טלושששש שלי ראית מזה שתינו חושבות אותו הדבר 😊 😊 ...
וליטל ברוכה הבאה לסיפור שלי.. שמחה שאת אוהבת מאמי 😁
המשך עוד מעט בננות
בננות הנה ההמשך לפרק הקודם..
מקווה שתאהבו..
אוהבת המון, לירן.
מאירועי הפרק הקודם-
.. "אל תבכי.." היא לחשה לי ובאה לנגב את דמעותיי..
"אל תיגעי בי.." אמרתי לה והזזתי את ידה..
"אבל הנה הם לא ביחד יותר.. אנחנו לא חברות שלה יותר..
וזהו.. דקלה שייכת לעבר.. אולי נשאיר את הריב שלנו גם מאחור..?" היא הציעה..
"לסלוח אני יכולה דפנה.. את יודעת את זה..
אבל לשכוח אני לא ישכח בחיים.. איך שהסתרתן ממני הכל!!
איך ששיקרתן לי!! אני לא מאמינה שעשיתן את זה..
ועוד איך גיליתי?! מהתכתבות שלכן שבטעות מצאתי על הרצפה בחדר שלך!
תתביישי לך דפנה.. יצאת חרא של חברה..
את יודעת כמה סהר היה חשוב לי, כמה אהבתי אותו..
כמה היה חשוב לי לדעת את האמת.."
אמרתי לה ומחיתי את הדמעות שזלגו בלי הפסקה..
והיא שתקה לא אמרה מילה.. מה כבר יש לה להגיד..
להצטער היא הצטערה..
והפרק החדששש-
המשכתי לשבת על הנדנדה, דפנה ישבה בנדנדה שלידי..
והרגשתי שהיא נועצת בי את מבטה.. וחוקרת כל חלק בגופי..
"..אז מה את אומרת?.. נבליג?" היא שאלה אותי.. לא עניתי לה..
לא ידעתי מה להגיד.. וידעתי שהדבר הנכון לעשות שאתה לא סגור על עצמך..
זה פשוט לשתוק.. אז שתקתי..
"..אה אופירי..?" היא המשיכה להציק..
"לא יודעת דפנה.. לא יודעת" אמרתי לה.. והיא רק הסתכלה עליי.. בלי להוציא מילה..
"זה לא כזה פשוט.." הסברתי.. "זה יכול להיות פשוט..
אל תשכחי שאנחנו כבר רחוקות..
ו'השולם' הזה הוא רק בשביל השקט בנפשי של כל אחת מאיתנו.."
היא אמרה וידעתי שבזה היא צודקת.. "כן.." אמרתי בשקט..
"רואה?" היא אמרה וחייכה אליי.. "אז שולם?" היא שאלה ועיניה נצצו..
"שולם.." אמרתי בשקט.. כלפי חוץ חייכתי.. אבל בתוכי עדיין שרר הכעס..
"אוי איזה כיף!" היא אמרה ורצה לקרוא לרונית ואיריס..
"זהו בנות..!" היא אמרה והן עמדו מולי ולא מבינות מה היא רוצה מהן..
"היא סלחה טיפשות" דפנה אמרה וצחקה.. "באמת?" הן שאלו בחיוך..
"בערך.." אמרתי בשקט.. והן חייכו אליי.. "סולחת אבל לא שוכחת.." אמרתי להן..
"תודה אופיר.." "באמת עשית לנו טוב עכשיו על הלב" הן אמרו בבת-אחת..
ואני?.. אני רק חייכתי.. בלי להגיד מילה.. "טוב אני יזוז" אמרתי אחרי כמה דקות..
"כבר?" רונית שאלה.. "כן.. כבר מאוחר.." אמרתי להן..
"רגע ספרי קצת.. מה איתך?" איריס התחילה לחקור.. "הכל אצלי כרגיל..אין חדש" אמרתי..
"וסהר ואת?" רונית שאלה אותי.. "סהר ואני רק ידידים.." השבתי..
"..טוב אני זזה" הוספתי, והתקדמתי לכיוון סהר כדי להיפרד ממנו..
מה הן חושבות לעצמן.. שזהו שאם אנחנו כביכול ב'שולם' אז נחזור להיות כמו פעם..?..
