חחחחחחחחחחחחח איזה חמודות אתןן.. 😊
שמחה שאהבתן את הפרקקק..
המשך לקראת הצהריים ככה..
אוהבת אתכןןן המוןןןן..
המשך יפה שלי (-:
ושמתי לך המשך בוקר!! חחח ..
יואווווווווווווווווווווווווווווו יא משוגעתתתתתתתתתתתתתתתת אני לא מא5מינה שפיספסתי ת'פרק הזהההההההההההההההה איזה פרק מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם אבל איזה ייבוש דפקת יא ביצ'!!!!!!!!!!!!!!! מזה אהבתי ת'קטע של לתקוע ת'מעליתתתתת אולי ננסה אותו מתישהו גםםםם אבל יש בעיונת קטנטונת ולא משמעותית... חחח אני גרה בבית קרקעעעע
חחח אוף לא משנההה
קיצר מחכה להמשך!!!!
הצהריים הגיעו!!!!
אוהבתאותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
טלוש
אהובותייי...כמו שהבטחתי הנה הפרק החדש..
חחח טלוש את הורגת אותי מרוב צחוקק..
מתה עלייך.. והפרק מוקדש לך:
מאירועי הפרק הקודם-
"טוב המעלית הגיעה" אמרתי ונכנסתי פנימה גוררת את שקית האשפה..
"רגע אני ארד איתך" הוא אמר ומהר נכנס למעלית..
המעלית התחילה לרדת לעבר קומת הקרקע עד שאיתי לחץ על כפתור ותקע אותה..
"מה אתה עושה?!" צעקתי עליו והתחלתי להילחץ..
"משהו שמזמן הייתי צריך לעשות.." הוא אמר..
התקרב אליי...
ונישק אותי...
והפרק החדש-
השפתיים שלו נגעו בשפתיים שלי.. הלשון שלו התאחדה עם שלי.. והתנשקנו...
נשיקה חלומית.. הנשיקה הכי הכי שהייתה לי בחיים..
הרגשתי את הפרפרים משתוללים להם בבטן שלי.. ולא ידעתי מה לעשות..
איתי השעין אותי על המראה שבמעלית והמשיך לנשק אותי.. הזזתי אותו..
"לא.." לחשתי.. והוא רק הסתכל עליי.. "מה לא?..את מתה לזה בדיוק כמוני" הוא לחש ושתקתי..
"נו בואי" הוא הוסיף והתקרב אליי.. "מצטערת איתי.. לא יכולה" אמרתי
"..נו תשחרר אותה!" הוספתי מיד בעצבים.. והוא התבונן בי מאוכזב ולחץ על הכפתור..
כשהמעלית ירדה והגיעה לקומת הקרקע מיד אמרתי
"טוב אז.. אני צריכה ללכת" .. ויצאתי מהמעלית בריצה..
הלכתי לזרוק את הזבל.. וכשחזרתי איתי כבר לא היה למטה..
נכנסתי למעלית והתיישבתי על הרצפה.. לא האמנתי שהתנשקנו..
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי..
רציתי לצרוח מהתרגשות ובו זמנית להרוג את עצמי..
אסור לי לעשות את זה לקורל.. אבל זה עשה לי טוב..
אז מה לעשות?!.. הייתי בדילמה מוחלטת, ולא הגעתי לשום החלטה..
עליתי למעלה ונכנסתי לחדר שלי בלי להגיד מילה..
אמא ורוני שאלו אותי כל מיני דברים ואפילו לא הקשבתי להן..
הלכתי ישירות לחדר שלי.. ונעלתי את הדלת..
שכבתי במיטה עם חיוך על הפנים.. ועם בלבול מוחלט בלב..
בחיים לא חשבתי שאני מרגישה משהו לאיתי.. הרי אנחנו רק ידידים..
"נווו אופיר מישהו בדלת.. זה בשבילך.. לכי כבר!" צרחה עליי רוני..
ויצאתי מחדרי בריצה לעבר דלת הבית.... בפתח עמד איתי.. עם פרצוף מבולבל..
"כנס" אמרתי ונכנסנו לחדר שלי ונעלנו את הדלת..
"א..." הוא התחיל לגמגם.. ושנינו לא ידענו ממש מה להגיד..
התיישבנו זה לצד זאת במיטה.. ושתקנו..
"אני מצטער.." הוא לחש אחרי כמה רגעים..
"גם אני.." אמרתי אבל לא ידעתי אם אני באמת מתכוונת לזה..
"אנחנו רק ידידים.." הוספתי.. "כן..רק ידידים.." הוא אמר..
והיה לי מוזר שהוא לא ניסה להתעמת איתי על האמירה שאמרתי עכשיו..
"זה לא היה צריך לקרות פשוט.. לא יודע מה חשבתי לעצמי.." הוא לחש לי..
"כן..אתה צודק.. פשוט נשכח מזה" אמרתי..
אבל ידעתי טוב מאוד שאני לא אצליח לשכוח מזה כזה מהר..
