד שלא נראה לי שקראת..ממש ברגע שכתבת תגובה שלחתי אותו.. תציצי =)
ממהםםםםםםםם
אני רוצה אותה עם איתי..
רק איתו!!!!!
חח
חולה עליךךך רותמיק=))
ואני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מהררררררררררררררררר
רותם אני אוהבת אותך!!!
😊 המשך לקראת הצהרייםם..
לאב יווו, לירן..
QUOTE (pucha @ 06/04/2006) [b]חחחחחחחחח בתאל איזה רעיון גאווווניי.. אולי נכניס אותך לסיפור וזהווו?..חחח סתם
חחחחח איןן לי בעיהה=]
יפה שלי המשךך
ושמתי לך שני המשכים חדשיםם - - ניראלי שתאהבי 😊
אוהבתת =)
בננות אני לא מרגישה כל כך טוב.. אז אני הולכת לנוח טיפה..
ההמשך יהיה לקראת הערב כנראה..
היללוש אני יכנס לקרוא יותר מאוחר אהובתי..
אוהבת אתכן..וסורי אם איכזבתי..
אוי, איזה 2 פרקים מושלמים!!!!..
המשך דחווףףףף!
גלוששש.. =]
תרגישי טוב אהובתי- - הכי חשוב 😊 !~!~!!
תודה גלושש שמחה שאהבת 😊 😊
QUOTE (קיפיי @ 07/04/2006) תרגישי טוב אהובתי- - הכי חשוב 😊 !~!~!!
תודה היללושש..לאב יו..