הן יכולות לשכוח מזה מהר.. כי אין סיכוי .. אפילו לא אפסי שזה באמת יקרה...
"סהר..אני זזה" לחשתי לו באוזן.. "רק רגע חברים" הוא אמר לאנשים שעמדו לידו..
ולקח אותי הצידה.. "כבר? בטוחה שאת לא רוצה לישון אצלי?" הוא הציע..
"כן..אני אזוז.. כבר מאוחר.." אמרתי לו.. "אוף תשני אצלי..
נעשה חיים משוגעים" הוא אמר וקרץ לי.. "חח שובב.. לא.. בפעם אחרת" אמרתי לו..
וחיבקתי אותו.. "שוב מזל טוב" הוספתי.. "תודה.." הוא אמר ונשק לי במצח..
"..ותזכרי שאני אוהב אותך.. באמת אופיר.. תודה שבאת" הוא אמר..
חייכתי אליו והלכתי לכיוון תחנת המוניות הקרובה למקום..
טיילתי לאורך השכונה.. כמה התגעגעתי אליה.. לבתים, לעצים,
ואפילו למדרכות המסריחות שלא טורחים לנקות פה!..
אוף כמה חסר לי המקום הזה..
באיזשהו מקום אני שמחה שבאתי היום.. גם קיימתי את הבטחתי לסהר..
וגם השלמתי עם הבנות.. לפחות לשקט הנפשי שלי..- כמו שדפנה אמרה..
"לאן?" שאל אותי נהג המוניות בתחנה.. "תל אביב" אמרתי עם חיוך על הפנים..
"כנסי" הוא אמר ונסענו..
בדרך הסתכלתי דרך חלון המכונית על הנופים המשתקפים.. ברדיו התנגן לו השיר ..
"היא אמרה לי תראה החיים דיי קלים..
נשכור לנו חדר בדרום תל אביב.. ונחיה כמו גדולים..
ונחיה מדקה לדקה..
נמצא עבודה זמנית וגם נחתום בלשכה..
אולי גם תמצא איזה נושא לכתיבה..
לא משהו עמוק, משהו מתוק..
סיפור אהבה..."
חייכתי לעצמי והתחלתי לצחוק..
באמת שכרנו דירה בדרום תל אביב.. עבודה זמנית עוד לא מצאתי..
אבל סיפור אהבה.. יכול להיות.. 😊 ..
מהמםםםםם
מושלם!!!
אני מזה אוהבת תסיפור הזה..
אני רוצה המשך!!!
מוואאהה
חולה עליייייייייייייייייייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
רותמיק =))
QUOTE (קיפיי @ 04/04/2006) המשך יפה שליי=]
כמו שכתבתי מקודם..
ההמשך הבא יהיה מחרר..
אוהבת אותך היללי..
וואי!!! שיחקת אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אהבתי ת'סוף הכי הרבהה עם הסיפור אהבהה
ואני גם כותבת עכשיו המשך..אולי אני יפרסם אחר כך
טלוש
מחכה להמשך
פרק ממש יפה..
קצר :|
שימי עוד אחד
נשמותיי תודה על התגובות...
אממ קצר (?) .. דווקא חשבתי שהוא יצא סביר+...
טוב נו שיהיה.. אני אקח את זה לתשומת ליבי..
ההמשך הבא יהיה מחר מתוקות..
אוהבת אתכן, ותתאפקו 😊
מדדדדהייייייייםםםםם=]
הההמששך
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/04/2006) מדדדדהייייייייםםםםם=]
הההמששך
תודה בתאלוששש...
המשך מחר..~!
לאב יווווווו המוןן...
יאוו איזה יפהההההההההההה
לירנוששששש
זה מהמםםםםםםםםםםםם
תשמיכיייייי!!
לפ יוו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 04/04/2006) יאוו איזה יפהההההההההההה
לירנוששששש
זה מהמםםםםםםםםםםםם
תשמיכיייייי!!
לפ יוו
מור'צי 😊
ט'נקס מורצ'ייי.. שמחה שאהבת נשמתי!!
אוהבת אותך המון, ובקרובב יהיה המשך 😊