אין בעיה בובה השניה פירסמתי לך המשך חדש...הסיפור הזה[שלי]כבר כמעט גורם לי לבכות בכל פרק \=
אוהבת אותך.=]
לירנוששש איזה תותחית אתתתתת ויש לי שאלה..
אם היית חווה את זה על בשרך (אני מקווה שהסיפור לא אמיתי כן?)
את היית מגיבה באותה צורה כמוה?
מחכה להמשךך
אוהבת המוןןן
טלוש
בננות תודה על התגובותת..
המשך מחרר..
אוהבת המוןן..
QUOTE (JustTalush @ 03/04/2006) לירנוששש איזה תותחית אתתתתת ויש לי שאלה..
אם היית חווה את זה על בשרך (אני מקווה שהסיפור לא אמיתי כן?)
את היית מגיבה באותה צורה כמוה?
מחכה להמשךך
אוהבת המוןןן
טלוש
טלוש תראי הסיפור הוא לא עליי, אין קשר בכלום האמת..
אבל בגלל ששאלת אז -
נתחיל מזה שלא הייתי סולחת בחיים לחבר שלי אם הוא היה בוגד בי..
[בניגוד לאופיר שכן סלחה לסהר למרות הבגידה]..
אבל לעומת זאת בקשר לחברות שהיא לא מוכנה לסלוח להן..
אני הייתי פועלת ככה גם כן.. כי לדעתי חברות נמצאות לצידך בשביל המון דברים,
ואחד מהדברים.. והחשוב ביותר לדעתי זה בשביל להאמין ולבטוח בהם..
ברגע שחברות משקרות לך.. עם כל האהבה והכבוד, הן כבר לא נחשבות לחברות..
לפחות ככה לדעתי..
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך.. חח וסליחה אם חפרתי..
אוהבת אותך...
פרק מדהיםםםםםםםםםםםםם
אהבתי בטירוףףףףףףףףףףף
מתה על הסיפור שלך אייןןןןןןןןןןןןןןןן!!
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בקרוב יעלי.. מחר 😊
אוהבת אותךךך
אופי עד מחר חח לאב יו טו 😊
ירדו יל דמעות 😢
פרק עצוב!
מחכה להמשך!!
יאלהלהלהלהלהלהה....
מ01:23 עד 03:08 בלילהההה!!!!! אני קוראת את כל הסיפור מהתחלה ועד הסוף...
הוא פשוט מדהים...
אין לי מילים...
את פשוט כ-י-ש-ר-ו-ן@@:]
הכתיבה שלך,הניסוח,כל הדברים שעוברים עליך את מעבירה אותם כלכך יפה לקוראים...
כלכך מובן,כלכך אמיתיייי....
כלכך ריגשת אותי....
סיפור מעלףףף...מסקרן...מותח....
אז יללה תני בהצשך כמה שיותר מהררררר
אוהבתך
לימוש 😁
QUOTE (י-ע-ל @ 04/04/2006) אופי עד מחר חח לאב יו טו 😊
חחח הנה מחר [היום] כבר הגיע.. חיחי..
עוד מעט המשך בובה..
דיזלית- אני לא מאמינה אבל שכחתי את השם שלך..
לא מתאים לי =/
תזכירי לי פליזוש ..? ...
ואני שמחה שאהבת את הפרק..
חחח ודמעות?.. וואלה?.. 😊
לימיי.. המון תודה על התגובה המקסימה..
הצלחת להעלות לי חיוך ענקי על הפנים..
אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור, וחושבת שהוא יפה.. 😊
ובננות נשמותיי קודם כל בוקר טוב.. 😊
ההמשך יהיה ממש בקרוב...
אני עובדת עליו עכשיווו..
ושוב פעם רק שתדעו שאני ממש מעריכה את כל התגובות שלכן..
אפילו אחת מספיקה 😊 ...
אוהבת אתכן בלי סוף..
לירן.
חח לירנוששש לא חפרת בכלל וסתם היה מעניין אותי איך את תגיבי.. והגבת מו שציפיתי.. כמו שצריך....
תאכלס לו בחיים לא הייתי סולחת.. אבל להם הייתי סולחת אבל לא שוכחת.. ולא הייתי מדברת איתכם יותר בחיים חוץ מ-שלום שלום
מחכה להמשךךך
אוהבת המוןן
טלוש
עוד 8 דפים ואני בדף עשריםם!
סיפור יפה !
הסיפור שלי :"לבחור בין המוות" מומלץ !
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...pic=39699&st=45