חיחיחי מורצ'י והיללי שמחה שאהבתןןן...
היללי אל דאגה אני כבר יקרא את כל מה שחסר לי, אוהבתת אותך! ..
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא סוף סוףףףףףףףףףףף
המשךךך
יאא איתיי המתוקי הזהה יהיייהיההייהיה
חיחיחי שמחה שאהבתן את הפרקק..
חכו ותראו מה עוד יקרה..זו רק ההתחלה של הסיפור.. 😊
אוהבת המוןןןןן, בלי סוףףף..
וההמשך הבא יפורסם מחרר..
יואואו יוואואו יוואוו
אני במתחחחח לאא נורמלייייייייי
מה מה מה מנשקק אותה?!
תנשקק אותייי י'מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחיחיי=]
פרררק מעלףףף כרגילללל
אני רוצהה המששששך!!
שממעעת1?
אני רוצה
ההמשששששך
חחחחחחחחחחחחחחח בתאלי יא'מתוקה אחחחתת..
המשך מחררר.. שמחה שאהבת 😊 😊
יאא שמנההה שימי המשך 😊 אווף אין לי כוח לחכות למחר אני במתחחחחח!!!!!!
שמתי לך המשך.... אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
QUOTE (קיפיי @ 06/04/2006) יאא שמנההה שימי המשך 😊 אווף אין לי כוח לחכות למחר אני במתחחחחח!!!!!!
שמתי לך המשך.... אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
יוווו כבר שמת המשךךך
אני כבר נכנסת לקרוא יא'שמנהה חחח..
ומחר המשךך אצלי תתאפקי..
לאב יווו 😊
יאאא איזה פרק מ-ע-ל-ף אני רוצה המשךך בדחיפות!!
אהבתי אהבתי אהבתי אהבתי ועוד פעם אהבתיייייייייייייייייייייייייייייייי
אניייייייייייייי רוצההההההההה המשששששששששששששךך!!!!!!!
חח
חולה עלייךךך המונים..
ויוווו איזה פרקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!
אנננננייייייייי
רוצצצצההההה
המשששששךךךךךך
עכשיווווווווווווווו
😠
ואאי קראתתתי שוב תקטעעע עם איתייייייי
זה כל כככככך מעעעעעלףףףף
דיי דיי אני רוצה המשששששךך
פרקיםם כאלה קצרייים לא מספקיםם אותייייייייי=[ ועוד פעםם ביוםםםםם?!
ב-=י-=ז--י=י-ו-ןן!
אני כועססת!
לא מדברתת איתך! 😠
מהממממממממממממממממממממממממם
ויייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני מתהההההההההההההההה
איזה יפההההההההההההההההההההה
כפרה עליךךךךךךךךךךך
תמשיכיייייייייי בבקשההההההההההההההה
איזה חמוווווווווווד האיתי הזההה
נווווווווו תמשיכי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הגזמתי כן כן 😊
הכל מאהבה