"טוב..אז.." הוא אמר והתכונן לצאת.. "אז נשתמע...?" שאלתי ..
"כן בטח.. נשתמע" הוא אמר.. ובא להביא לי נשיקה בלחי..
"לא חשוב.." הוא אמר כשהרגיש במבוכה של שנינו.. ויצא מביתי..
נשארתי בחדר מבולבלת לחלוטין.. לא ידעתי כבר אם איתי באמת מרגיש אליי משהו..
או שסתם הוא מחליט לעשות נשיקות עם סבב החברות..
אתמול עם קורל, היום איתי.. ולכו תדעו אולי מחר עם אנה..
אוי מה אני מקשקשת לעצמי.. הרי זה איתי... =/
אוףףף.. למה הכל נעשה כל כך מסובך פתאום..?..
ואיך אני אספר לקורל את כל מה שקרה עכשיו..?
איך אני אספר לה שהתנשקנו..?..
אני מרגישה שאני בוגדת בה בדיוק כמו שדפנה,רונית ואיריס בגדו בי אז עם סהר..
אפילו שזה מצב קצת שונה.. אבל זה על אותו עיקרון..
וכואב לי..
כי אני שונאת לשקר...
יצא פרק קצר.. סורי =/.. מבטיחה שהפרק אחריו יהיה יותר ארוךך..
מקווה שאהבתן .. 😊
מהמממממממממממם
עדיין לא סיפרת מה דפנה איריס ורונית עשו לה..
ואוופייי למה היא לא דיברה איתו משו
אוווףף שיהיו ביחדחדחדד
שתשכח את סהר הזההה!
יאללה מאמי מחכה להמשךךךךךךךךךךך
QUOTE (י-ע-ל @ 06/04/2006) מהמממממממממממם
עדיין לא סיפרת מה דפנה איריס ורונית עשו לה..
ואוופייי למה היא לא דיברה איתו משו
אוווףף שיהיו ביחדחדחדד
שתשכח את סהר הזההה!
יאללה מאמי מחכה להמשךךךךךךךךךךך
יעלי י'לא מעודכנת אחתת.. בטח שסיפרתי..
דפדפי אחורה.. [מסיבת יום הולדת של סהר..]
לאב יו..
יואו יואו יואו יואוו hold it!!! (תעצרי את זה, חכי אגע, מה שזה לא יהיה)
מוקדש לי???? איזה כבודדד חעחעחעחע אני מאושרתתת
חחחחחח ואיזה פרק מושלםםםםםםםם כי הוא מוקדש לי כאילו דההההה
חחחחחח אוף היא כזאת מאמייי וקורל הזאת תחפש לה מישו אחר תהתעלק עלייווו
איך היא הפסיקה ת'נשיקה? אני הייתי שוברת ת'מראה חחחח
ויצא באמת קצרררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני רוצה עוד אחד היום!! פליז???? בקשה????
חחח חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
טלוש- the one and only (שהפרק מוקדש לה כאילו דהה)
חחחחחחחחחח אוי טלוש אני אוהבת אותךךך.. חח עלאק hold it..
כן יצא חופשי קצרר.. אם יהיה לי כוח אני אמשיך אותו אחר כך..
אה ומאמי פורסם המשך ב"תמיר"
אוהבת אותךךך
והיללי שמחה שאהבתתת.. מתה עלייךךך
מתה עלייייייך ושמתי המשך במיוחד בשבילך עם אופקיקיייי! 😊 ..
QUOTE (קיפיי @ 06/04/2006) מתה עלייייייך ושמתי המשך במיוחד בשבילך עם אופקיקיייי! 😊 ..
חחיחיחי אני תיכף יכנס לקרואא 😊
עוד תגובותתת..
QUOTE (JustTalush @ 06/04/2006)
ואיזה פרק מושלםםםםםםםם
חחחחחח אוף היא כזאת מאמייי וקורל הזאת תחפש לה מישו אחר תהתעלק עלייווו
איך היא הפסיקה ת'נשיקה? אני הייתי שוברת ת'מראה חחחח
ויצא באמת קצרררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני רוצה עוד אחד היום!! פליז???? בקשה????
חחח חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פרק באמתת מהמםםם!
היא דפווקה! קורלל הזאתתי שמה עליה זיןן אחד ענננננק!
ואיתי?! הההווא כזהה פשווווווווווווושששששש=]
חיחחי מסכימה איתךך.. אבל ככה הסיפור בתאלי.. 😊
לאב יווו המוןן.. והמשך בקרובב..
אה וד"א פורסם המשך ב"תמיר" כנסי לקרוא אם בא לךךך
מתה עלייך מאמוש..
ללאא רוצה שככה יהיה הסיפורר=[[
אםם איתיווש לא איתתהה...אז שגם לא יהיה עם קורל ויהיה א=י=ת=י =]]]
אחלהה רעיוןן,
את לא חושבתת?! ;]